• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Maximum Effort prep log 2024

Bezoekers in dit topic

Of je bent nog nooit echt shredded geweest.
Droogste shape zat ik rond de 8% vet en toen heb ik men shoot gedaan ik had aderen op mijn buik ect. Dus ik ben wel echt mega droog geweest.

Of je bent nog nooit echt shredded geweest.
Ik had zelfs hartklopping in de nacht vanwege hoe droog ik was, mijn natuurlijke testosteron was enorm gedaald en had amper energie dus ja ik ken het gevoel

dit is mijn log he mensen ;) niet het log van K82 of Seth_Fit

dankjewel

• Like
  • Heart
Waarderingen: SoSue65!, Bullshark en K82
terugkomend op dit
zie nu net dat de clen is gehalveerd ook
en mijn stappen naar 8000 zijn gegaan ipv 12000

dus food up
clen en stappen down
Wat is het aspect waarmee jij het meest moeite hebt zo diep in een prep? Misschien “niks” maar als je iets moet kiezen? Zowel mentaal als/of fysiek

• Like
Waarderingen: Maximum Effort
Wat is het aspect waarmee jij het meest moeite hebt zo diep in een prep? Misschien “niks” maar als je iets moet kiezen? Zowel mentaal als/of fysiek
Mentaal, dat ik eignlijk mezelf afzonder en in een bubbel leef momenteel.
niet zozeer dat ik dat zelf vervelend vind ik hou er juist van.

Maar voor mijn vriendin en familie wat minder. dus voornamelijk voor hun vind ik het vervelend.

Zelf ervaar ik deze prep als gemakkelijk en nergens moeite mee.
Buiten dat ik mezelf af en toe klein vind. haha maar heeft iedereen wel last van gok ik

• Bicep
  • Like
  • Heart
Waarderingen: User_1234, K82, Loca en 2 andere personen
Wat meet je taille momenteel?
Brute X-shape op die BDB foto!

• Like
  • Bicep
  • Like
Waarderingen: SoSue65! en User_1234
Hoe gaat het eigenlijk onderling in je relatie. Zag dat je vriendin ook eind prep zit, leven jullie momenteel langs mekaar af is zijn er nog geen woorden gevallen?

• Like
Hoe gaat het eigenlijk onderling in je relatie. Zag dat je vriendin ook eind prep zit, leven jullie momenteel langs mekaar af is zijn er nog geen woorden gevallen?
Heb jij nooit woorden in je relatie?
Denk dat je in elke relatie wel woorden met elkaar heeft ;)

Maar momenteel is dit wel iets vaker het geval dan voor prep. maar daarom gaan we een week na mijn wedstrijden ook een weekendje Londen haha

• Like
  • Heart
Waarderingen: The Hoff, SoSue65!, RonnReeves en 2 andere personen
Jouw avatar of profiel foto zag ik bij media..kan geen reactie geven daarop (zal wel aan mij liggen)..dus dan maar hier in je log. Maar wat een gave foto is dat..mooie kleur, je tan. En dan je schouders , heel mooi. Prachtig fysiek vind ik ! Wens je veel succes met je wedstrijd(en)

• Like
Waarderingen: Maximum Effort en CerebralGains
Muziekje uit John Wick😆

• Like
Heb je gisteren de Iron Man mee gedaan? Hoe is het verlopen?

Wesley, hoe is het gegaan kerel☺️

Terug
Naar boven