Fitness Seller

Maximize Beta Burner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Unagi

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
40
Waardering
0
Heeft er iemand ervaringen met de beta burner van maximize? Ik overweeg om een potje te kopen, maar zou toch graag weten of dat geen bijwerkingen heeft ofzo. Lijkt me wel volledig natuurlijk.
Ik ben niet zo happig om allerlei pilletjes te nemen, tenzij ze echt goed werken.

Hier vind je de link met de beschrijving

http://www.maximize-europe.nl/Site/...0&option=com_virtuemart&Itemid=142&lang=nl_NL

(Weet niet of dit topic bestond, ik kon het in ieder geval nergens vinden...)

thx guys/girls
 
Ik ken het spul niet, wat ik wel ken is lipo 6 & hydroxycut deze werken goed. Je moet je als doel stellen hoeveel wil ik afvallen en niet vergeten je eten ook aan te passen in combinatie met cardio, dan kom je er wel.
 
mijn probleem is dat ik een laagje hardnekkig vet heb op mijn buik en ik geraak er werkelijk niet vanaf. deed veel cardio & buikspieroefeningen en het ging/gaat niet weg :(

een dergelijk product zou mij misschien kunnen helpen

wat jij hebt, waar haal je dat?

ik neigde naar maximize omdat het zo makkelijk verkrijgbaar is, in mijn fitness staan er vele producten te koop
 
crap ik kan jouw product waarschijnlijk niet gebruiken, want ik heb schildklierproblemen... familiekwaaltje... :grumble:

een product volledig op natuurlijke basis, zou dat dan ook niet mogen? best mijn dokter raad vragen zeker
 
Question to all: Bestaan er vetverbranders die de schildklier niet aantasten...?
 
Gebruik jij dat van die link? Zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?

Ik wil droog komen maar ja met die schildklier die niet meewil ga ik denk ik mij dubbel moeten plooien :(
 
Nope, nooit gebruikt. Maar groene thee, cafeïne & cla zijn bewezen afvallers.
Dus helpen zal het wel wat ;)

Denk dat je voor de rest gewoon dingen moet mijden met Guggelsterone.

En dan kan je richting Hydroxycut Hardcore gaan. Ook één van de favorieten
all over de world. Maar wel weer wat prijziger
 
Volgende maand laat ik mijn schildklier uitvoerig testen dus ga ik dan wel weten hoe goed of slecht het er voor staat en zal ik zien wat ik mag nemen

Jammer is wel dat als ik aan de dokter zal vragen wat ik best doe om droog te staan ze gaat zeggen 'maar meiske, je bent al zo mager, waarom wil je dat nu??!!'

mensen die niet met fitness bezig zijn begrijpen dat niet

denk dat ik ongeveer 24% lichaamsvet heb. da's veel eh
 
Volgende maand laat ik mijn schildklier uitvoerig testen dus ga ik dan wel weten hoe goed of slecht het er voor staat en zal ik zien wat ik mag nemen

Jammer is wel dat als ik aan de dokter zal vragen wat ik best doe om droog te staan ze gaat zeggen 'maar meiske, je bent al zo mager, waarom wil je dat nu??!!'

mensen die niet met fitness bezig zijn begrijpen dat niet

denk dat ik ongeveer 24% lichaamsvet heb. da's veel eh

mmm ... sta je nog gelijk als op die foto?
Want dat is zeker minder dan 20% hoor. Laat je maar eens eerst meten,
voor je je in je hoofdje steek dat je teveel %'tjes hebt ;)
 
mmm ... sta je nog gelijk als op die foto?
Want dat is zeker minder dan 20% hoor. Laat je maar eens eerst meten,
voor je je in je hoofdje steek dat je teveel %'tjes hebt ;)


ben ietsje verdikt, maar alles bij elkaar slechts 2 à 3kilo in gewicht. mijn probleemzone is een vetlaagje op mijn buik dat maar niet weg wil

Heb mijn vetpercentage op internet berekend met een calculator. daar stond ook bij dat als rond je middel je probleemzone ligt dat het een vertekend beeld geeft...dus mijn % kan wel iets minder zijn...ik hóóp het :D
 
ben ietsje verdikt, maar alles bij elkaar slechts 2 à 3kilo in gewicht. mijn probleemzone is een vetlaagje op mijn buik dat maar niet weg wil

Heb mijn vetpercentage op internet berekend met een calculator. daar stond ook bij dat als rond je middel je probleemzone ligt dat het een vertekend beeld geeft...dus mijn % kan wel iets minder zijn...ik hóóp het :D

Zal wel zijn zeker ;)

Gewoon volhouden meid ... en misschien ook eens opnieuw je voeding onder
de loep nemen dan. Of het eens helemaal door mekaar gooien allemaal.

Maar natuurlijk kan een vetverbrandertje ook weer voor nieuwe motivatie,
en resultaten zorgen ;)
 
is hier niet de juiste topic voor maar wat ik eet op mijn dag:

'sochtends: kommetje muesli met halfvolle melk
1 banaan & 1 kiwi
1 klein koekje bij de koffie
'smiddags: 4 sneetjes volkorenbrood met beleg + radijzen
(voornamelijk krabsla of tonijnsla ofwel fake worst)
seizoensfruit (nectarines, druiven, aardbeien,...)
'savonds: handjevol studentenhaver
1 bord met groenten/aardappelen/vis of fake vlees
nooit geen saus
Drank: 1 glas limonade, 1,5 liter water, 1 fruitsapje

dat is het zo

ziet dat er slecht uit?
 
Ben je vegetariër?

- Regelmatiger eten (om de 2 a 2.5u)
- Meer eiwitten eten
- Geen slaatjes a la tonijnsla (teveel mayo)
- Fruit alleen 's morgens
- Goede vetten invoeren

Kortom? Der kan nog wel wat verbeterd worden :p
Je moet allereerst kijken wat je verbruik is en aan de hand daarvan een schema opstellen.
 
Ben je vegetariër? - Regelmatiger eten (om de 2 a 2.5u)
- Meer eiwitten eten
- Geen slaatjes a la tonijnsla (teveel mayo)
- Fruit alleen 's morgens
- Goede vetten invoeren

Kortom? Der kan nog wel wat verbeterd worden :p
Je moet allereerst kijken wat je verbruik is en aan de hand daarvan een schema opstellen.

Jep ben al 11 jaar vegetariër en met succes. Meestal heb ik niks van vitaminen en dergelijke tekort volgens de bloedonderzoeken

In welke producten zit veel eiwitten?
Waarom fruit alleen 'sochtends?

Goede vetten zit dat niet in die noten? En ik eet wel alle soorten vis - vet of mager ik eet ze allemaal

Ik verbruik niet veel energie,vermits ik een zittende job heb. Behalve in de fitness dan en op nog een paar andere plaatsen 'savonds :p.
 
Ben geen voedingsdeskundige maar ik doe een poging
Om je voeding goed te verbranden is het belangrijk om om de 2 uur te eten.
Ca 6 eetmomenten p/dag is goed

dus bijvoorbeeld

7 uur - muesli met halfvolle melk is niet slecht maar......
beter is brinta of havermouthpap met wat krentjes (sultana's)
schepje whey eiwit (in verschillende smaken te krijgen)

9 uur - 2 boterhammen met Tonijn (op water) - desnoods beetje ketchup voor de smaak

11 uur - 1 of 2 eieren (mag je die wel?) of anders magere kwark met blokje ananas

13 uur - 2 boterhammen met Tonijn (kip of kalkoen is ook goed maar dat eet je vast niet)

15 uur -handje cashew noten (ongezouten)

17 uur - gewone maaltijd (rijst(aardappe)+groente+vis of fake vlees (in bonen zit ook veel eiwitten)

20.00 - magere yogurt of kwark (geen fruitkwark - te veel vet/suiker) met wat fruit

Fruit kan je gewoon tussendoor eten
Veel drinken er bij (water, Thee, koffie beiden zonder suiker) maar geen suikerhoudende frisdrank. vruchtensap is ook vaak erg veel suiker (of het moet vers zijn)
Eventueel Whey eiwitten met water of magere melk is ook goed
Fatburner kan ook (heb er zelf geen ervaring mee)
Belangrijk - Na je training eiwitten eten

Als je vet wil verbranden dan moet je extra cardio er bij doen
verder is het volhouden en om de week even meten of je afvalt

vriendin jij bent niet dik dus maak je verder geen zorgen
 
waw amai dat ziet er helemaal anders uit of dat ik gewoon ben.

om de 2 uur eten wordt tamelijk moeilijk. ik spring nogal veel van hot naar her 's avonds.

'tgaat een ander patroon zijn, maar het proberen waard!

Ben opgegroeid in een familie vol routines die zijn blijven hangen:
3 maaltijden: 'sochtends ontbijt , boterhammen 'smiddags en 'savonds warm -zéér traditioneel

en ook daar zit mijn fout denk ik. ik eet ten vroegste warm om 20 uur en soms na de training om 21u30 en daarna direct de nest in

in ieder geval bedankt voor het compliment vriend :kiss:

dik ben ik niet, dat weet ik, maar 'tkan altijd beter, en dat wil hier iedereen wel denk ik
 
waw amai dat ziet er helemaal anders uit of dat ik gewoon ben.

om de 2 uur eten wordt tamelijk moeilijk. ik spring nogal veel van hot naar her 's avonds.

'tgaat een ander patroon zijn, maar het proberen waard!

Ben opgegroeid in een familie vol routines die zijn blijven hangen:
3 maaltijden: 'sochtends ontbijt , boterhammen 'smiddags en 'savonds warm -zéér traditioneel

en ook daar zit mijn fout denk ik. ik eet ten vroegste warm om 20 uur en soms na de training om 21u30 en daarna direct de nest in

in ieder geval bedankt voor het compliment vriend :kiss:

dik ben ik niet, dat weet ik, maar 'tkan altijd beter, en dat wil hier iedereen wel denk ik

Een grote maaltijd eten vlak voordat je naar bed gaat is niet goed
De enige uitzondering is als je een flink portie coïtus hebt want dan verbrand je calorien :D
Als je na het eten direct gaat slapen dan verbrand je lichaam niets van de maaltijd want je verbruikt bijna geen calorien als je rust.
Veel van de voeding wordt dan opgeslagen (vet) tot je het wel nodig hebt
Het gaat er dus om dat je de verbranding van de calorien over de hele dag verdeelt. Vandaar dat je om de 2 a 3 uur moet eten.
Proberen hoor.
 
mijn vriendin heeft het product gebruikt, was niet duur !!! :)

mooi potje, leuk deksel en etiket, snel geleverd, mooie capsules !!!

maar ... geen kg afgevallen,

dus is het dan goed of niet ? :(

wel mooi om op je schouw te zetten ! aanrader !
 
Back
Naar boven