Fitness Seller

Maximum as? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SituationAbs

Novice
Lid geworden
2 jul 2011
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
62kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Ik ben 16 jaar en vroeg me af als ik nu 4 jaar hard en door train bereik
ik mijn as dan? Kom ik dan niet meer goed aan? En is het niet beter dan
om op een latere leeftijd te starten met trainen ..? ( op latere leeftijd ben je meer aangelegd
en een beetje steviger.. En aangezien ik nog niet helemaal ben uitgegroeid.. Leek dit mij een probleem)

Grtz

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 00:22 ----------

En ook vind ik het lastig om me aan mijn voedingsschema te houden , want op school let ik er niet altijd op..
 
Maak geen al te strikt voedingsschema, daar ben je nog veel te jong voor. Gewoon voldoende eiwitten en kcal per dag eten, en dan groei je ook :).

Als je nu al gaat beginnen met strikte voedingsschema's, dan is de kans heel groot dat je het binnen een jaar al opgeeft.
 
Je kan gewoon beginnen met trainen!
 
Volgens mij weet niemand wat ik echt bedoel... Ik zal het beter proberen uit te leggen.. Als heel lang aan het trainen bent (dit is in d meeste gevallen 4 jaar) dan kom je niet meer aan in spiermassa althans heel moeilijk.. En nu vroeg ik me dus af als ik nu 4 jaar lang ga trainen dat ik niet meer goed aankom... Dus het leek mij beter te gaan wachten als ik 23 ben dan ben ik zwaarder en krijg ik mijn maximum ook hoger dan als ik op mij 16e ga trainen..
 
Volgens mij weet niemand wat ik echt bedoel... Ik zal het beter proberen uit te leggen.. Als heel lang aan het trainen bent (dit is in d meeste gevallen 4 jaar) dan kom je niet meer aan in spiermassa althans heel moeilijk.. En nu vroeg ik me dus af als ik nu 4 jaar lang ga trainen dat ik niet meer goed aankom... Dus het leek mij beter te gaan wachten als ik 23 ben dan ben ik zwaarder en krijg ik mijn maximum ook hoger dan als ik op mij 16e ga trainen..

Nah ik denk dat je op een gegeven moment je max. bereikt voor iemand van 16, maar als je ouder wordt zal die grens weer worden verlegd en zal je weer stukje kunnen groeien.
 
Haha niveau is weer hoog vandaag
 
Volgens mij weet niemand wat ik echt bedoel... Ik zal het beter proberen uit te leggen.. Als heel lang aan het trainen bent (dit is in d meeste gevallen 4 jaar) dan kom je niet meer aan in spiermassa althans heel moeilijk.. En nu vroeg ik me dus af als ik nu 4 jaar lang ga trainen dat ik niet meer goed aankom... Dus het leek mij beter te gaan wachten als ik 23 ben dan ben ik zwaarder en krijg ik mijn maximum ook hoger dan als ik op mij 16e ga trainen..

Strong bro science.
Wat is volgens jou de grens van iemand van 16 dan?
Toon me dat en ik toon je een 16 jarige die er over gegaan is. Gewoon trainen.
 
Maakt niks uit je wanneer je begint, dit zal je uiteindelijke fysiek niet beinvloeden.
Neem als voorbeeld Lee Priest: eerste foto was Lee Priest toen die 16 was, andere foto is van nu.

Lee at 16.jpg


image044.jpg
 
Lol, gewoon trainen!
 
nog te jong!
 
Je kan niet vroeg beginnen, weliswaar niet te zwaar. Soms wou ik dat ik op 14 jaar was begonnen.
 
Back
Naar boven