MuscleMeat

Maximize V2 / Whey Isolaat Perfection

Bezoekers in dit topic

RBS

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2008
Berichten
3
Waardering
0
Sinds korte tijd heb ik het fitnessen weer opgepakt, met als doel om toch een kleine stijging in massa/spieren te realiseren.
Als eerste enkele stats op dit moment:

- Leeftijd: 20 jaar
- Trainingservaring: 2 maanden
- Lengte: 1.96 M
- Gewicht: 86.8 Kilo
- Vetpercentage: Schatting 15%??
- Uiteindelijk streefgewicht (long way to go): 100 Kilo @ 8%

Na vele uren lezen en wat hulp van de plaatselijke sportschoolhulp een (voor mijn gevoel) redelijk voedingsschema opgezet.

[Link niet meer beschikbaar]

Zoals te zien is staat o.a. het avondeten niet volledig ingevuld, dit aangezien ik niet dagelijks hetzelfde eet maar het per dag verschilt.

Als supplementen worden gebruikt:

- 12.30 : 20gr. Whey Perfection Isolaat van B&F om de ontbrekende eiwitten bij de middagmaaltijd aan te vullen.
- 18.30 : 1 Scoop Maximize V2 als pre-workout.

Maandag a.s. ga ik starten met Maximize V2 om te kijken of ik de goede recensies kan aanvullen.

Mijn trainingsschema is als volgt:

- Maandag : Borst / Triceps
- Dinsdag : Buik / Benen
- Woensdag: Rug / Biceps
- Vrijdag : Schouders / Onderarmen
- Zaterdag : Buik (wanneer het uitkomt)

Alvorens elke training doe ik 10 min. cardio als warming up. Per spiergroep pak ik ongeveer 5 oefeningen. Op dit moment doe ik 4x 10 reps. Ik heb 2 trainingsschema's die ik elke 4 weken omgooi. Ook doe ik soms een afwisseling in het aantal reps of pak bijvoorbeeld een drop set o.i.d.

Hierbij ook enkele beginfoto's (koud / net uit bed):

37nlt.jpg

ws9sk.jpg

msoi0m.jpg
 

Bijlagen

  • Voedingsschema.xls
    19 KB · Weergaven: 144
Trainingsschema ziet er goed uit.

Denk dat je vet% eerder 12%

Na 2 maanden al supplementen gebruiken vind ik niet zo slim.
Als je de potten al geopent hebt kun je ze al gebruiken maar als ze nog gesloten zijn en de houdbaarheidsdatum het toe laat zou ik ze nog 4 maand aan de kant houden tot je een half jaar traint.

Er valt nog veel uit je lichaam te halen zonder supplementen met een goede voeding.
Met jouw lengte is die 100kg 8% haalbaar.
 
Trainingsschema ziet er goed uit.

Denk dat je vet% eerder 12%

Na 2 maanden al supplementen gebruiken vind ik niet zo slim.
Als je de potten al geopent hebt kun je ze al gebruiken maar als ze nog gesloten zijn en de houdbaarheidsdatum het toe laat zou ik ze nog 4 maand aan de kant houden tot je een half jaar traint.

Er valt nog veel uit je lichaam te halen zonder supplementen met een goede voeding.
Met jouw lengte is die 100kg 8% haalbaar.

Oké dan, zit ik toch iets lager in vet als gedacht. Zal met de tijd eens een fatsoenlijke meting laten verrichten.
Ik ga nu 2 maanden minimaal 4 keer per week, daarvoor was ik al een aantal maanden lid maar liep zo nu en dan naar binnen. De potten zijn nog gesloten. De reden waarom ik de whey heb gekocht is dat ik mijn voeding graag goed op peil wil hebben. Helaas kom ik in mijn middag pauze op mijn werk er niet aan toe om genoeg eiwitten binnen te krijgen, ook de pauze van 14.30 krijg ik niet genoeg eiwitten binnen, daarom was mijn gedachten gang dat ik in mijn middag pauze wat extra eiwitten binnenkrijg om zo gedurende de dag de eiwitinname op peil te houden.

Betreffende de Maximize heb ik ook over getwijfeld. De reden waarom ik het heb gekocht was eigenlijk omdat het een weekaanbieding was bij B&F en het dus direct met de whey heb meebesteld. Helaas heb ik het probleem dat als ik iets heb staan, ik heb wil proberen ook. Maar je hebt inderdaad gelijk, voor het mooie had ik nog enkele maandjes zonder supps door moeten trainen en dan pas voor bijvoorbeeld een pwo supp. gaan.
 
Trainingsschema ziet er goed uit.

Denk dat je vet% eerder 12%

Na 2 maanden al supplementen gebruiken vind ik niet zo slim.
Als je de potten al geopent hebt kun je ze al gebruiken maar als ze nog gesloten zijn en de houdbaarheidsdatum het toe laat zou ik ze nog 4 maand aan de kant houden tot je een half jaar traint.

Er valt nog veel uit je lichaam te halen zonder supplementen met een goede voeding.
Met jouw lengte is die 100kg 8% haalbaar.

Grotendeels mee eens, die pre workout heb je nu echt niet nodig.
Whey zou ik gewoon gebruiken, is makkelijk extra eiwitjes.
 
Back
Naar boven