XXL Nutrition

McDonalds op een cutting dieet?

Bezoekers in dit topic

Doe het vandaag zelf ook 2 x big mac medium menu en met wat ik over de rest van de dag eet zorg wel dat ik in mijn macro's bliif. Eindigen op 3900-4000 cals super even geen rijst vandaag
 
Doe het vandaag zelf ook 2 x big mac medium menu en met wat ik over de rest van de dag eet zorg wel dat ik in mijn macro's bliif. Eindigen op 3900-4000 cals super even geen rijst vandaag

Moet inderdaad perfect mogelijk zijn, al zal het wel niet gezond zijn met al dat zout en conserveermiddelen. Maar goed, bodybuilding en gezond zijn natuurlijk geen synoniemen voor elkaar.

Maareuh, cutten op 4000kcal? Je weegt 110kg?
 
Als je een cutdieet laag in kcal hebt (bijv. 2.000), wordt dat wel heel lastig. Iemand die 3.000 of meer kcal kan eten, kan er makkelijk mee wegkomen.
 
Ik ken mensen die met bijna dezelfde stats cutten op 2.000 kcal maar ook op 3.000 a 4.000 kcal. De laatste hebben een snelle stofwisseling, the basterds!
 
Laatst bewerkt:
Nee ik cut niet op 4000 haha als ik cut ga ik niet lager dan 3200, tenzij wedstrijdvoorbereiding had ik de maandag /di/woensdag in week van wedstrijd 2500-2700 Cals
 
If it fits your macros, then eat it. Mac Donalds heeft over het algemeen prima voedingswaarden.
 
If it fits your macros, then eat it. Mac Donalds heeft over het algemeen prima voedingswaarden.

Behalve ongezonde (verzadigde) vetten want daar kan je lichaam niks mee (behalve het lichaam naar zijn grootje helpen ;)).
 
Deze thread gaat eigenlijk niet over als je wel of niet McDonalds kan eten, maar goed.. :P
 
En uiteindelijk hebben ze nog niks gekocht?
 
Back
Naar boven