Fitness Seller

Me, Myself & Others

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Een echte bodybuilder herbouwd zijn lichaam en creert nieuwe vormen, een goddelijk massief lichaam, strak geblokt in al zijn glorie. Vanwaar deze drang? Wil hij anders lijken tov zn verleden of anders dan deze van anderen? Misschien beiden? Schuilt er om deze reden wel jaloesie in elk bodybuilder? Voelt elke bodybuilder wel enige concurrentiedrang tov andere rivaliserende bodybuilders? Ik zou graag eens verschillende meningen horen over het onderwerp concurrentie..

Mij houdt het in elk geval scherp.. Ik kan er niet tussenuit, maar er is steeds concurrentie aanwezig tussen mij en anderen in de gym. Ik wil steeds de grootste worden..

Maar ja, wie wil dat nou niet he? :D
 
en daarom reiken we elkander adviezen en kennis over. om er zelf slechter op te worden en bij de contest te verliezen van een mede-dbb'er die dankzij jouw training en voedingadvies groter, droger en massiever is geworden dan jijzelf en daardoor de peijs voor jouw neus wegkaapt. heel interessant idd
 
ik doe het omdat ik graag doe en omdat ik mijn eigen grenzen wil verleggen. als ik in een wedstrijd ben, ben ik niet in concurrentie met anderen, maar met mezelf. mijn doel is elke wedstrijd beter zijn. vooruitgang is vooruitgang. ik doe het dus voor mezelf.

verder is er in onze gym geen concurrentie... wat we wel doen is zo kleine weddinschapjes, voor een pint of zo. dan zitten we bvb in de deadlift, en als we bvb een gewicht maar 1x moeten doen, zeggen we van kom doet er maar een stuk of 2, en als hij een aantal doet, dan moet ik erover gaan of ik heb mijn weddinschap verloren. zo doe we het allemaal voor de fun. maar concurrentie is er niet.
 
Ik train met grote toekomstplannen voor mijn ogen. Ik heb als voornaamste concurent de Belgische records die ik kost wat kost wil verbeteren. Maar daar stopt het niet bij. Ik wil graag binnen enkele jaren meedraaien in Europese en wereldkampioenschappen in de IPF. Dat zou ik de max vinden. Ik althans kan een hele week aan mijn sport denken, en altijd maar bezinnen op welke punten ik me kan verebteren. Hoe langer ik nadenk hoe meer punten ik vindt.
Ik doe het voor mezelf en wil gewoon zoveel mogelijk gewicht kunnen verzetten. Bij mij is dat de passie en niet het bouwen aan het lichaam. Ik ben ook iemand die nooit tevreden is en dat is wel goed om zo ver mogelijk te komen in de sport.

Waar ik train zijn geen andere powerlifters,Wel is er ook nog een bokser en een bodybuilder. Zij hebben beiden ook als doel om binnen enkele jaren aan Europese wedstrijden te kunnen meedoen. Het zijn ook twee goede vrienden van mij geworden. We hebben zeer veel aan elkaar omdat we alledrie dezelfde spirit hebben op vlak van sport. We weten gewoon van elkaar waar we het voor doen en dat geeft een echte kick wanneer we op het zelfde moment in de zaal trainen.
 
Back
Naar boven