AndroidHealthClinic

Maximaal gewicht bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus die 77,6 is niet verkeerd die ik heb?
Hoe bedoel je verkeerd? Ik had per ongeluk spiermassa neergezet waar VVM had moeten staan. Verder vraag ik me af hoe je je vetpercentage en VVM weet?
 
Ik denk dat je beter eerst een felle cut doet, je berekende kcals zouden kunnen kloppen, dat ga je moeten ondervinden door enkele weken goed je voeding te tracken en te kijken wat je gewicht doen. Bulken op dit vetpercentage lijkt mij onverstandig.
 
Ik krijg het idee dat je een nogal verkeerd beeld hebt van wat een atletische bouw is, ik wil je niet beledigen maar je ziet er momenteel uit als een gewone persoon met overgewicht.
De spiermassa die je nu hebt is niet buitengewoon en aangezien je een beginner bent is dit compleet normaal, daarom zou ik me nu niet druk maken in wat je nu wel of niet hebt en gewoon beginnen slim en goed trainen en eten
 
Ik krijg het idee dat je een nogal verkeerd beeld hebt van wat een atletische bouw is, ik wil je niet beledigen maar je ziet er momenteel uit als een gewone persoon met overgewicht.
De spiermassa die je nu hebt is niet buitengewoon en asngezien je een beginner bent is dit compleet normaal, daarom zou ik met nu niet druk maken in wat je nu wel of niet hebt en gewoon beginnen slim en goed trainen en eten
Je beledigt me ook niet!
Ik wil gewoon eerlijke antwoorden zoals deze als personen met wat meer ervaring!
En idd normaal persoon met overwicht dit komt doordat ik 3 maanden me eigen suf gegeten heb ik woog 3 maanden geleden 88 kilo
 
Je beledigt me ook niet!
Ik wil gewoon eerlijke antwoorden zoals deze als personen met wat meer ervaring!
En idd normaal persoon met overwicht dit komt doordat ik 3 maanden me eigen suf gegeten heb ik woog 3 maanden geleden 88 kilo
Iets te hard gebulkt dan :) beginnersfouten, overkomt de meesten van ons :)
 
Vergeet die termen, slaan nergens op. Is je vergeven omdat je een beginner bent.

Uit:
Sheldon, William. Atlas of Men: A Guide for Somatotyping the Adult Male at All Ages. New York: Gramercy Publishing Company, 1954.

3 men in 10,000 are pure mesomorphs (the most common of the three pre types), while 2 in 10k are pure ectomorphs, and 1 in 10k is a pure endomorph. The most common somatotypes are 4-4-3, 3-4-4, and 3-5-3, at 60, 57, and 56 in 1000, respectively, and every somatotype with a frequency over 34 in 1000 has a 4 or a 5 for mesomorphic traits, meaning just about everyone can put on a decent amount of muscle. Likewise, your chances of being a 6 or a 7 in each somatotype are 33/1000 for endomorphic, 70/1000 mesomorphic, and 41/1000 for ectomorphic. So, chances are far likelier that you're mesomorphic than anything else.

So what have we learned? SOMATOTYPES ARE HORSESHIT. Your real genetic potential relies on a variety of factors ranging from heredity to diet and training styles. Modern reliance on the produce of agriculture has degraded the human form considerably, so that humans are only now reaching the stature we attained as Cro-Magnons. Know what that sounds like to me? Train like a ****ing beast and eat like a Neanderthal, and you'll end up built like one.
 
Zoals gezegd zou ik ook beginnen met cutten. Dat doe je inderdaad door je intake lager te houden dan je verbruik. In het begin zal het even zoeken zijn. Ga eens 2800 kcals eten en hou je gewicht twee weken bij. Een extra hulpmiddel is het meten van je taille. Als beginner kan het namelijk zo zijn dat je gewicht gelijk blijft of wellicht iets stijgt terwijl je wel cm's verliest. Aan de hand van je resultaat na twee weken kan je jouw intake eventueel aanpassen. Hoe je die 2800 kcals moet invullen? Ga eens de stickies lezen, hier vind je dat terug en meer. Succes gap!
 
wat is je doel op dit moment?

persoonlijk zou ik afvallen dit kun je rustig doen zodat je nog wat spiermassa kunt kweken, verwacht hier niet teveel van maar omdat je nog een beginner bent denk ik dat dit wel kan, ook vanwege dat je op een zeer hoog vet% zit, dan gebruikt je lichaam namelijk makkelijker opgeslagen vet vergeleken met wanneer je op 8% zit.

ik persoonlijk zou eerst cutten en dan voor een lange periode. Absoluut niet te snel te laag in cals gaan en dan kun je daarna eind dit jaar spiermassa gaan aanzetten.
 
Cutten gap, is beter nu.
 
Back
Naar boven