WHEY PROTEIN is een hoogwaardig ultra gefilterd eiwitcomplex van hoge biologische waarde. MAXIMIZE WHEY PROTEIN bevat 87.4% puur geïoniseerd wei-eiwit, bevat minder dan 1% vet en bijna geen koolhydraten. Dit maakt ze superieur aan gelijk welke andere proteïne. Lactosevrij is ze optimaal verteerbaar, stimuleert ze de immuniteitsfuncties en belast ze minimaal de lever en nieren. Door haar hoge concentratie aan aminozuren, vooral BCAA’s en glutamine, is ze essentieel voor spierherstel en spieropbouw alsook voor een eiwitrijk dieet.
Ingrediënten: wei eiwit isolaat, aroma, kleurstof, kunstmatige zoetstof: aspartaam, vit. B3, Vit. B5, Vit.B6, Vit B12.
Die whey heb ik gisteren gekocht, mede omdat de verdeler vlak aan men deur gelegen is, was 27€ voor 750gr.
Ma ik heb een vraagje, op het etikette staat dat het moet worden gemengd met water, nu ben ik gewend om men shakes met melk te maken.
Staat dit er op om gewoon de caloriën laag te houden voor een dieet om voor een betere opname van de proteïne te hebben?
Dan nog een vraagje moet ik de whey alle dagen nemen of alleen na de workout, het was oorspronkelijk bedoel als workout shake.
Maar voor een beter resultaat is het dan beter om het alle dagen in te nemen?
Thank's peter
Ingrediënten: wei eiwit isolaat, aroma, kleurstof, kunstmatige zoetstof: aspartaam, vit. B3, Vit. B5, Vit.B6, Vit B12.
Die whey heb ik gisteren gekocht, mede omdat de verdeler vlak aan men deur gelegen is, was 27€ voor 750gr.
Ma ik heb een vraagje, op het etikette staat dat het moet worden gemengd met water, nu ben ik gewend om men shakes met melk te maken.
Staat dit er op om gewoon de caloriën laag te houden voor een dieet om voor een betere opname van de proteïne te hebben?
Dan nog een vraagje moet ik de whey alle dagen nemen of alleen na de workout, het was oorspronkelijk bedoel als workout shake.
Maar voor een beter resultaat is het dan beter om het alle dagen in te nemen?
Thank's peter