AndroidHealthClinic

Mayweather vs Mcgregor

Bezoekers in dit topic

Ik zei sowieso "wellicht"... Ik kan zo snel geen dominantere bokser opnoemen buiten Floyd. Je kan verder Pacquiao, Trinidad, Klitshko en Hopkins wellicht ernaast zetten en met veel goeie wil mss Barrera. Maar of dat allemaal per se beter dan Tripple G is, ik weet het niet hoor.

Daarbuiten zit ik alweer laat in de jaren '90 voor ik iemand met een beter cv en een dominantere en stijl kan opnoemen. Ik sta echter open voor suggesties.

Noem 5 betere als dit zo'n gekke stelling is, hoewel alles uiteraard subjectief blijft. Ik ben benieuwd wie al die andere bokser zijn die beter zijn dan Tripple G. Mannen als Roy Jones Jr, Pernell Whitaker, Lennox Lewis en De la Hoya zijn echt van de generatie daarvoor.

Euhm, ja dat heeft er wel veel mee te maken idd...

--------------

Ik ben daarnaast fan van Canelo, maar dit is wel een lastige pot voor hem. Ik denk als iemand me zou forceren om zwaar in te zetten dat ik voor Tripple G zou kiezen, die niet voor niks de betting favorite is. We gaan het zien. Ik vind overigens dat als je Wade, Lemieux, Kell Brook, Jacobs en Willy Monroe "niemand" noemt dat je je huiswerk beter moet doen. Dat is buiten Canelo allemaal top10 zo niet top5 wat er op dit moment rondloopt rond dat gewicht.


Boksen is niet alleen knock out slaan he, tis ook de techniek er achter.
Geef mij maar liever een 12ronden oorlog met hoog technische boksers in plaats van een wedstrijd dat al na 4 ronden gedaan is tegen een duts met 18 wedstrijden of enkele verliespartijen.
De laatste wedstrijden van GGG zijn allemaal ondermaats en deze van canelo waren tegen allemaal echte contenders.
Dus denk niet dat je GGG kunt benoemen tot de aller beste.
Een echte kampioen wint meerdere kampioenschappen in verschillende gewichtsklassen en blijft niet gans zijn carrière in 1 gewichtsklasse.
Ja natuurlijk is de middelgewichtsklasse op dit moment echt mager maar dan zou ik in zijn (GGG) plaats toch wel verhoogd zijn in gewicht om hem dan toch nog te bewijzen.
De beste van de laatste 20 jaar is zeker en vast floyd want hij heeft alles gewonnen en niets verloren in de laatste 20 jaar, en op dit moment is de beste Vasyl Lomachenko.
 
Boksen is niet alleen knock out slaan he, tis ook de techniek er achter.
Geef mij maar liever een 12ronden oorlog met hoog technische boksers in plaats van een wedstrijd dat al na 4 ronden gedaan is tegen een duts met 18 wedstrijden of enkele verliespartijen.
De laatste wedstrijden van GGG zijn allemaal ondermaats en deze van canelo waren tegen allemaal echte contenders.
Dus denk niet dat je GGG kunt benoemen tot de aller beste.
Een echte kampioen wint meerdere kampioenschappen in verschillende gewichtsklassen en blijft niet gans zijn carrière in 1 gewichtsklasse.
Ja natuurlijk is de middelgewichtsklasse op dit moment echt mager maar dan zou ik in zijn (GGG) plaats toch wel verhoogd zijn in gewicht om hem dan toch nog te bewijzen.
De beste van de laatste 20 jaar is zeker en vast floyd want hij heeft alles gewonnen en niets verloren in de laatste 20 jaar, en op dit moment is de beste Vasyl Lomachenko.
Het is op een forum handig als je ook inhoudelijk reageert aan de hand van wat de ander zegt als je iemand quote - en niet blind je eigen verhaal blijft vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Het is op een forum handig als je ook inhoudelijk reageert aan de hand van wat de ander zegt als je iemand quote - en niet blind je eigen verhaal blijft vertellen.
hmmmmm ...
 
Het is op een forum handig als je ook inhoudelijk reageert aan de hand van wat de ander zegt als je iemand quote - en niet blind je eigen verhaal blijft vertellen.

Heb je wel een punt.
 
en wat is zijn punt?
ik denk dat ik wel juist reageer op zijn post en geen verhalen maar echte feiten...
Nee dat doe je niet. Ik denk echter niet dat dit opzet van jouw kant is.
 
opzet?? mijn kant?? van wie dan wel??
 
Back
Naar boven