Fitness Seller

Mayweather vs Mcgregor

Bezoekers in dit topic

Ik heb alles van McGregor en Mayweather wel gezien hoor, maak je geen zorgen. Daar komt bij dat iemand die geen enkel idee heeft wat de variabelen in boksen zijn totaal niks heeft aan partijen te gaan kijken. Ik snap dus sowieso dat "advies" niet als je er vanuit ging dat ik niks met boksen of mma zou hebben.

Ik denk ook dat het een boksclinic gaat worden hoor begrijp me niet verkeerd, maar ik hou altijd een open mind voor een paar x-factors. Ik vind het altijd heel raar dat mensen alles "zo zeker weten". Het is gewoon een hele awkward match met, zeker voor Floyd, heel raar distance management.

Ik heb dat zelf ook talloze keren gehad, dat iemand die een stuk minder is je gewoon niet ligt. Timing, rare angles, rare distance. Dat kan zomaar. Ik ben uiteraard 86 levels minder dan Floyd, maar het zou zomaar een factor kunnen zijn. Iedereen kan opsommen waarom Floyd dik in het voordeel is. Dat is hij hoogstwaarschijnlijk ook. Het praat elkaar alleen allemaal zo na.

Dat was bij Rico - Badr ook al zo. Het gaat meestal helemaal nergens over buiten een paar open deuren. Opeens is iedereen en je groentenboer een kenner en 5voudig NL kampioen.

De reactie over geen verstand was ook bedoeld voor de casual mma fans die t pas sinds Conor (2jaar volgen). En over x factor gesproken begrijp ik wel wat je bedoeld, maar vergeet niet dat Mayweather bekend staat om zn adjustments. De wedstrijden tegen Maidana, Mosley, Zab Judah en De La Hoya had ie in t begin lastig maar hij wist zich in de 2e helft van het gevecht terug te knokken. Alle 48 tegenstanders hadden een gameplan maar 90% vergeet die al na 1 ronde wanneer ze de snelheid (reactie/stoot) en counterpunch ervaren. En ik denk dat Conor het zelfde zal meemaken. Conor is zo buiten zn comfortzone
 
Laatst bewerkt:
De reactie over geen verstand was ook bedoeld voor de casual mma fans die t pas sinds Conor (2jaar volgen). En over x factor gesproken begrijp ik wel wat je bedoeld, maar vergeet niet dat Mayweather bekend staat om zn adjustments. De wedstrijden tegen Maidana, Mosley, Zab Judah en De La Hoya had ie in t begin lastig maar hij wist zich in de 2e helft van het gevecht terug te knokken. Alle 48 tegenstanders hadden een gameplan maar 90% vergeet die al na 1 ronde wanneer ze de snelheid (reactie/stoot) en counterpunch ervaren. En ik denk dat Conor het zelfde zal meemaken. Conor is zo buiten zn comfortzone, jij weet ook dat het bokswerk in mma anders is dan t pure boksen.
Ik ben zeker ook van het mismatch-kamp. Alleen de man is ook al 40 he, dat zou nog steeds genoeg moeten zijn, maar ik heb zoveel vechter opééns vader tijd tegen zien komen. Zeker bij lichtere vechters speelt leeftijd een grote rol.

Buiten dat zet Conor alles doorgaans achter zijn kicks op of countered hij zoals tegen Aldo of Alvarez. Floyd is er dan gewoon niet, die is daar veel te slim en crafty voor. Daarnaast is hij inderdaad een soulreader, Maidana 1 en 2 is daar echt een voorbeeld van. Geef em tijd en hij figured je shit uit. Ik denk dat Conor veel clinches gaat proberen te forceren. Doet Floyd normaal ook, maar ik denk dat dat niet verstandig is tegen een type als Conor.

Als ik Conor was zou ik srs Gung Ho gaan en proberen heel awkward met clinchwerk en chaos proberen wat in de eerste 3 rondes te forceren. Gewoon Tazmanian devil style :). Als hij te lang wacht wordt ie gewoon opgeslokt. Ondanks all zijn populaire antics is Conor verre van dom, dus ik denk dat hij ook gewoon goed nadenkt over wat hij nodig heeft om een kansje te maken.

Even offtopic, leuke breakdown:

 
Ik ben zeker ook van het mismatch-kamp. Alleen de man is ook al 40 he, dat zou nog steeds genoeg moeten zijn, maar ik heb zoveel vechter opééns vader tijd tegen zien komen. Zeker bij lichtere vechters speelt leeftijd een grote rol.

Buiten dat zet Conor alles doorgaans achter zijn kicks op of countered hij zoals tegen Aldo of Alvarez. Floyd is er dan gewoon niet, die is daar veel te slim en crafty voor. Daarnaast is hij inderdaad een soulreader, Maidana 1 en 2 is daar echt een voorbeeld van. Geef em tijd en hij figured je shit uit. Ik denk dat Conor veel clinches gaat proberen te forceren. Doet Floyd normaal ook, maar ik denk dat dat niet verstandig is tegen een type als Conor.

Als ik Conor was zou ik srs Gung Ho gaan en proberen heel awkward met clinchwerk en chaos proberen wat in de eerste 3 rondes te forceren. Gewoon Tazmanian devil style :). Als hij te lang wacht wordt ie gewoon opgeslokt. Ondanks all zijn populaire antics is Conor verre van dom, dus ik denk dat hij ook gewoon goed nadenkt over wat hij nodig heeft om een kansje te maken.

Even offtopic, leuke breakdown:


Het leeftijdsverschil zou denk ik pas uitmaken als ie tegen de huidige kampioenen zou vechten Keith Thurman , Garcia enz. Maar hij zou idd veel moeten clinchen en veel inside work doen om kans te maken.
En miss 1 low blow geven om Mayweather te irriteren. Ik denk eerlijk gezegd dat het net zo'n wedstrijd word als tegen Arthuro Gatti
 
Het leeftijdsverschil zou denk ik pas uitmaken als ie tegen de huidige kampioenen zou vechten Keith Thurman , Garcia enz. Maar hij zou idd veel moeten clinchen en veel inside work doen om kans te maken.
En miss 1 low blow geven om Mayweather te irriteren. Ik denk eerlijk gezegd dat het net zo'n wedstrijd word als tegen Arthuro Gatti
Hopelijk lijkt het hier op, maar kleine kans :hahaha:

 
Mcgregor wint nooit in een boksring van Floyd.

Floyd wint niet in een MMA ring van Mcgregor.

Simpel mensen, zoek geen uitweg geloof niet in de woorden van McGregor geloof niet dat die Ier opeens Mike Tyson word, het is een hele goeie MMA vechter maar geen bokser.

vind wel bizar waarom zoveel mensen voor Mcgregor zijn, ja hij is uniek maar soms is hij te veel, en dat is hij nu ook.

Grappig is : hij praat over geld dit dat, over dat floyd geen pak kan kopen maar de inkomen van floyd zit denk 20 keer hoger dan die van Mcgregor. Praten mag maar doe het met inhoud zonder je zelf belachelijk te maken
 
Conor is een ongelofelijke MMA-vechter maar zodra hij uit zijn comfort zone wordt gehaald dan wordt het harken. Dat kon je 2x tegen Diaz zien. MMA LW zou hij iedereen jaren kunnen domineren, boksen is gewoon iets anders.
 
heeft iemand al info over waar die wedstrijd gekeken kan worden of PPV's besteld kunnen worden?
 
Sowieso via Showtime Sports. Details komen nog.
 
"He looked way bigger in person!":roflol:
 
Wedstrijd zal rond 05:30 starten.
 

Floyd lijkt wel een beetje emotioneel te worden bij de laatste persconferentie
 
Live stream link iemand al?
 
Hesgoal.sc komt hij ook wel denk ik.
 
Voor 8€ ga je toch geen stream kijken.
 
Back
Naar boven