XXL Nutrition

MC H3adSH0T's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik lees je log nog wel, alleen ik post iet zoveel :)

Edit: foto's zien er goed uit :D
 
nee hoor :eek:!!!
 
Na een tijdje niks te laten horen (door het vele trainen en het terug beginnen van school geen tijd meer voor andere dingen zoals posten ;)) even vlug wat pics.
Ik ga misschien als ik de tijd vind nog de vernieuwde stats uploaden, maar tot nu zullen jullie het moeten stellen met pics ;)

Enjoy :D (or not :rolleyes:)

Foto0093.jpg


Foto0094.jpg


Foto0095.jpg


Foto0096.jpg
 
ik zie helaas geen verschil :(
 
ik zie helaas geen verschil :(
Wel jongen... Ik eerlijk gezegd ook niet :D
Verdomme ik moet echt "dik" worden, stom voedsel, mn metabolisme is te snel gvd :D
 
Omdat ik binnenkort weer echt en meer wil beginnen trainen ga ik dit log terug updaten.
Maar eerst een nieuw schema samenstellen; als volgt:

Maandag

Biceps & Triceps & Voorarmen & Lichtjes buik

Dinsdag

Benen & Kuiten & Trapezius & Lichtjes buik

Donderdag

Borst & Buik (laatste tot failure)

Vrijdag

Schouders & Rug & Lichtjes buik

Opmerkingen

#1 Biceps & Triceps, is het wel evident om dit tesamen te trainen?
#2 Borst heb ik apart gevoegd bij buik omdat ik Borst het liefst train, buik als additie.
#3 Schouders als "tegengestelde spiergroep" van Rug.
#4 Benen als aparte spiergroep lijkt me wel normaal. (Bloed blijft circuleren in het onderlichaam i.p.v bovenlichaam)

Serieus & professioneel commentaar gewenst.

Bedankt!
 
#1 Biceps & Triceps, is het wel evident om dit tesamen te trainen?

Ik weet alleen maar iets te zeggen op deze vraag.

Als je je armen de prioriteit wil geven kan je ze inderdaad een apparte armen-dag geven. Ik zou zeggen, probeer het eens uit en kijk of het je bevalt. Pas je schema aan hoe jij er het best op vooruit gaat.
 
Ik weet alleen maar iets te zeggen op deze vraag.

Als je je armen de prioriteit wil geven kan je ze inderdaad een apparte armen-dag geven. Ik zou zeggen, probeer het eens uit en kijk of het je bevalt. Pas je schema aan hoe jij er het best op vooruit gaat.

Dat wil ik wel doen eigenlijk, mss als volgt dan?

Maandag

Biceps & Voorarmen & Buik (laatste tot failure)

Dinsdag

Benen & Kuiten & Trapezius & Lichtjes buik

Donderdag

Borst & Triceps & Lichtjes buik

Vrijdag

Schouders & Rug & Lichtjes buik

Wat vindt je daarvan?
 
Verdomme nu zijn het nog eens examens, alles ligt dus terug plat, leuk... :S
 
Ben qua gewicht gestegen naar gemiddeld 70 kg; vetpercentage weet ik niet precies.
Nieuwe PR's zijn:
BP: 1x75 kg (plan van deze week ergens nog eens in m'n borsttraining die PR te verhogen naar 1x77.5 kg)
SQ & DL doe ik wegens rugblessure al een tijdje niet meer; ik ga er echter terug mee beginnen en zal echt laag qua gewicht gaan (max. 40 kg load) om een vernieuwde blessure tegen te gaan. Opbouwen is de regel hier.
Foto's komen zo meteen; wil ook even toevoegen dat ik cardio in m'n schema heb gestopt op aanraden van de baas van onze gym; wat hij zei was eigenlijk wel logisch :p
Voor of na de training maakt mij eigenlijk niks uit, ik kijk gewoon wanneer de loopband vrij is :D
Heb ook een nieuw eetschema die ik eens zal posten; m'n workout schema is ongeveer hetzelfde gebleven met vroeger maar rug doe ik even niet meer (opnieuw zal ik binnenkort terug weer mee beginnen).
 
sm4zef.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 20:30 ----------

Vandaag triceps gedaan, ging wel hard, op alle oefeningen wat hoger gepakt en alle reps perfect behaald = volgende keer nog meer verhogen :p
Toch vraag ik me af: ik train elke spiergroep ongeveer een uur, is dit teveel?
 
1x77,5kg op de bench gelukt vandaag, op naar de 80 :p
 
Back
Naar boven