MuscleMeat

Me 1e track (Hip Hop) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dawg

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2018
Berichten
337
Waardering
1.636
Lengte
1m85
Vetpercentage
11%
Drop een comment en like ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

[Link Dood]
 
denk dat ik rond de minuut besefte dat de lyrics waar ik op wachtte niet gingen komen.
 
Je hebt iig geen samples gebruikt zoals Dre en die andere knakkers altijd doen
 
zeker niet verkeerd ,basic dark instrumental met een onheilspellende tune ,mogen misschien

alleen wat meer lagen in ,dit geeft de beat wat meer diepgang


ik zal ook gelijk mijn favoriete beats droppen ,kom ik altijd van in de zone als ik weer eens een drive by shooting moet doen met mijn matties ,je weet toch


 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Dawg
Vind het begin wél pakkend, hierna vind ik hem eentonig worden.
 
Nog even een 2e kans gegeven na wat biertjes :P?

Inderdaad nogmaals beluisterd, de eerste keer snel doorheen geklikt..Ik ging er eigenlijk vanuit dat er ‘gespit’ ging worden. Verder geen biertjes, dat is haram.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Inderdaad nogmaals beluisterd, de eerste keer snel doorheen geklikt..Ik ging er eigenlijk vanuit dat er ‘gespit’ ging worden. Verder geen biertjes, dat is haram.

Heb het persoonlijk nog geen eens een kans gegeven na de reacties gelezen te hebben. Ging er zelf ook vanuit dat er gespit ging worden, nee dus :(.
Je bent dus moslim?
 
Heb het persoonlijk nog geen eens een kans gegeven na de reacties gelezen te hebben. Ging er zelf ook vanuit dat er gespit ging worden, nee dus :(.
Je bent dus moslim?

Ik zou niet snel naar een instrumental gaan luisteren, wellicht dat ik hem daarom wat saai vind.

Nee ben geen moslim. Zoek je ruzie?
 
Ik zou niet snel naar een instrumental gaan luisteren, wellicht dat ik hem daarom wat saai vind.

Nee ben geen moslim. Zoek je ruzie?

Je gebruikt het woord haram. Wat is er mis met moslims... zoek je ruzie?
 
Heb nog geen mic in me studio.. wel een kastje. dus komt misschien nog. :D

Ik hou wel van instrumentals. Vind hier opzich wel genoeg variatie in zitten maar als je het eentonig vind moet ik daar misschien meer rekening mee houden in de volgende track
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven