XXL Nutrition

Mc Wilders in het huis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaaaha.. pas maar op.. 1 vuile blik en Spiertje (die ooit bij de politie wilde) blaast je op! Tot die tijd is dat ignore geen slecht idee al zou die mongool met die achterlijke filmpjes allang een ban moeten hebben imho.
 
Wat een gezeik over de wilders.

Die gozer brengt tenminste wat leven in de politiek dat dat saaie gedoe altijd. Tsja, er zijn altijd mensen die tegen politici zijn maar that's life. Ik heb liever iemand die zijn mening recht voor zijn raap zegt dan dat er iemand omheen lult. En het blijft maar politiek, niks meer en niks minder en daar moet je doorheen prikken.

Allah dit allah dat westerse ongelovigen. Pfff boeiend allemaal dat geloofgezeik. De enige allah die ik ken is ali van de shoarmatent. God, allah, etc. allemaal hetzelfde en gewoon een naampie voor het beestje.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeik over de wilders.

Die gozer brengt tenminste wat leven in de politiek dat dat saaie gedoe altijd. Tsja, er zijn altijd mensen die tegen politici zijn maar that's life. Ik heb liever iemand die zijn mening recht voor zijn raap zegt dan dat er iemand omheen lult. En het blijft maar politiek, niks meer en niks minder en daar moet je doorheen prikken.

Allah dit allah dat westerse ongelovigen. Pfff boeiend allemaal dat geloofgezeik. De enige allah die ik ken is ali van de shoarmatent. God, allah, etc. allemaal hetzelfde en gewoon een naampie voor het beestje.

Wilders geeft niet zijn mening, maar probeert de moslims op te fokken en zo meer en meer nederlanders tegen de allochtonen op te zetten. Hij speelt een slim spelletje wat velen niet begrijpen helaas en erin trappen.

En...Heel veel respect heb jij voor andere religies. Als je niet in god gelooft, hoef je het nog niet af te zeiken. Erg laag.
 
Wilders geeft niet zijn mening, maar probeert de moslims op te fokken en zo meer en meer nederlanders tegen de allochtonen op te zetten. Hij speelt een slim spelletje wat velen niet begrijpen helaas en erin trappen.

En...Heel veel respect heb jij voor andere religies. Als je niet in god gelooft, hoef je het nog niet af te zeiken. Erg laag.

Mijn post wat was kort de bocht, maar ik ben recht voor zijn raap. Ik zeg ook niet dat ik het met wilders eens ben en ik neem hem zeker niet serieus. Geloven mag iedereen op zijn eigen manier zolang er maar geen ellende er van komt in vorm van geweld zodat ik er last van heb (dit heeft niks met geloof te maken).
 
Wilders geeft niet zijn mening, maar probeert de moslims op te fokken en zo meer en meer nederlanders tegen de allochtonen op te zetten. Hij speelt een slim spelletje wat velen niet begrijpen helaas en erin trappen.



Oh mijn god....:rolleyes:
 
Word. Na 3 jaar ben je de eerste die er bij mij op komt,congratulations:cool:

neem aan dat je moslim16 bedoeld?

Ik heb inderdaad ook nog nooit iemand op de ignorelist gepleurd, maar wat die gozer tegenwoordig uitkraamt kan echt niet zeg. pfff
 
Wilders 4 president!
 
neem aan dat je moslim16 bedoeld?

Ik heb inderdaad ook nog nooit iemand op de ignorelist gepleurd, maar wat die gozer tegenwoordig uitkraamt kan echt niet zeg. pfff

Yep. Gaat idd te ver ja,en ik mis de tijd dat hij een avatar van starship troopers had en je er normaal mee kon lullen:p
 
Back
Naar boven