AndroidHealthClinic

Maximize Creatine X-Cell

Bezoekers in dit topic

Lenn

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
6.498
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
Hoi,

Ik zou graag deze Maximize Creatine X-Cell willen kopen. De prijs is niet te hoog maar is dit een goede keuze, de prijs mag niet veel hoger dan 35€ zijn voor een kilo. Zijn er misschien betere en goedkopere producten van creatine? En zou ik er tribulus terrestris erbij nemen? Ik hoop dat ik niet te veel reacties ga krijgen van 'eten' enzo want daar heb ik niks aan. :)
 
Niemand?
 
er is altijd beter en er is altijd goedkoper :)
maar een vriend van me was er ooit eens tevreden van ;)
 
Ik zou hem eens proberen en kijken hoe je erop reageert?
Is creatine monohydraat met dextrose,glutamine,d-ribose,taurine en ala.
 
Ja ik ga hem proberen en zien wat hij doet. Bedankt. :)
 
Nadien wel een review schrijven he!
 
Hoi,

Ik zou graag deze Maximize Creatine X-Cell willen kopen. De prijs is niet te hoog maar is dit een goede keuze, de prijs mag niet veel hoger dan 35€ zijn voor een kilo. Zijn er misschien betere en goedkopere producten van creatine? En zou ik er tribulus terrestris erbij nemen? Ik hoop dat ik niet te veel reacties ga krijgen van 'eten' enzo want daar heb ik niks aan. :)

Wat verwacht je ervan..?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/vraagje-over-maximize-creatine-x-cell-56504/

je kunt netzogoed paar pakken druivensuiker kopen en 200g Creatine van americansports voor 9,95.

verdere stoffen zitten ok in je eiwitshake ;)
 
Het staat vast dat ik mijn creatine in deze winkel ga kopen: Naturalize Sports Community

Weet je dan eentje beter die in deze winkel te vinden is?

Zou ik dan de gewone creatine van Maximize nemen?
 
Back
Naar boven