AndroidHealthClinic

Maxmuscle... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Artikelnummer: MAM2102

Product: Big Max 4500 gr Vanille @ OUT OF STOCK
Prijs: € 90.00
BESTEL DIT PRODUCT!

Omschrijving:
Big Max

Big Max is het ideale product voor iedereen die graag in lichaamsgewicht wil aankomen. Elke verpakking levert 4,5 kilo groei bevorderlijke ingrediënten.

In Big Max hebben we alleen de allerbeste ingrediënten gestopt. Niet de goedkope vulstoffen die andere merken wel in hun producten stoppen.

In tegenstelling tot andere vergelijkbare producten bevat Big Max nauwelijks suiker en vet. Zo wordt dus voorkomen dat men niet in vet aankomt.

De eiwitten in Big Max zijn uitsluitend Whey eiwitten. Deze eiwitten worden vele malen beter opgenomen en verteerd dan andere goedkope eiwitten.

De koolhydraten in Big Max zijn afkomstig van volkoren graan en rijst soorten. Hierdoor krijgt is Big Max ook uitstekend geschikt als maaltijdvervanger. De koolhydraten in Big Max leveren voldoende energie voor elke lichamelijke activiteit.

Big Max is dus erg geschikt om voor een wedstrijd te nemen. Als u Big Max na een lichamelijke activiteit inneemt, zal uw lichaam merkbaar sneller herstellen.

Elke dosering zit ook nog eens bomvol met alle vitaminen en mineralen die het lichaam nodig heeft.

Vanwege de grote verpakking is Big Max een compleet en krachtig product tegen een scherpe prijs. Met Big Max wordt het wel erg makkelijk om een compleet koolhydraten en eiwit product te nemen.

Supplement facts
Inhoud: 4,5 kilo in de heerlijke smaken Vanille en Chocola.

Aantal doseringen: 40 tot 90

Gebruik:
Neem dagelijks een halve tot een hele maatschep tussen de maaltijden in. Afhankelijk van het gewenste resultaat kunnen meerde shakes per dag genomen worden

Voedingswaarde:

Calorieën: 610
Totaal Vet 1 g
Cholesterol 12 mg
Sodium (natuurlijk voorkomend) 20 mg
Potassium 200 mg
Totaal Koolhydraten 120 g
Suikers 15 g
Eiwit 28 g

Ingrediënten: MM Sports unieke combinatie van Whey Eiwit Concentraat, Dextrose, Glycine, Guar gum, vitamines en mineralen, complexe koolhydraten, Acesulfame K en Stevia extract (a natuurlijke plantaardige zoetstof



Dit las ik bij bardolino..iemand ervaring mee??? Zijn wel erg veel cals he? Als het Kcals zijn dan tenminste...
 
voedingswaarden??? Wat voedingswaarden? Per hoeveel gram? Niet per 100gr zo te zien...beetje vaag.
 
Per shake ofsow denk ik dan??
 
4x 120 = 480
4x 28 = 96
------------------
576 cal

Cal klopt wel ongeveer..
 
Weer zo'n vaag etiket.

Inhoud 4.5kg, aantal doseringen (hele of halve maatschep) 40-90. Een hele maatschep is dus 4500/40=112.5gr, bestaande uit 1gr vet + 120gr koolh. + 28gr eiwit= 149gr (zeg maar 150gr incl reststoffen)

Is 1 dosering nu 1 maatschep(112.5gr) of is 1 dosering nu 1.5 maatscheppen (150gr).

En ik weet niet zeker, maar ik dacht dat hetgeen er het meest inzit het eerst in de ingredientenlijst hoort te staan (Robin?) Waarom staat dextrose dan op de 2e plaats en complexe koolh.? (waarschijnlijk maltodextrine) als 6e ?
 
Anders mail ik zodadelijk bardolino wel ff om meer info en zet ik het hiero...
 
AHA, kijk hier hebben we een wat groter schepje en maar 30 Serving Per Container:

Ik zie ook dat hier maltodextrine als 1e in de ingredientenlijst staat.

Maar voorderest gewoon een weightgainer, dus ff uitrekenen wat het je per kg kost tov anderen(met wei)
 
Ik heb reactie gekregen van Bardolino...het product verkopen ze niet meer omdat het enkel compexe koolhydraten bevat...niet om van bij te komen, enkel goed voor de energie zeggen zij...
Is deze stelling waar?
 
Originally posted by robrecht10
omdat het enkel compexe koolhydraten bevat...niet om van bij te komen, enkel goed voor de energie zeggen zij...
Is deze stelling waar?

Complexe koolhydraten niet om van bij te komen ??????

Gaan ze nu suiker verkopen als weightgainer ?

PS, er zat trouwens ook dextrose in
 
Bewijst weer eens dat die bij bardolino toch niet zo zuiver zijn jammer genoeg :-(
 
Back
Naar boven