XXL Nutrition

Me (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smize

Cool Novice
Lid geworden
20 jan 2013
Berichten
130
Waardering
59
Lengte
1m82
Massa
65kg
Komt langzamerhand wat meer massa. Benen worden voller en bovenrug wat breder. Verslavend dat sporten zeg;-)

smize.jpg
 
Goede eerste post. Semi srs.
 
Buik ziet er strak uit ....maar vraag me af of je nog wel een reet heb.
 
Heey bekend koppie....volgens mij train jij bij f4f in Hlo toch??
 
ziet er goed uit, ga zo door
 
ontopic: Je lichaam ziet er goed uit maar wat zijn precies je doelen??
 
Klopt! Sport idd bij FFF H'lo. Jij ook dus? Wat betreft mijn doelen; zou de onderkant (benen en billen) nog wel wat voller willen
 
Ja ik train zeker 4 a 5 keer in de week daar en het is voor mij ook heel verslavend. Ik vind het persoonlijk wel iets mooier als een vrouw iets vollere benen en billen heeft en een smallere frame. Ik zou zeggen een paar goede compound oefeningen voor de benen in je training gooien.
 
Klopt! Sport idd bij FFF H'lo. Jij ook dus? Wat betreft mijn doelen; zou de onderkant (benen en billen) nog wel wat voller willen

Op deze site kan je wat inspiratie vinden voor goede oefeningen voor de bilspieren.
 
Klopt! Sport idd bij FFF H'lo. Jij ook dus? Wat betreft mijn doelen; zou de onderkant (benen en billen) nog wel wat voller willen
Goed plan!

Mooi figuurtje al hoor. Schouders zouden ook wat groter mogen, dan komt alles nog mooier uit.
 
Knap hoor.
Hoe lang ben je al bezig?

Weet je toevallig ook wat je VP is?
 
Klopt! Sport idd bij FFF H'lo. Jij ook dus? Wat betreft mijn doelen; zou de onderkant (benen en billen) nog wel wat voller willen

H'lo als in Hengel? Heb je wel es gezien volgens mij maar kan me ook maar zo vergissen.

Ziet er prima uit anyway.
 
Haha ja Hengel idd;-) niet verwacht dat zoveel "bekenden" op dit forum zouden zitten. Ben nu bijna 1.5 jaar bezig, maar steeds wat fanatieker. Geloof dat ik laatst op een VP van 18% zat.
 
Lekker bezig!
 
Haha ja Hengel idd;-) niet verwacht dat zoveel "bekenden" op dit forum zouden zitten. Ben nu bijna 1.5 jaar bezig, maar steeds wat fanatieker. Geloof dat ik laatst op een VP van 18% zat.


Ahhh ok..Dat is raar om te zien.. ik zit namelijk op 19,9% en ben lange na nog niet zo strak en gespierd als jij.. Maar werd mij verteld dat het per lichaam verschilt
 
Smize is ook een stuk langer, denk dat je daardoor heel moeilijk het VP met elkaar kunt vergelijken.
 
Haha ja Hengel idd;-) niet verwacht dat zoveel "bekenden" op dit forum zouden zitten. Ben nu bijna 1.5 jaar bezig, maar steeds wat fanatieker. Geloof dat ik laatst op een VP van 18% zat.

Grappig, daar heb ik tot voor kort ook gelopen, heb er nog wel een abonnement.
 
Back
Naar boven