AndroidHealthClinic

Meaantje: High Frequency Powerlifting

Bezoekers in dit topic

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
15.687
Waardering
5.011
Lengte
1m83
Massa
64kg
Beste lezers,

Eindelijk weer loggen in de powerlifting sectie van DBB :) Na een tijd te hebben gelogd in de algemene trainingssectie besloten om hier verder te gaan. Hopelijk ben ik en blijf ik hersteld van blessures en kan ik de komende tijd weer goed vooruit gaan. Het afgelopen trainingsjaar is in ieder geval een periode van veel ups en downs geweest. Ik ben weer op de goeie weg nu en hoop dit door te zetten.

Mijn oude log:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/herstel-log.383704/

Na een teleustellende vorige wedstrijd ben ik nu weer bezig met opbouwen. Hoop geleerd weer en de focus ligt nu gewoon op bouwen. Niet concrete doelen of iets van dien aard, weet niet eens zeker of ik in december mee zal doen. Hopelijk veel massa winnen en eindelijk een keertje sterk worden.

Mijn schema is vrij eenvoudig opgebouwd. Planning is gemaakt op 4 weekse basis, een 4 weken hypertrofie blok gevolgt door een 4 weeks high frequency kracht blok.

Lets go
 
Training 15-2

Eerste training van het schema :D Had eigenlijk helemaal geen zin en voelde me een beetje ziekig en leeg omdat ik de afgelopen weken niet goed gegeten heb. Merk ook dat voeding weer een negatieve invloed begint te krijgen op mijn kracht. Vooral op het kniebuigen merk ik dat ik weer een paar kilo's kwijt ben. Bankdrukken gaat gek genoeg juist erg lekker.

Kniebuigen
135x5x3
Het ging wel oke maar zeker niet van harte. Moest wel werken het laatste setje.

Bankdrukken
65x5x3
Dit ging erg soepel. Zit hoop ruimte hier nog.

Deadlift
140x3
145x3
120x5
Omdat deadlifts vorige training niet zo goed gingen maar conservatief geweest. Uit eindelijk ging 140 snel en was 145 ook makkelijk. Toen nog maar een extra back off setje gedaan :o

Db fly
8x12x3

Pull up
bwx8
lat pull down
55x8
40x20

Stretchen


Traingsduur: 2 uur

Eerste training beviel goed. Kon lekker door trainen, prima begin dit.
 
Lange training! Is dat de sub junioren wedstrijd in april?
 
in.gif
 
Ga je blowen?
 
IN!!

Benieuwd wat het je oplevert
 
in in log 15 van jou
3NQVi.gif
 
Volgens mij vlieg ik te snel door mijn trainingen heen als ik her en der zo lees:P Als ik 1.5 uur bezig ben dan heb ik echt een lange training gehad hehe.
 
2 uur is best kort ja.
 
Training 16-2

Nog wel een beetje stijf van gisteren en borst en benen waren ook nog aardig kapot. Eten ging gisteren iig wel weer beter.

Front squat
90x6x3
Heup was nog wel enigsinds pijnlijk :( Ook rug en eleboog deden pijn ??? Daardoor ging het allemaal een beetje moeizaam

Schuin bankdrukken
50x6x3

Hyper extension
bwx12
bw+ rooie band x12x2

Face pull
x12x3

Ring push up
bwx8x3

foam rollen


trainingsduur 1:45

Ging prima, gewoon licht pomp dagje :thumbs:



Volgens mij vlieg ik te snel door mijn trainingen heen als ik her en der zo lees:P Als ik 1.5 uur bezig ben dan heb ik echt een lange training gehad hehe.

ik zat vaak rond de 2,5 uur voor mijn trainingen. Als je s/b/d op 1 dag doet kom je daar al gauw aan

Voor die High frequency

true natural
 
In
 
hallo welkom op dbb wat zijn je doelen?
 
In :)
Welke gewichten beoog je op je wedstrijd te gaan halen?
 
Back
Naar boven