Fitness Seller

Mc Donalds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Sinds ik weer fulltime op school zit heb ik minder pauze's.
ik kan me minder strikt aan mijn eetschema's houden en tot overmaat van ramp kom ik, als ik trug rij, langs 2 Mc Donalds restaurants.......

ik kan de verleiding steeds minder weerstaan. En rij nu na school (rond 16.00 uur) regelmatig (3x p week) de mc drive op.
Om mijn geweten nog enigzins te sussen bestel ik een mc chicken of kipnuggets. (want ja, kip = proteinen denk ik dan maar)...

Nu is mijn vraag hoe goed of slecht is dit voedsel nu?

greetz!!
 
I.R.O.N. (lastig die punten) , je kunt beter als je toch naar de McDo gaat een hamburger nemen. Daar zit het minste troep op (want niet met zo'n paneerjasje bedekt).
tegenwoordig hebben ze trouwens ook gegrillde kipburgers, neem die dan..
Ik denk niet dat je staat te trappelen om hun McShakes, maar die zijn dus best gezond, er zit alleen veel te weinig tonijn op...

En geen patat hè!

Je kunt trouwens heel goed je eten de avond ervoor klaarmaken en dan in een broodtrommeltje o.i.d. meenemen, er zijn zoveel luchtdichte etenstrommeltjes dat jouw argumenten om niet te eten nergens op slaan. je hebt altijd wel even tijd tussen lessen in!

Espi (gek op patat en komt daarom alleen 1x per 3 weken bij de patatboer op junkdagen)
 
De salade gezond ?
Dan wel zonder de sause neem ik aan !

ciao
 
Originally posted by raider
De salade gezond ?
Dan wel zonder de sause neem ik aan !

ciao
Waarom? Vet moet je ook hebben om een complete maaltijd te hebben.
Verder is af en toe naar de Mc gaan geen schande wanneer je bulkt. Als je maar niet overdrijft.
 
Natuurlijk moet je ook vetten hebben, maar ik weet niet of in frite/slasause nou wel zovéél van de goede vetten zitten ?
En inderdaad 1x per week is géén ranp maar I.R.O.N heeft het over 3x per week, dit is wel erg bulken !

ciao
 
ik weet niet wat voor vetten die slasaus is bij Mc..
Maar we moeten toch 20% vet in elke maaltijd hebben..wat voor vet dat is is dan niet het belangrijkste.
Al is onverzadigd vet natuurlijk beter.
 
ik neem als ik ga een kipburger... die witte saus haal ik er idd af want het broodje is me met al dat witmeel vet genoeg. ach ja en die paar keer dat ik daar kom. zo vaak kan je daar ook niet komen want dat kost je anders financieel ook aardig wat. Als je dat geld in een goede maaltijd vervanger steekt dan heb je toch goede maaltijden in je pauzes.
 
Originally posted by Esperantisto
I.R.O.N. (lastig die punten) , je kunt beter als je toch naar de McDo gaat een hamburger nemen. Daar zit het minste troep op (want niet met zo'n paneerjasje bedekt).
tegenwoordig hebben ze trouwens ook gegrillde kipburgers, neem die dan..
Ik denk niet dat je staat te trappelen om hun McShakes, maar die zijn dus best gezond, er zit alleen veel te weinig tonijn op...

En geen patat hè!

Je kunt trouwens heel goed je eten de avond ervoor klaarmaken en dan in een broodtrommeltje o.i.d. meenemen, er zijn zoveel luchtdichte etenstrommeltjes dat jouw argumenten om niet te eten nergens op slaan. je hebt altijd wel even tijd tussen lessen in!

Espi (gek op patat en komt daarom alleen 1x per 3 weken bij de patatboer op junkdagen)

Die "grilled Mc chickens" (als je die bedoeld) hadden de laatste tijd ook mijn voorkeur...alleen was dit een kerstperiode-actie.
En zijn ze nu weer pleitte! waarom houdt mc donalds nu geen rekening met de bodybuilder die ook gezond wil "mekken"??

.......i'm dreamin' of a grilled christMASS!!!
 
geef mij maar een royale cheesburger, hoewel het natuurlijk jammer blijft voor die lieve koetjes....
 
Hebben jullie er al eens bij stilgestaan hoeveel hormonen er aan die beesten verspild worden?
En veel van dat vlees word weggegooid.... Ze zouden die hormonen waarmee ze die koeien gevoed hebben veel beter goedkoop aan BBs verkopen!
 
Originally posted by I.R.O.N.
Sinds ik weer fulltime op school zit heb ik minder pauze's.
ik kan me minder strikt aan mijn eetschema's houden en tot overmaat van ramp kom ik, als ik trug rij, langs 2 Mc Donalds restaurants.......

ik kan de verleiding steeds minder weerstaan. En rij nu na school (rond 16.00 uur) regelmatig (3x p week) de mc drive op.
Om mijn geweten nog enigzins te sussen bestel ik een mc chicken of kipnuggets. (want ja, kip = proteinen denk ik dan maar)...

Nu is mijn vraag hoe goed of slecht is dit voedsel nu?

greetz!!

Bij het bulken ? Calorien zijn calorien. Zolang je zorgt dat je in de eerste plaats voldoende eiwitten en gezonde vetter uit goede bronnen haalt, mag je daarbovenop eten wat the hell je maar wilt. Zou vermijden van veel frieten te halen, bestel dan liever iets waar veel vlees tussen zit.
 
Originally posted by Olimantado
Hebben jullie er al eens bij stilgestaan hoeveel hormonen er aan die beesten verspild worden?
En veel van dat vlees word weggegooid.... Ze zouden die hormonen waarmee ze die koeien gevoed hebben veel beter goedkoop aan BBs verkopen!

Doen ze ook, maar dan niet goedkoop.
 
Originally posted by Olimantado
Hebben jullie er al eens bij stilgestaan hoeveel hormonen er aan die beesten verspild worden?
En veel van dat vlees word weggegooid.... Ze zouden die hormonen waarmee ze die koeien gevoed hebben veel beter goedkoop aan BBs verkopen!

Heb ook wel eens iets opgevangen dat er in Polen sporen van Deca zijn gevonden in het varkensvlees......

Weet er iemand nog een goede Poolse slagerij te zitten??
 
patat is ook helemaal niet erg om op te bulken (wel in mate natuurlijk en niet 5 ker per dag :D ), als je de vette sauzen er maar bij weglaat. of je neemt k-chup.
 
Eet regelmatig tijdens werktijd ff bij de mac. ff lekker 2 of 3 mc chickens naar binnen. Zijn niet eens zo slecht.

Heb het voordeel dat ik vrij makkelijk kan spelen met mijn gewicht.
Voordeel van een ecto van nature
 
Re: Re: Mc Donalds

Originally posted by Big Cat


Bij het bulken ? Calorien zijn calorien. Zolang je zorgt dat je in de eerste plaats voldoende eiwitten en gezonde vetter uit goede bronnen haalt, mag je daarbovenop eten wat the hell je maar wilt. Zou vermijden van veel frieten te halen, bestel dan liever iets waar veel vlees tussen zit.


Big Cat, is het eigenlijk erg dat je je eiwitten en vetten verspreid over heel de dag, of is het niet zo erg belangrijk dit gelijkmatig te verdelen?
 
Originally posted by I.R.O.N.
Sinds ik weer fulltime op school zit heb ik minder pauze's.
ik kan me minder strikt aan mijn eetschema's houden en tot overmaat van ramp kom ik, als ik trug rij, langs 2 Mc Donalds restaurants.......

ik kan de verleiding steeds minder weerstaan. En rij nu na school (rond 16.00 uur) regelmatig (3x p week) de mc drive op.
Om mijn geweten nog enigzins te sussen bestel ik een mc chicken of kipnuggets. (want ja, kip = proteinen denk ik dan maar)...

Nu is mijn vraag hoe goed of slecht is dit voedsel nu?

greetz!!




Terwijl cutten absoluut niet aan te raden.
Wanneer ik bulk(nu dus) ga ik meerdere keren per week naar de Mac waar ik 2 bigmacs bestel,vervolgens het broodje wegflikker en het vlees opeet.Veel calorieen in een keer en komt perfect uit.

Niet aan te raden voor een langere periode echter.
 
Originally posted by I.R.O.N.


Heb ook wel eens iets opgevangen dat er in Polen sporen van Deca zijn gevonden in het varkensvlees......

Weet er iemand nog een goede Poolse slagerij te zitten??

AAS uit vlees worden opgenomen en je kunt er positief van testen, maar ze dragen niet bij tot spiermassa of prestatie, dus lijkt me wat nutteloos om geinjecteerd vlees te verbruiken. Zou beter zijn om eens te gaan praten met een Poolse veehouder ...
 
Originally posted by I.R.O.N.


Heb ook wel eens iets opgevangen dat er in Polen sporen van Deca zijn gevonden in het varkensvlees......

Niet alleen daar. Het vlees van beren (mannelijk varken) bevat inderdaad hogere nandrolon waarden. Dit zal zoals BC zegt geen effect hebben op je eigen spiergroei.
Overigens worden beren normaal niet als vlees voor de consument gebruikt...
 
Back
Naar boven