AndroidHealthClinic

Nieuws McDonalds en Albert Heijn Stoppen nep kaas in hun producten! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shit, ik heb laatst nog een vergelijkende test gelezen over Mozzarella's maar kan hem niet meer terug vinden.

Tijdje geleden won Enzo van de Aldi bij zo'n test, het is geen buffelmozzarella (kan ook niet voor die prijs) maar echt slecht is het ook niet. De ES mozzarella is ook goed binnen te houden, je moet ook geen topkwaliteit verwachten als je een halve euro uitgeeft voor een bolletje mozzarella.
 
van eten moet je niet genieten marjolijn46, dan wordt je namelijk dik
 
Tijdje geleden won Enzo van de Aldi bij zo'n test, het is geen buffelmozzarella (kan ook niet voor die prijs) maar echt slecht is het ook niet. De ES mozzarella is ook goed binnen te houden, je moet ook geen topkwaliteit verwachten als je een halve euro uitgeeft voor een bolletje mozzarella.

ES als in EuoShopper ?

tip: probeer NOOIT iets echt goeds uit, want je smaak is voor altijd verpest :) Er is geen weg terug.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ES als in EuoShopper ?

tip: probeer NOOIT iets echt goeds uit, want je smaak is voor altijd verpest :) Er is geen weg terug.

Ik wissel het af. Als ik een insalata Caprese maak heb ik liever een goede mozzarella maar voor een broodje met pesto, mozzarella en tomaat boeit het me weinig of het buffelmozzarella is of niet.

Maar goed het ging vooral over nepkaas en ik vind het geen oplichting als duidelijk op de verpakking staat dat er maar een beperkt percentage kaas in het product aanwezig is.
 
van eten moet je niet genieten marjolijn46, dan wordt je namelijk dik

Kappen nou. Word beetje moe van het feit dat je steeds mensen persoonlijk aanvalt. :cool:
 
Goh, ik had echt niet verwacht dat die kaas van de Mac-shitty-burger nep :rolleyes:was
 
Ik wissel het af. Als ik een insalata Caprese maak heb ik liever een goede mozzarella maar voor een broodje met pesto, mozzarella en tomaat boeit het me weinig of het buffelmozzarella is of niet.

Maar goed het ging vooral over nepkaas en ik vind het geen oplichting als duidelijk op de verpakking staat dat er maar een beperkt percentage kaas in het product aanwezig is.

Is met die babyvoedingpotjes toch ook zo. De smaak staat er altijd in mega letters op, bijv. mango-banaan. Als je dan het etiket begint te lezen, dan blijkt dat er 2% mango, 5% banaan en 70% appel inzit.

Het staat er dus altijd wel ergens op (meestal in kleine letters), die producenten zijn ook niet dom.

Oplichting zou ik dit dus niet noemen, maar een vorm van comsumentenmisleiding is het alleszins.;)
 
kvind de kaas van een cheeseburger toch heel lekker hoor ...
 
Is met die babyvoedingpotjes toch ook zo. De smaak staat er altijd in mega letters op, bijv. mango-banaan. Als je dan het etiket begint te lezen, dan blijkt dat er 2% mango, 5% banaan en 70% appel inzit.

Het staat er dus altijd wel ergens op (meestal in kleine letters), die producenten zijn ook niet dom.

Oplichting zou ik dit dus niet noemen, maar een vorm van comsumentenmisleiding is het alleszins.;)

Consumenten die de labels niet lezen verdienen het om misleid te worden. Maar goed zie in de supermarkt bijna nooit iemand op een label kijken, mensen flikkeren het liefst zoveel mogelijk troep in hun karretje.
 
Goed dat er organisaties bestaan als de Consumentenbond en het programma
De Keuringsdienst van Waarde.
Het is maar het topje van de ijsberg,kipfilet bv. injecteren ze vol met water zoadat ze dus zwaarder wegen en meer ervoor kunnen vragen.
 
wanner komt het uit dat het vlees ook niet is dan wat we er van denken?
 
fkng ripoff i hate ripoffs :splat:
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Mij zal het dus echt helemaal niks interesseren zolang het maar lekker is, en dat zijn McChickens en Big Macs heel zeker :D
 
Heb toevallig juist op tv gezien iemand die proefde van zo'n nepkaas in blokken die ze op pizza's doen. Hij kreeg gewoon braakneigingen !!! Maar opgewarmt op je pizza smaakt het wel en het is nog stukken goedkoper ook
 
Back
Naar boven