Fitness Seller

maximize whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
WHEY PROTEIN is een hoogwaardig ultra gefilterd eiwitcomplex van hoge biologische waarde. MAXIMIZE WHEY PROTEIN bevat 87.4% puur geïoniseerd wei-eiwit, bevat minder dan 1% vet en bijna geen koolhydraten. Dit maakt ze superieur aan gelijk welke andere proteïne. Lactosevrij is ze optimaal verteerbaar, stimuleert ze de immuniteitsfuncties en belast ze minimaal de lever en nieren. Door haar hoge concentratie aan aminozuren, vooral BCAA’s en glutamine, is ze essentieel voor spierherstel en spieropbouw alsook voor een eiwitrijk dieet.
Ingrediënten: wei eiwit isolaat, aroma, kleurstof, kunstmatige zoetstof: aspartaam, vit. B3, Vit. B5, Vit.B6, Vit B12.

Die whey heb ik gisteren gekocht, mede omdat de verdeler vlak aan men deur gelegen is, was 27€ voor 750gr.

Ma ik heb een vraagje, op het etikette staat dat het moet worden gemengd met water, nu ben ik gewend om men shakes met melk te maken.
Staat dit er op om gewoon de caloriën laag te houden voor een dieet om voor een betere opname van de proteïne te hebben?

Dan nog een vraagje moet ik de whey alle dagen nemen of alleen na de workout, het was oorspronkelijk bedoel als workout shake.
Maar voor een beter resultaat is het dan beter om het alle dagen in te nemen?

Thank's peter
 
De voordelen van whey tov andere proteine-soorten is dat het zeer snel kan worden opgenomen. Als je whey dus met melk vermengd wordt de opname snelheid vertraagd door oa de lactose in melk.

Ikzelf neem whey direct na de training (samen met dextrose) en 's morgens 15 minuten voor mijn eerste maaltijd.
 
Aha ben dan toch zo geen dommerik ... :D

Dacht idd dat het iets met de opname te zien was.
Dus met water blijven mengen.

En ik neem heb ook direct na de training, was ook de bedoeling.

Thanks p
 
Whey protein van maximize is van een uitstekende kwaliteit trouwens! Werk er persoonlijk nu al twee jaar mee, en heeft me heel goede resultaten opgeleverd. Ook in wedstrijdvoorbereiding gebruik ik maximize whey.
De opname is goed en snel en je hebt er geen last van met je darmen zoals bij sommige whey.
Bij ons kost het iets minder, 24 eur voor 750gr.
 
Ge weet nie hoe blij ik ben dat te horen ...

Dat het goede kwaliteit is en ook geen nadelig effect op de darmen.
Vooral omdat ik nogal sukkel met men darmen ( geopereerd aan de blinde darm , apces , appendix opengegaan , etz ... )

Dus SQUAT ge hebt men dag goedgemaakt :D

Greetz

ps: waar koop je die dan voor 24€ ?
 
Originally posted by Speedy G.
Ge weet nie hoe blij ik ben dat te horen ...

Dat het goede kwaliteit is en ook geen nadelig effect op de darmen.
Vooral omdat ik nogal sukkel met men darmen ( geopereerd aan de blinde darm , apces , appendix opengegaan , etz ... )

Dus SQUAT ge hebt men dag goedgemaakt :D

Greetz

ps: waar koop je die dan voor 24€ ?

Er is iets raar! Jij koopt je whey in Gent? Is dat rechtstreeks bij maximize of in een gym?
 
Rechtstreeks bij maximize ... :D

Ze hebben daar een winkel ook, das in het industrie park en ong. 5 min met de fiets voor mij ...

greetz
 
De creatine van Maximize is ech zeer aan te raden !!!
 
ik heb ook de whey protein van maximize en vind em ook SUPER ! ook de smaak vind ik echt wel heerlijk.
Maar ze zeggen meestal neem je best s'morgens en dadelijk ne de fitnis een whey shake hé !
maar is deze s'morgens wel nodig er zitten hier toch ook bcaa in ! en die hebben s'morgens toch geen nut ! of zit ik weer helemaal verkeerd ?
 
Back
Naar boven