MuscleMeat

Me, Myself and I

Bezoekers in dit topic

Jor90

Cool Novice
Lid geworden
20 okt 2013
Berichten
66
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
110kg
Beste mede bb’ers,

Het is nog niet zo serieus als zou kunnen maar wou toch even kort blikken op mijn training en voedings schema.
Ik heb sinds kort ipv een enkel bankdruk bankje een gehele powercage van barb + latpulley staan en ben nog op de ontdekkingstocht wat hier allemaal mee te doen.
Ook gebruik ik tot mijn spijt(wil hier wel mee beginnen) geen trainingsschema, ik let er wel op dat als ik de vorige keer iets meer borst heb gedaan dat ik nu wat meer focus op benen etc.
Nu is de situatie dat ik ook op American Football zit, hiervoor trainen wij dinsdag en donderdag avond van 19:00-22:00. Nu is het gebruikelijk dat ik op de ma, woe, vrij, za/of zo ook train, zondag zijn soms wedstrijden en dan niet.
Ik merk dat het wat fanatieker is geworden en dat ik nu ook soms op trainingsdagen s’ochtends al een keer train.
Ik werk veel nachten en studeer nog dus regelmaat en soms ver te zoeken(tot mijn spijt overigens)
Wat ik al eerder heb gemerkt is dat ik last krijg van het stuk net boven mijn linker en rechter elleboog, de fysio op de club zegt dat dit uitstraalt vanuit de schouders, op het forum lees ik soms andere dingen. Dit allemaal in acht nemende wil ik wat regelmatiger gaan trainen, dus enkel de ma/woe/vrij ( of een andere betere constructie?(opties?)

Qua voeding ben ik in alle eerlijkheid ook een beetje mijn eigen plan aan het trekken, ik eet redelijk schoon. Ik ontbijt vaak met bruine boterhammen met bijv kipfilet of andere vleesbeleg zonder boter. Hierbij ook eiwit shake, en de shake van What the F*CK stack + pillen
Dan s’middags vaak nog wat boterhammen en/of 3 gekookte eieren, soms ook bijv wat stukken fruit o.i.d. Het avondeten is nog heel divers, ik eet samen met mijn vriendin en zij kookt, hierin eet ik wat de pot schaft dit varieert van rijst, tot pasta’s salades, wat dan ook. S’avonds als ik trek krijgt vaak nog 2 blikken tonijn en gekookte eieren(indien smiddags niet) en als afsluiter een groot pak magere kwark.
Op zondag kook ik vaak een grote pan met rijst, met kip, mais, worteltjes, bosui, ui, mais etc. Dit eet ik dan vaak voor american football trainen en soms op dagen dat ik alleen eet of als post workout snack.

Eigen conclusie niet genoeg regelmaat maar hier valt nu helaas niet bijzonder veel aan te veranderen en ben ook flink druk met werk etc. Maar ben vooral benieuwd hoe jullie aankijken tegen hoe ik nu train en hoe mijn voeding nu ingericht is.
 
je voeding is niet ingericht en je training is niet ingericht.. :p
Maak een trainingsschema (snap niet dat je die niet hebt) en een voedingsschema waarin je een x aantal kcal overlaat voor het avondeten, aangezien je vriendin kookt en ook mee-eet.
 
Back
Naar boven