MuscleMeat

Me...zien jullie progressie??

Bezoekers in dit topic

Nee, ik bijt er vaak in! grrr
en klemmetjes erop... :whip:

ik zie dat je btw zelf ook wat reacties hebt neergezet

From: Guest Date: 28-Dec-2003 08:05
Total Babe!!! What a sexy ****!

From: Guest Date: 27-Oct-2003 01:14
*LICK* WOW...you are HOT!!

From: Guest Date: 26-Oct-2003 20:17
back and bi´s good job man

:p

ben benieuwd naar weer nieuwe fotos kerel. over paar maanden weer>?

dandyman zei:
ik zie dat je btw zelf ook wat reacties hebt neergezet

:p

ben benieuwd naar weer nieuwe fotos kerel. over paar maanden weer>?

ja denk in maart ofzo als ik 15 word :) alleen ik ben bang dat ik wat minder progressie heb gemaakt...want ik ga nog maar langzaam vooruit qua gewicht enzo...maja we zullen wel zien :)

Bij zn squat is het zn 6rm en bij bp zn 1rm. BTW Pascal ik maak ook steeds minder progressie, kan je weinig aan doen, het eerste jaar groei gewoon te goed.

RedDragon zei:
Bij zn squat is het zn 6rm en bij bp zn 1rm. BTW Pascal ik maak ook steeds minder progressie, kan je weinig aan doen, het eerste jaar groei gewoon te goed.

ja kweet eigelijk niet of ik zoveel minder progressie heb gemaakt tot nu toe dat dacht ik de vorige keer ook (zie topic naam) en toen had ik toch wel progressie gemaakt dus...en trouwens ben nou ook begonnen met squat en deadliften dus tegen de tijd dat ik volgende foto's heb moeten mijn borst en lats een stuk gegroeit zijn :)

maja komt dan wel weer bij dat ik ga boksen dus zal daardoor ook wat minder progressie maken ben ik bang maja je kunt niet alles hebben he :)

He pukkeltje

Ga goed niet?
Mooie biceps
Mooie schouders

Ga lekker zo door, en je gaat HUGE worden

Jopie

Ah bedankt Red Dragon, ik zie het :P

pascalletjuh , red dragon en ik zijn toch wel de jonge broekies hier op het forum, RD = 15 pascalletjuh is 14 en ik ben ook 15.

Over 2 jaar zijn wij hier de grootste hehe :D !

Ik vindt 80 kilo banken vrij veel voor een 14 jarige! Benen zijn op de oude foto ook goed ontwikkeld voot je leeftijd. Naja, je bent pas 14, op die leeftijd houden de meeste pubers zich nog bezig met voetballen en 't sociale vermaak. :p Dus huge kan je zeker worden. :thumb:

Tractortje zei:

pascalletjuh , red dragon en ik zijn toch wel de jonge broekies hier op het forum, RD = 15 pascalletjuh is 14 en ik ben ook 15.

Muahahahahahhahahahahahaha, zeker geweten!!!

jopiepoekie zei:
He pukkeltje

Ga goed niet?
Mooie biceps
Mooie schouders

Ga lekker zo door, en je gaat HUGE worden

Jopie

ha poepie :P

Tractortje zei:

zeker weten ja :D

Originally Posted by Tractortje
Ah bedankt Red Dragon, ik zie het

Over 2 jaar zijn wij hier de grootste hehe !

zeker weten ja

Maar niet qua lengte.
MUAHAHAHHAHAHHAHAHAH :P

j/k :D

netjes gedaan moet ik zeggen, had niet gedacht dat je 64 kilo woog. Aardig gespierd ja :)

RedDragon zei:
LMAO, wat is btw de ideale podium lengte? iets boven 1.70 ofzo?

Ik denk ( wat niet veel voorvalt althans ) tss de 1m70 en 1m80 ... maar als je ziet dat lee priest 1m60 is ( als ik me niet vergis ) en Den Lou ( hulk ) tegen of in de 1m90 is, is er voor ons alleen een sprankeltje hoop om bij the big guy's te horen :D

Terug
Naar boven