MuscleMeat

McGregor VS Poirier 3

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ufc 264
...Ondanks het niet zo leuke gedrag van COnor en het zeer correcte gedrag van Poririer hoopte ik toch dat Conor zou winnen en de legende zou verderzetten.
MAar zijn gedrag heeft me zwaar ontgoocheld. Poirier verdiende zijn gebrek aan respect niet.
Ik hoop dat Conor tot inkeer komt, zich verontschuldigd bij Poirier, publiekelijk en sterker dan ooit terugkomt. Maar dat zit er wellicht niet .
Conor zijn training (diegene die we zagen) bestond er in te fietsen door de straten. Poirier was keihard aan het sparren en aan prowlers aan het duwen.
Conor moet een nieuw team hebben, zonder "ja-mannen" die hem keihard aan het werk zetten. Hij kan er nog geraken maar binnen drie jaar is zijn window of opportunity wellicht dicht;
Dus..hopelijk binnen drie maand terug trainen, binnen 9 maand een gevecht met een vechter uit de top tien, en daarna eentje uit de top 5 en dan eentje uit de top drie en daarna terug een titelgevecht; Maar hij moet zijn trots inslikken en zich opnieuw heruitvinden. Maar zoals Porier zegt: You can't buy heart'. Poirier heeft het, ALvarez heeft het, ... Conor heeft het niet. Dus als hij er niet in slaagt zijn tegenstander ko te slaan in de eerste paar rondes dan verliest hij te vaak. Was hij maar terug de "witty " conor ten tijde van "who the fook is that guy"....
Ik heb een vermoeden dat zijn tijd voorbij is. Maar hij hoeft zich niet te schamen. Hij heeft een mooi palmares opgebouws en als "loodgieter" zullen de kinderen van zijn kinderen alles hebben wat hun hartje wenst.

Wat denken jullie over zijn toekomst in MMA.
 
Conor is inderdaad gedaan, gaat niet meer terugkomen is gebroken nq het gevecht met khabib ..
 
Eerlijk gezegd vond ik dit minder gay en nep dan wat ie tegen Khabib deed. Vanalles en nog wat roepen en dan de keutel terugtrekken als je slaag krijgt.

Begrijp me niet verkeerd; Poirier verdient deze behandeling niet. Maar beter altijd een klootzak dan eerst een klootzak en dan een bitch.
 
Conor is inderdaad gedaan, gaat niet meer terugkomen is gebroken nq het gevecht met khabib ..
Ik denk niet dat het gevecht met Khabib de hoofdreden is. Zijn grootste fout was dat hij zich teveel is gaan focussen op het boksen. Daarna is hij enorm veel beginnen worstelen voor zijn eventuele rematch met Khabib waardoor hij teveel spieren kreeg die zijn bouncing style niet favoriseren. Hij moet naar een ander team die hem de baas kunnen. Iemand waar Conor respect voor kan hebben. GSP als coach misschien?
 
Ik denk niet dat het gevecht met Khabib de hoofdreden is. Zijn grootste fout was dat hij zich teveel is gaan focussen op het boksen. Daarna is hij enorm veel beginnen worstelen voor zijn eventuele rematch met Khabib waardoor hij teveel spieren kreeg die zijn bouncing style niet favoriseren. Hij moet naar een ander team die hem de baas kunnen. Iemand waar Conor respect voor kan hebben. GSP als coach misschien?
Zeker niet 1 van de hoofdreden ben ik met je eens maar toch wel een groot stuk in mijn ogen
 
Was Conor niet al eens tegen Diaz ontmaskerd? Hij was een hype, zeker top in zijn tijd maar heeft zich niet ontwikkeld. Is al een tijdje over sinds zijn bokspartij. Had ook weinig interesse in deze partij, he's done.
 
Was Conor niet al eens tegen Diaz ontmaskerd? Hij was een hype, zeker top in zijn tijd maar heeft zich niet ontwikkeld. Is al een tijdje over sinds zijn bokspartij. Had ook weinig interesse in deze partij, he's done.
Ontmaskerd?
De rematch heeft hij gewonnen.
Maar inderdaad...ik denk dat hij niet meer kan winnen tegen Hooker, Chandler, Oliveira.
Als hij binnen een jaar terugkomt zou Conor / Ferguson geen oninteressante fight zijn. Als hij die wint dan iemand anders 6 tot 10de geranked....Wint hij die dan iemand uit de top 5. Dan iemand uit de top 3. Dan een titelgevecht.
Dus binnen 30 maanden een titelgevecht. Maar dan is hij wellicht al te oud. Dus wellicht gaat hij gewoon nog eens tegen Diaz vechten en dan stoppen.
 
Ontmaskerd?
De rematch heeft hij gewonnen.
Maar inderdaad...ik denk dat hij niet meer kan winnen tegen Hooker, Chandler, Oliveira.
Als hij binnen een jaar terugkomt zou Conor / Ferguson geen oninteressante fight zijn. Als hij die wint dan iemand anders 6 tot 10de geranked....Wint hij die dan iemand uit de top 5. Dan iemand uit de top 3. Dan een titelgevecht.
Dus binnen 30 maanden een titelgevecht. Maar dan is hij wellicht al te oud. Dus wellicht gaat hij gewoon nog eens tegen Diaz vechten en dan stoppen.

Ja, als je verliest van Diaz kan dat gebeuren, maar ben je niet echt meer Mystic Mac. Denk dat zijn motivatie nooit meer 100% kan zijn. Op 95% het kamp in gaan lijkt nog indrukwekkend, maar dat is helaas niet genoeg op dit niveau.

Hoorde dat een gebroken been na het helen weer sterker kan worden dan voorheen. Dat wist ik niet. Anders lijkt het mij ook wel mentaal een nadeel om met je been weer te trappen na een breuk.
 
Ja, als je verliest van Diaz kan dat gebeuren, maar ben je niet echt meer Mystic Mac. Denk dat zijn motivatie nooit meer 100% kan zijn. Op 95% het kamp in gaan lijkt nog indrukwekkend, maar dat is helaas niet genoeg op dit niveau.

Hoorde dat een gebroken been na het helen weer sterker kan worden dan voorheen. Dat wist ik niet. Anders lijkt het mij ook wel mentaal een nadeel om met je been weer te trappen na een breuk.
Zoals de meeste experts zeggen over Conor (en ik parafraseer): Conor is sterker dan vroeger maar niet veel. De anderen hebben enorme vooruitgang geboekt en Conor is teveel gaan rekenen op zijn boksen. Hij heeft de "calve kicks" evolutie gemist en heeft de afgelopen 6 maanden zijn scheenbeen te snel teveel belast. Het was onvoldoende hersteld. Hij was dus wel gemotiveerd, gefocust genoeg om zich aan te passen en er keihard voor te gaan, maar de fight was drie maand te vroeg".

De blik die Conor na het gevecht had, was er eentje van complete razernij en woede (niet zoals bij Khabib waar hij mentaal gebroken was). Ik denk, dat hij binnen een jaar sterker terugkomt. Hij heeft iets teruggevonden die geld niet kan geven, en dat is die melige "eye of the tiger".
Ik denk wel dat hij een extra coach in zijn team moet brengen want hij leidt teveel zijn eigen kamp en Kavanaugh kan hem onvoldoende bijsturen omdat Conor voor de big bucks zorgt.
Conor heeft nu iemand nodig waar hij veel respect voor heeft en dat is GSP, of andere coaches. Hij moet ook zijn core versterken: zijn taille is veel te small. Dat is zeer slecht voor in de clinch.
Ik hoop nog steeds dat Conor wint want dat zou het verhaal mooi afmaken. Maar ik hoop ook dat hij terug de witty Conor wordt. En dat hij stopt met cheaten tijdens de gevechten :)

Poirier blijft een klassebak!
Ik zou graag Conor zien terugkomen tegen Ferguson (nadat Ferguson eerst een gevecht wint tegen bijvoorbeeld Hooker, of misschien een niveau lager). WInt Conor tegen Ferguson, dan eventueel tegen Felder (JA, Felder MOET terugkomen). Felder kan winnen tegen mensen zoals Barbosa, Chandler, Hooker, Oliveira).
We zien wel.
 
Back
Naar boven