Fitness Seller

McGreggor stopt ermee.

Bezoekers in dit topic

Waarom niet dan? Hij zegt het zelf; I am facing a taller, longer and heavier man. I need to prepare correctly this time. Hij doelt toch op Diaz? Met deze gekkigheid heeft hij even vele miljoenen in de la gebracht bij de UFC zodat hij die promo lekker kan overslaan deze keer en zich 100% kan voorbereiden op zijn rematch.

wat maakt mcgregor zo bijzonder dat hij de promo lekker kan skippen en diaz niet? Diaz moet toch ook op komen draven? Diaz zit toch ook een voorbereiding? Hij denkt omdat hij 400 miljoen heeft binnengehaald voor de organisatie dat hij de koning is. Nou newsflash, dat is die niet. Hij is misschien grappig tijdens persconferenties en interviews maar never forget 05-03-2016! toen klapte hij ook 3 keer met zijn handje.
 
Zal wel nooit gebeuren maar Nick tegen nate lijkt me wel leuk:)
 
wat maakt mcgregor zo bijzonder dat hij de promo lekker kan skippen en diaz niet? Diaz moet toch ook op komen draven? Diaz zit toch ook een voorbereiding? Hij denkt omdat hij 400 miljoen heeft binnengehaald voor de organisatie dat hij de koning is. Nou newsflash, dat is die niet. Hij is misschien grappig tijdens persconferenties en interviews maar never forget 05-03-2016! toen klapte hij ook 3 keer met zijn handje.

De media aandacht voor Conor en zijn huidige positie totaal niet te vergelijken met die van Diaz. En Dana White moet niet zoveel zeiken, Conor is een geld machine en hij mag god op zn blote knietjes bedanken dat hij er is. Het punt is bereikt dat het er altijd haters zullen zijn wat Conor ook doet.

Overigens sluit ik niet uit dat dit allemaal in scene is gezet en UFC in het complot zit.
 
De uiteindelijke waarheid komen we toch nooit te weten. Was een goede promostunt van Mcgreggor om te doen alsof hij zou stoppen. Zijn volgende gevecht zal dan wel niet met Diaz zijn denk ik.
 
De uiteindelijke waarheid komen we toch nooit te weten. Was een goede promostunt van Mcgreggor om te doen alsof hij zou stoppen. Zijn volgende gevecht zal dan wel niet met Diaz zijn denk ik.

Ik denk dat Diaz nog wel doorgaat. En anders sowieso iemand uit die gewichtklasse. Zonde eigenlijk, ik zou heel graag Conor zn belt zien verdedigen, er zijn genoeg tegenstanders die graag willen.

Sorry voor het mierenneuken, maar McGregor is met 1 g :p
 
Als Jones zondagochtend makkelijk wint, wordt het hopelijk Jones vs DC 2. Sowieso een veel beter gevecht dan Diaz vs McGregor.
 
De media aandacht voor Conor en zijn huidige positie totaal niet te vergelijken met die van Diaz. En Dana White moet niet zoveel zeiken, Conor is een geld machine en hij mag god op zn blote knietjes bedanken dat hij er is. Het punt is bereikt dat het er altijd haters zullen zijn wat Conor ook doet.

Overigens sluit ik niet uit dat dit allemaal in scene is gezet en UFC in het complot zit.

o ik ben geen conor hater, integendeel ik vind hem wel een toffe vechter maar hij verdient geen prinsessenbehandeling omdat hij zogenaamd 400 miljoen dollar heeft gerendeerd voor de UFC. Dat vind ik onsportief en respectloos tegen Diaz die gewoon dezelfde rechten heeft als McGregor en die akkoord is gegaan met een rematch terwijl hij ook andere potjes had kunnen draaien. Ook diaz draait een voorbereiding en ook diaz wordt uit zijn ritme getrokken om een persconferentie te doen die overigens gewoon nodig is om die 400 miljoen te renderen. Sterker nog, dana heeft zelfs aangeboden aan Conor om hem en zijn team met een privéjet over te laten vliegen dus Conor moet niet zo zeiken en nu een grote bek hebben dat die er wel klaar voor was.
 
Conor gaat definitief niet meer door! Dana White maakt zojuist bekend dat ze een nieuwe tegenstander gaat zoeken
 
Yup jammer man maar terrecht.
 
Haha, niemand is groter dan Dana White. Of je nou GSP, Jones of McGregor heet, boeit geen reet. Gewoon naar de pijpjes van Dana dansen anders kan je wieberen.
 
o ik ben geen conor hater, integendeel ik vind hem wel een toffe vechter maar hij verdient geen prinsessenbehandeling omdat hij zogenaamd 400 miljoen dollar heeft gerendeerd voor de UFC. Dat vind ik onsportief en respectloos tegen Diaz die gewoon dezelfde rechten heeft als McGregor en die akkoord is gegaan met een rematch terwijl hij ook andere potjes had kunnen draaien. Ook diaz draait een voorbereiding en ook diaz wordt uit zijn ritme getrokken om een persconferentie te doen die overigens gewoon nodig is om die 400 miljoen te renderen. Sterker nog, dana heeft zelfs aangeboden aan Conor om hem en zijn team met een privéjet over te laten vliegen dus Conor moet niet zo zeiken en nu een grote bek hebben dat die er wel klaar voor was.

Heb je wel gelijk in. Kan we alleen wel helemaal vinden in Conor zijn statement.

Conor gaat definitief niet meer door! Dana White maakt zojuist bekend dat ze een nieuwe tegenstander gaat zoeken

Bizar hoe het gegaan is maar ik kan het niet echt jammer vinden. Heel benieuwd wat het nu gaat worden, hoop dat die weer terug gaat naar zn oude gewichtklasse. Titelverdediging en rematch tegen Aldo zou wel ziek zijn maar er zijn er genoeg die een kans verdienen tegen Conor.
 
Heb je wel gelijk in. Kan we alleen wel helemaal vinden in Conor zijn statement.



Bizar hoe het gegaan is maar ik kan het niet echt jammer vinden. Heel benieuwd wat het nu gaat worden, hoop dat die weer terug gaat naar zn oude gewichtklasse. Titelverdediging en rematch tegen Aldo zou wel ziek zijn maar er zijn er genoeg die een kans verdienen tegen Conor.

conor krijgt de winnaar van Aldo vs Edgar dus hij zal weer in gewicht zakken.

persoonlijk zou ik hem tegen Dos Anjos wel een dope pot vinden
 
Het kan nog gek lopen, Diaz wil alleen Conor anders vecht hij niet. Ik ben een Conor fan maar hij moet gewoon naar dit soort dingen toe dat doet de rest ook. En omdat je nou eenmaal veel geld gegenereerd hebt voor de UFC wil niet zeggen dat je extra privileges krijgt. Hoop nog wel op een Conor VS Diaz gevecht maar als ze dit toelaten dan is op een gegeven moment het einde zoek. We zullen zien Dana is gek op geld.
 
The Notorious is terug ufc 200 :)

Happy to announce that I am BACK on UFC 200! Shout out to @danawhite and @lorenzofertitta on getting this one done for the fans. #Respect
 
Laatst bewerkt:
Dana zegt dat het niet waar is :(.
 
Dana zegt dat het niet waar is :(.
Puur voor aandacht en om UFC & Dana onder druk te zetten.
Persoonlijk zie ik Conor graag vechten, maar doe mij nu maar Jon vs DC als main event. Conor heeft z'n kansen gehad.
Hij dacht met Dana en UFC te kunnen spelen, diep van binnen hoop ik dat UFC nu doordrukt en hem daadwerkelijk van de card afhoudt.
 
Ik begin steeds meer te vermoeden dat het een spelletje is waarbij Dana lekker meespeelt. Deze bullshit brengt heel veel extra cash in het laatje.
 
Back
Naar boven