Fitness Seller

MBX-660 + Legcurl vragen over het gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fred22

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
2.929
Waardering
2.323
Lengte
1m85
Ik heb een MBX 660 + legcurl maar ik vraag me af hoe jullie hem precies gebruiken

Op welke standen van rugleuning doen jullie bijv. de incline bench press of incline bicep curl?

Dezelfde vraag heb ik voor de leg extension, hoe houden jullie je benen? Als ik hem bijv. op de onderste stand zet bij de leg attachment zitten mijn benen in 90 graden en voelt het makkelijker dan wanneer ik hem een standje hoger zet waarbij mn benen eerst licht naar boven staan (en ik dus een soort meer naar achteren hel als ik mijn benen wil strekken bij de extensie).

De lying leg curl voelt voor mij heel vervelend en kan niet helemaal verklaren waarom.
Als ik op de bench ga liggen heb ik het gevoel alsof ik mijn quads helemaal kapot druk. Hebben jullie hier ook last van en op welke stand zetten jullie deze leg attachment?

Hopelijk kunnen jullie me helpen mijn training te optimaliseren door op de juiste manier de bench in te stellen :D
 
Fitness Seller hebben jullie bijv. een afbeelding met het aantal graden per stand van de bank?
 
Fitness Seller hebben jullie bijv. een afbeelding met het aantal graden per stand van de bank?
Geen afbeelding, maar in onze vergelijkingstabel staan de hoeken van elke stand van de rugleuning vermeld:

-15°, 0°, 15°, 30°, 35°, 40°, 45°, 50°, 55°, 60°, 65°, 70°, 75°, 82.5°
 
Geen afbeelding, maar in onze vergelijkingstabel staan de hoeken van elke stand van de rugleuning vermeld:

-15°, 0°, 15°, 30°, 35°, 40°, 45°, 50°, 55°, 60°, 65°, 70°, 75°, 82.5°
Top die had ik gemist, bruikbaar dit!
 
Back
Naar boven