MuscleMeat

Gestopt Meaantje's bulk log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ellebogen naar buiten met pressen is niet zo erg toch? Zie het wel vaker namelijk dat ze eerst goed tucken en bij de press ze weer laten flaren.

Of zit ik er weer eens compleet naast?
 
Ellebogen naar buiten met pressen is niet zo erg toch? Zie het wel vaker namelijk dat ze eerst goed tucken en bij de press ze weer laten flaren.

Of zit ik er weer eens compleet naast?

nee daar heb je gelijk in maar bij mij gebeurt dat meteen vanaf de borst. Beter is om elbow flare wat later in te zetten
 
nee daar heb je gelijk in maar bij mij gebeurt dat meteen vanaf de borst. Beter is om elbow flare wat later in te zetten

Ah oke, als je daar wat meer activer op let moet het wel lukken toch?
 
dikke pr
 
Form was niet heel goed??? XD ik vind je squat et zo top uitzien en damn die gewichten! Lekkere pr man. Die 185 zag er zo easy uit en goed diep ook
 
Bruut zeg, blijft echt absurde kracht op de squats!
Ben je nog steeds bezig met powerlift wedstrijden?
 
Hoppa. Nette PR's bra! :D
 
beter laat dan nooit, in :D
 
Ik merk dat voeding lastig is omdat de afgelopen weken darmen erg lastig deden en erg onregelmatig. Wat ook zorgde voor onregelmatige voeding. Ik zal vanaf morgen weer proberen het loggen op te pakken

Afgelopen weekend naar mn ouders gegaan, wilde gisteren weer terug naar huis en trainen maar kwam er in de trein achter dat ik mn sleutels was vergeten. Dus weer naar huis en geen tijd meer om te trainen. Vandaag dus weer training pas. Klein fototje omdat het toch een bodybuild log blijft :$

of6cxv.jpg


nu nog dikke mossels

Form was niet heel goed??? XD ik vind je squat et zo top uitzien en damn die gewichten! Lekkere pr man. Die 185 zag er zo easy uit en goed diep ook

thanks. Knieen kwamen wat naar voren onderin. Vond de setjes met 147.5 van afgelopen week er beter uit zien ;)

Bruut zeg, blijft echt absurde kracht op de squats!
Ben je nog steeds bezig met powerlift wedstrijden?

thanks. Heb eigenlijk niet veel trek om binnenkort een wedstrijd te doen eigenlijk. Ik zie wel mischien in december weer een wedstrijd, mischien ook niet.

Hoppa. Nette PR's bra! :D

thanks, op naar meer pr's

beter laat dan nooit, in :D

welkom
 
Fysiek ziet er toch wel netjes uit hoor.
Wel goed dat je bulkt denk dat als je dat lang doortrekt je veel(nog meer) progressie behaalt.

Let je erop voeding te nemen die wat rustiger is voor je darmen of niet specifiek?
 
Toch aan redelijke V en onderrug
 
Gaat goede kant op met je shape. Lekker door bouwen, kan nog voldoende beef op dat frame. Netjes kerel.
 
Vandaag eindelijk weer een keer getraint. Een beetje een dipje de afgelopen week. Er stonden wat lichtere trainingen geplant maar helemaal niet getraint :(

Kniebuigen
95x5
115x5x2
130x5x3
quads waren echt super pijnlijk. Heb dat altijd als ik een langere tijd niet gesquat heb dat mn quads ontzettend pijn doen bij 1ste keer squatten. Krijg tijdens het trainen zelf dan al hevige spierpijn.

Bankdrukken
47.5x5
55x4
62.5x3
67.5x3x5

Hyperextension
bw +20 x6x4
met halter van 20kg in de nek. Geen succes dit volgende keer maar weer bands gebruiken dan

Incline db bench
22x8x4

DB fly
6x10x4
Reverse fly
6x10x4
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Voelde echt niet goed vandaag na die training van gisteren spierpijn en hier en daar wat pijntjes. Dus niet zo gek veel gedaan eigenlijk :o

Deadlift
tot 180kg

Machine press
lat pull down

voel me tijdens trainingen vaak super slecht een veel buikpijn. Echt enorm vervelend is dat en weinig focus en zin om iets te doen dan.
 
Kut man, hoop dat je je snel weer goed voelt. Wel nette squats man
 
Hoe gaat het nu? Heb je nog wel gewoon kunnen trainen?
 
eerste training deze week :o

Kniebuigen low bar
120x5x5

Ohp
40x5x5

Snatch dl
100x5x3

Chest press
52x10x3

Barbell row
50x10x3

Kut man, hoop dat je je snel weer goed voelt. Wel nette squats man

Hoe gaat het nu? Heb je nog wel gewoon kunnen trainen?

echt totaal geen om uberhaupt iets te doen afgelopen week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven