XXL Nutrition

Maximize Creatine X-Cell ll (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Terrie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
99
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
beste dbbers.
Heb deze pot gister gekocht de maxime creatine X-Cell ll
En er staat op neem na een inspanning 100g zit 1.1KG in.
Dus stel ik train om de dag heb ik binnen 22 dagen deze pot leeg?:O
Das best snel :P
ook omdat ik er 32,- voor heb betaald.:)

Dus echt die 100g na de training nemen? En iemand verdere ervaringen met dit product?
 
100gram nee, 10gram is voldoende
kijk hier eens [Link niet meer beschikbaar]
 
Ja, wel 100 gram nemen. Het is geen puur creatine product, maar bevat toevoegingen (bijna alleen maar dextrose). Gewoon gebruiken zoals op het etiket staat dus dan krijg je een normale hoeveelheid creatine binnen. Overigens was je vele malen goedkoper uitgeweest als je zelf pure creatine en dextrose had gekocht.
 
Waar heb je het gekocht ? Onthou: Maximize is rommel :D
 
Lokale winkel.
Mhh volgende keer toch maar kijken voor gewoon de pure creatine van maximize. Of is deze ook veel te prijzig?
 
Dus 100g voor of na de training?
 
Lokale winkel.

Waar dan ?

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:36 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
95g na training.
 
Zegmaar een fietswinkel. En hij kan alleen de merken born en maximize voor me bestellen.
 
Zegmaar een fietswinkel. En hij kan alleen de merken born en maximize voor me bestellen.

Droog.

Als je van Antwerpen bent, stap Workout eens binnen @ Nationalestraat. Goedkoopste en deftige merken.
 
Ben gewoon Nederlander, maar probleem met b&f enzo is dat ik zelf via mastercard of dergelijke moet betalen en geen zin hebben dat me ouders weten wat ik allemaal bestel. Ze weten het wel maar ze gaan het echt niet voor me bestellen zegmaar-_-
 
Ben gewoon Nederlander, maar probleem met b&f enzo is dat ik zelf via mastercard of dergelijke moet betalen en geen zin hebben dat me ouders weten wat ik allemaal bestel. Ze weten het wel maar ze gaan het echt niet voor me bestellen zegmaar-_-

Gaat ook met Bancontact hoor.
 
Hoef ik het alleen op trainingsdagen te gebruiken?
 
****ing hell, wat staat er op de label ?
 
Dit is toch wel zo´n beetje het meest retarded en ignorant topic wat ik voorbij heb zien komen deze maand. Tot zover mijn relevante bijdrage.
 
er staat op 100g na inspanning te gebruiken dus beantwoord me vraag wel. Wou gewoon zeker weten .. Want op sommige andere forums las ik weer anders..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven