MuscleMeat

Meaantje: High Frequency Powerlifting

Bezoekers in dit topic


heb nu gewoon al zin om morgen weer te trainen maar rustdag. Inb4 7 daags schema maken volgende keer :D
 
Nette training!! :D Volg je een bepaalde routine met filmrollen trouwens? Of doe je dit puur op gevoel?
 
Nette training!! :D Volg je een bepaalde routine met filmrollen trouwens? Of doe je dit puur op gevoel?


thanks. Ik Doe qua foam rollen eigenlijk wel iedere training hetzelfde. Kuiten/Hamstrings/adductors/quads/iliopsoas/glutes/abductors/rug. In die volghorde ook meestal. Ik doe het rollen/stretchen altijd tussen het pompwerk door aan het einde van mn training
 
thanks. Ik Doe qua foam rollen eigenlijk wel iedere training hetzelfde. Kuiten/Hamstrings/adductors/quads/iliopsoas/glutes/abductors/rug. In die volghorde ook meestal. Ik doe het rollen/stretchen altijd tussen het pompwerk door aan het einde van mn training

Alright, Thanks! :thumb:
 
thanks. Ik Doe qua foam rollen eigenlijk wel iedere training hetzelfde. Kuiten/Hamstrings/adductors/quads/iliopsoas/glutes/abductors/rug. In die volghorde ook meestal. Ik doe het rollen/stretchen altijd tussen het pompwerk door aan het einde van mn training

Enige reden waarom je van beneden naar boven werkt?
 
Gewoon nieuwsgierigheid: waarom gebruik je eigenlijk een slingshot?
 
En in welke volgorde doe je je sokken aan?
 
Enige reden waarom je van beneden naar boven werkt?

weet niet niet echt reden voor. Bovenlichaam foam ik rol sowieso niet echt.

Gewoon nieuwsgierigheid: waarom gebruik je eigenlijk een slingshot?

variatie en meer volume

ik zit nu nog zegmaar in de bouw fase en bank al redelijk vaak normaal dus is wat variatie ook wel welkom. Merk ook dat slinger bank goed is voor mn form. Komende weken ga ik weer meer naar specifiteit toe en gaat de slingshot er uit.

Welke schoen strik je eerst? De linker of de rechter?

bij mn laatste setjes bench waren mn veters los zelfs!

En in welke volgorde doe je je sokken aan?

van beneden naar boven ???
 
Wow dat ga ik ook eens proberen
 
Is het niet effectiever om van rug, naar hamstrings, naar kuiten over te gaan?
Bij het prikken van je triggerpoints wordt er toch ook altijd zo gewerkt?

Misschien dat al die grappige jongens daar een deftig antwoord op hebben en eindelijk iets toevoegen aan deze log?
 
Training 4-3

Deadlift sumo
tot 175x1
zat prima snelheid op, wel maar op 3 vingers linkerhand getild omdat ik hem niet goed vast had :roflol:
Deadlift
145x5x2

Bankdrukken
75x3x4
met over :D

Db lunge
22x12x4

Db curl
12x12x2
Cable curl
10x12x2
dood wel echt ram goeie pomp :roflol:

tricep rope
x12x4

foam rollen

wilde daarna nog wat roeien
500m 2:10 split
500m 2:00 split
maar mn biceps waren zo dood dat ik gewoon dat laatste stukje van de beweging niet kon doen.
300m 1:50 split
kon gewoon die laatste 200m niet meer omdat mn biceps dood waren :roflol:



wat een saaie training was dit zeg :( Alles voelde ook vrij licht aan en ben vooral ook gewend wat meer oefeningen te doen.

Is het niet effectiever om van rug, naar hamstrings, naar kuiten over te gaan?
Bij het prikken van je triggerpoints wordt er toch ook altijd zo gewerkt?

Misschien dat al die grappige jongens daar een deftig antwoord op hebben en eindelijk iets toevoegen aan deze log?

ik ben eigenlijk begonnen met foam rollen puur voor mn hamstrings omdat die aardig vast zaten en toen bij de fysio heb laten dry needelen. Dit beviel wel en ben zo ook de rest van mn benen gaan rollen. Rug doe ik eigenlijk altijd alleen maar soort van statisch. Ik heb eigenlijk 0 idee wat ik doe qua volghorde, anders dan gewoon beetje rollen en wat extra op pijnlijke puntjes :D

DieNase ?
 
Laatst bewerkt:

vid van vandaag


en een biceps foto:
dgrzw3.png
 
training 5-3

Echt zo'n verse training dit. Alles ging echt gruwelijk hard en mn heup deed het eindelijk weer. Stond na mn setjes gewoon te juigen (srs) omdat het zo goed voelde. Hopelijk dit nu doorzetten :D :D

Kniebuigen
tot 175x1
140x5x3
warp speed die 140. Zat bij de 175 nog even te twijfelen voor het vijfje te gaan en een all time pr :o

Bankdrukken
60x5
70x5x3
hard

Barbell row
65x8x4

Earth quake bench
bezemsteel + 12kg kettlebell aan iedere kant
x5x4

DB shoulder press
20x8x3
22x8
lekker goor gaan
 
En wat voor broekje is dat?

Ik ben zeer geïnteresseerd in dat broekje. Alsjeblieft vertel me meer over dat broekje.

En hoe ben je eigenlijk aan de naam 'Meaantje' gekomen? Volgens mij kon ik mijn verhaal nooit afmaken Spanning Tree
 
En wat voor broekje is dat?

Ik ben zeer geïnteresseerd in dat broekje. Alsjeblieft vertel me meer over dat broekje.

En hoe ben je eigenlijk aan de naam 'Meaantje' gekomen? Volgens mij kon ik mijn verhaal nooit afmaken Spanning Tree
Jawel, bepaalde site en "maantje" kon niet toch?
 
Back
Naar boven