XXL Nutrition

Maximize abs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WeZt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
31
Waardering
0
Kben nu al een tijdje bezig om mijn abs een beetje normaal te krijgen. Kep een vetpercentage van rond de 5%, laag genoeg dus, maar t lukt me niet om mijn abs, vooral de onderste veel meer volume te laten krijgen, maar ze zijn hard zat.

Nu heb ik gister wat oefeningetjes gedaan en nu heb ik een beetje spierpijn in mijn onderste abs, zouk nu gewoon door trainen zodat ik elke dag spierpijn heb, om ze volume te geven, rust periode van 12 uur?

Kmaak gebruik van uitgebalanceerde voeding met eitwitten, alleen niet 1 gram per kilo, maar 0,5gram anders is het niet te betalen :)

Of zouk tog maar overgaan op BCAA's ?
 
ge moet uwen buik behandelen als elke andeere spier volgens mij. Train ze maximum 3 keer per week (best 2). Train ook uwen buik met gewichten zoals de cable crunch en zijn hele familie. Bij mij geeft dit goede resultaten.
 
Originally posted by WeZt
Nu heb ik gister wat oefeningetjes gedaan en nu heb ik een beetje spierpijn in mijn onderste abs, zouk nu gewoon door trainen zodat ik elke dag spierpijn heb, om ze volume te geven, rust periode van 12 uur?

Kmaak gebruik van uitgebalanceerde voeding met eitwitten, alleen niet 1 gram per kilo, maar 0,5gram anders is het niet te betalen :)

Of zouk tog maar overgaan op BCAA's ?


spierpijn is geen indicatie whatsoever dat je vooruit gaat. ik zou zelf zeggen dat het je herstel alleen maar vertraagt. dus je zal ZEKER niet meer volume krijgen enkel omdat je spierpijn hebt. en te weinig rust (net zoals te veel da's het moeilijke) zal je niet dichter bij je doel brengen.

Koen heeft gelijk. behandel je buikspieren zoals een andere spier.




over die BCAA's = stop me if i'm wrong, maar bcaa's zijn gewoon voorverteerde eiwitten. dus blijf gewoon bij je normale eiwitten. bcaa's zijn te duur voor wat het is.
 
Originally posted by WeZt
Kben nu al een tijdje bezig om mijn abs een beetje normaal te krijgen. Kep een vetpercentage van rond de 5%, laag genoeg dus, maar t lukt me niet om mijn abs, vooral de onderste veel meer volume te laten krijgen, maar ze zijn hard zat.

Nu heb ik gister wat oefeningetjes gedaan en nu heb ik een beetje spierpijn in mijn onderste abs, zouk nu gewoon door trainen zodat ik elke dag spierpijn heb, om ze volume te geven, rust periode van 12 uur?

Kmaak gebruik van uitgebalanceerde voeding met eitwitten, alleen niet 1 gram per kilo, maar 0,5gram anders is het niet te betalen :)

Of zouk tog maar overgaan op BCAA's ?

Zoals het al 2x is gezegd, behandel ze als elke andere spier...

Let wel, je spreekt hier over volume. Ik weet niet hoe lang je al op die 5% staat, maar om hierop te komen en te blijven kan je niet echt veel carbs eten. En dat zijn juist je "volumizers". Of te wel...ligt het niet aan je voeding?
 
Re: Re: Maximize abs

Originally posted by Robin


Zoals het al 2x is gezegd, behandel ze als elke andere spier...

Let wel, je spreekt hier over volume. Ik weet niet hoe lang je al op die 5% staat, maar om hierop te komen en te blijven kan je niet echt veel carbs eten. En dat zijn juist je "volumizers". Of te wel...ligt het niet aan je voeding?

Wat zijn carbs :$ Maar die 5% heb ik pas sinds kort, normaal was ik rond de 8% het stijgt nu ook weer, aangezien ik wel vind dat ik iets meer mag aankomen.
 
carbs zijn koolhydraten. Je wilt dus massa winnne maar tegelijkertidj je onderste buikspieren meer naar voren laten komen?

mar hou t gewoon bij max. 3 x per week goed zwaar die buikspieren aan te paken. hou t bij normale oefeningen zoals leg raise en crunch. wat je ok kan doen voor de onderste is op een decline bench liggen en mbv je onderste buikspieren je benen de lucht in liften. maar hou de contractie op je abs.
en tussen de sets door vacuum, schijn took van oudsher al heel goed te zijn. ga er niet verder over uitwijden maar zal ff een linkje zoekn waar ik al t een en ander heb gepost omtrent vacum en de spanning op je abs houden

http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=5078&perpage=15&display=&pagenumber=3
 
Nog ff snel, koolydraten zorgen dus ervoor dat de spieren voller worden en dus goed naar voren komen (groter worden)? Ik d8 dat alleen de eiwitten daarvoor zorgde. Maargoed, carbs zijn die alleen maar te winnen uit normale voeding? Geen shakes of supplementen oid ?
 
Originally posted by WeZt
Nog ff snel, koolydraten zorgen dus ervoor dat de spieren voller worden en dus goed naar voren komen (groter worden)? Ik d8 dat alleen de eiwitten daarvoor zorgde. Maargoed, carbs zijn die alleen maar te winnen uit normale voeding? Geen shakes of supplementen oid ?

Tuurlijk zitten er wel carbs in shakes.
 
Jah maar zijn er dan shakes die zich juist daarop concentreren, want volgens mij ziek alleen eiwit shakes.
 
Originally posted by WeZt
Jah maar zijn er dan shakes die zich juist daarop concentreren, want volgens mij ziek alleen eiwit shakes.

Nuja,kan je proberen zelf te maken, of anders weightgainer shakes die zich vooral op de carbs richten.
 
Originally posted by WeZt
Nog ff snel, koolydraten zorgen dus ervoor dat de spieren voller worden en dus goed naar voren komen (groter worden)? Ik d8 dat alleen de eiwitten daarvoor zorgde. Maargoed, carbs zijn die alleen maar te winnen uit normale voeding? Geen shakes of supplementen oid ?

Ja, in je spieren zitten glycogeen gepots, zij zorgen als ze vol zitten vooral voor volume (buiten de rest van de functionele waarden ervan dan). Je eiwitten zorgen voor groei en herstel.
Ik zou me carbs lekker uit vaste voeding halen, zeker als je nog niet extreem veel eet.
 
Jah brinta, kep nl een thread in voeding geopend, ik denk dat ik hiermee wel wat vooruit ga :)

Groetjes Ray
 
Back
Naar boven