Fitness Seller

McVolkorenBurgers :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
ik ben vandaag langs de mac geweest en heb daar 2 big macs zonder saus bestelt. Toen heb ik alleen de burgers tussen volkorenboterhammen gedaan. Volgens mij zijn die burgers niet zo heel erg vet.

513 E26.6 V26.4 K42.2
Dit zijn de voedingswaardes van een bigmac. Denk dat de saus en cheddar een big mac een groot deel van het vet beslaan. Wat denken jullie? Hoeveel vet zou er in die burgers zelf zitten?
 
Ik denk niet zo heel erg veel. Ze worden ook droog gebakken op zo'n plaat.

Het blijft junk, maar wel een stuk beter.
 
ja ze zagen er ook niet zo vet uit.
 
hmm liever een McChicken!
 
komt dit je bekend voor?? :to: :D
 
ehm.. ecto.. wrom betaal je zoveel geld voor een bigmac als je toch alleen maar et vlees eet. dan kan je net zo goed thuis een burgertje bakken en meenemen... toch?!
 
Originally posted by KaLe
ehm.. ecto.. wrom betaal je zoveel geld voor een bigmac als je toch alleen maar et vlees eet. dan kan je net zo goed thuis een burgertje bakken en meenemen... toch?!

Maar als je toevallig honger hebt, en je bent niet in de buurt van je huis maar wel in de buurt van de Mac???
 
Originally posted by Elmar


Maar als je toevallig honger hebt, en je bent niet in de buurt van je huis maar wel in de buurt van de Mac???

heb je me post niet goed gelezen?

toevallig wel volkoren brood mee......
 
Originally posted by KaLe


heb je me post niet goed gelezen?

toevallig wel volkoren brood mee......

???
 
ja ik was het dus al van plan idd... Ik had vanochtend nogal haast, had ff snel 6 volkorenboterhammen zonder iets meegenomen... Maar goed ben verder ook niet van plan om veel hamburgers te gaan eten. Of heb je ook iets van magere hamburgers?? :p
 
Originally posted by f*cking ecto
ja ik was het dus al van plan idd... Ik had vanochtend nogal haast, had ff snel 6 volkorenboterhammen zonder iets meegenomen... Maar goed ben verder ook niet van plan om veel hamburgers te gaan eten. Of heb je ook iets van magere hamburgers?? :p

hoeveel moest je betalen dan :D?
 
Portie van 20 nuggets en je hebt meteen over de 50gr. eiwit binnen...
 
nuggets is yamm yamm!! :D
 
Hou eens effe op, ben aan het cutten en zit zeer laag in me carbs, zou momenteel zelfs tonijn waarderen..
 
Originally posted by soulreaver
Hou eens effe op, ben aan het cutten en zit zeer laag in me carbs, zou momenteel zelfs tonijn waarderen..

dus? dan is het nog wel lekker!! :burger:

maarre suc6 ben net zo bezig als jou: laag carbs, veel eiwit
 
In de hamburgers van mc donalds zit niet zo veel vlees .... grootste deel is soja, 't zal dus inderdaad niet erg vet zijn
 
Originally posted by Shadum
In de hamburgers van mc donalds zit niet zo veel vlees .... grootste deel is soja, 't zal dus inderdaad niet erg vet zijn

???
 
Originally posted by soulreaver
Hou eens effe op, ben aan het cutten en zit zeer laag in me carbs, zou momenteel zelfs tonijn waarderen..

wrom kan tonijn niet dan???
 
Ik heb gehoord dat ze in engeland nu ook fruit bij McD verkopen. Klopt dit? (Ik ben verder weg van engeland dan jullie)
Alsof dat zou helpen om het onwetende hamburger volk minder vet te maken gezien de GI van fruit :mad:
Wel goed voor hun schuldgevoel :rolleyes:
 
Back
Naar boven