AndroidHealthClinic

Me

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
4
Ik heb al 2 weken niet getraind, wrm??? (ik denk omdat ik steeds laat van school ben en dan nog eens een half uur fietsen naar de fitness)

Ik ben het zat, ik ga ervan af
ik heb net een paar dagen een baantje, dus ga ik sparen zodat ik apparatuur kan kopen voor een eigen trainingskamer

En ik ga voor kracht trainen en niet spiermassa, dat krijg ik toch wel (een beetje) van dat, denk ik

maar ik blijf natuurlijk wel hier op het forum, ik blijf wel 3xvvm eiwitten eten

dit moest ik ff kwijt

ps. iemand nog tweedehandse spullen??? (voor mijn trainingskamer)

ps2. weet iemand waar ik grote spiegels kan kopen? (spiegelwand)

its youre choice maar check 2ehands.nl of marktplaats.nl of ebay.nl ofzo.. suc6

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal trouwens foto's maken voor dat ik begin en dan na een half jaar weer :)

zolang je maar door blijft gaan met trainen is er nix aan het handje :)
suc6 met het maken van je eigen gym :thumb:

(denk er btw wel goed over na, je zal een stuk minder apparaten hebben en dus een minder gevarieerde training, als je hier later spijt van krijgt zit je daar met die apparaten...)

• Topic Starter Topic Starter
thnx,

Ik wil een smith apparaat, wat gewichten en nog een paar andere dingen (lat pul)
maar dat kom wel goed hoor:)

Ik ga ook weer beginnen met opdrukken

gewoon doorgaan en naar de gym gaan... al die spullen die je nu 2ehands koopt, zullen niet tippen aan de spullen van de gym.. tenzij je een hoop geld hebt :)

ik zit nu in ong dezelfde situatie als jij.. ik werk 10 uur in de week...ben elke dag niet voor half 7 7 uur thuis... en les nog 3-4 uur per week (auto)...

iedereen heeft zn goede en slechte tijden...

zelfde probleem hier, maar ga echt geen spullen kopen voor thuis..mn ma ziet me al aankomen:D

ja, euh dit is een smithmachine, dacht dat ik dat wel kwijt kon hier:)

nee, dandy blijft lekker trainen in zn sportschooltje ondanks bergen huiswerk en vertragingen bij de NS. Trainen ontnemen de klootzakken op school mij niet!!!:D

Er zijn altijd wel opties, train bij een gym dichterbij huis, train op school, train op een gym vlakbij school, sla lessen over :D, train in het weekend. Zelf materiaal kopen is erg duur en kost veel ruimte. Enige voordeel wat ik zie is dat je dan zonder shirt kan trainen :P

Dylan zei:
Er zijn altijd wel opties, train bij een gym dichterbij huis, train op school, train op een gym vlakbij school, sla lessen over :D, train in het weekend. Zelf materiaal kopen is erg duur en kost veel ruimte. Enige voordeel wat ik zie is dat je dan zonder shirt kan trainen :P

op mijn sportschool kan dat gewoon~

Zonder dat mensen raar naar je staan te kijken?

maar ik ben een naturist, mag dat ook? :D :P

......... grapje

wat men zegt.. voor thuis trainen moet je heel erg gemotiveerd zijn en dan heb je echt nooit dezelfde goede spullen als op een sportschool, tenzij je er veel geld en ruimte voor (over) hebt.
Dus: probeer iets te vinden wat minder extra tijd vergt. Dichter bij school of dichter bij je eigen woning.

Het is jammer dat nog steeds de fitness cultuur hier in NL niet zo is als in de VS. Daar kun je vaak al om 5 of 6 uur 's ochtends terecht en 's avonds laat ook nog en in het weekend natuurlijk ook.
Met zulke ruime openingstijden kun je altijd wel tijd vinden. Mijn vorige sportschool was wel ook op zondag open, maar had verder beperktere openingstijden.. ook niet optimaal.

Espi, die in de VS 2 maanden lid was van Gold's Gym (meestal 600-000 uur, soms zelfs 24u/dag)

Terug
Naar boven