MuscleMeat

Gestopt Meaantje's bulk log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
15.687
Waardering
5.011
Lengte
1m83
Massa
64kg
Beste lezers,

Welkom in mijn fotocontest log! Wellicht tot verbazing van velen doe ik mee :o Het doel is dan ook niet te cutten maar juis te bulken en eindelijk wat meer massa te pakken. De foto wedstrijd is wel een mooi concreet doel :cool: Ik wil de komende tijd weer alles wat stricter aan pakken, iedere dag voeding loggen etc. Merk dat sinds ik verhuisd ben structuur wel lastiger is omdat mama niet meer elke avond voor me kookt en zelf alles moet halen :o Vooral voeding is een groot probleem, niet zo zeer het in mn mond stoppen maar wat daarna gebeurt. Ik heb al jaren last van mn darmen waardoor ik ben afgevallen. Er zijn periodes dat het beter gaat en ik weer wat er bij kan pakken en periodes waar ik tegen mn wil afval. In de zomer van 2014 woog ik 83kg maar na da zomervakantie van 2015 woog ik zelfs 68kg toen ik terug was in Nederland :eek: Doel is om massa te pakken nu. 78kg voor het einde van de fotocontest zou mooi zijn. Ik zal me iedere week aan het begin van de week wegen.. Winnen zal ik niet doen maar ik ga mn best doen!

Eigenlijk ben ik meer een powerlifter dan bodybuilder maar wie sterk wil zijn moet ook groot zijn. Heb al enkele powerlift wedstrijd gedaan en ben Nederlands record houder squat bij junioren en senioren in de -74kg klasse en Nederlands kampioen junioren in de -74kg. Plan is om komende tijd een 4 weken durend krachtblok af te wisselen met een 4 weken hypertrofie blok. Gister gestart met mn krachtblok. Planning voor komende 4 weken in een blijlage onder aan deze post

Stats:
183cm
74kg
10% vp
been: 58.5cm
taile: 78cm
borst: 97cm
arm: 32.5cm

Beste lifts (in competitie)
squat: 215kg (op 73.8kg)
bench: 92.5 (op 73.7kg)
deadlift: 215kg (op 79.35) en 207.5 (op 73.8)

Doel: 78kg bw
ook zou het wel nice zijn om eindelijk 100kg te benchen en eens 220kg te deadliften.

Begin pics:
webcam kwaliteit is wel echt om te huilen en echt 0 defenitie te zien zo
2a812yf.jpg

5z1nkh.jpg

4jvoyt.jpg

Gr Meaantje
 

Bijlagen

sjokow.xlsx
18,7 KB · Weergaven: 203

Training gisteren

Sheiko #30 dag 1

Kniebuigen
95x5
110x4
130x3x2
147.5x3x5
easy. Technisch al stukken beter. Zwaarste sessie van de week dit wellicht de max iets omhoog dan maar :o

Bankdrukken
45x5
52.5x4
60x3
70x3x5
ook echt super easy.

Db fly
6x10x3
Reverse fly
6x10x3

maak vaak ook vids van mn lifts
 
IN

bulken zou juist veel makkelijker moeten zijn nu je op jezelf woont omdat je dan kan maken wat je zelf lekker vind en wat je darmen goed kunnen verwerken.
 
IN

Succes met het behalen van je doel!
Laat de chocolademelk maar vloeien :o
 
Gl hf
 
In, succes broeder van een andere moeder
 
Op hoeveel kcal bulk je? in
 
In. Wat wordt je plan kwa voeding?
 
Legendarische kracht. Wat ga je eten? Succes kerel!
 
In... gunfactor is hoog bij jou meaantje. Ik stem altijd op de underdog als die zijn best doet :thumb:
 
In!!!
 
welkom allen :D

training van net

Sheiko #30 dag 2

Spoto press:
45x3
52.5x3
60x3x2
62.5x3x2
60 was wel erg makkelijk dus naar 62.5 gegaan

DB fly
10x4x3

Rompbuigen
70x6
85x5x2
97.5x5x2
110x5x4

DB lunge
24x5x5
5 stappen elk been dus totaal 10 stappen

Hanging leg raise
bwx10x2

foam rollen

Morgen sowieso spierpijn in hamstrings en glutes hier van :o

IN

bulken zou juist veel makkelijker moeten zijn nu je op jezelf woont omdat je dan kan maken wat je zelf lekker vind en wat je darmen goed kunnen verwerken.

mn ouders kookten vaak ook wel gewoon dingen waar ik goed tegen kon. Op een moment als dit mis ik dat na het trainen als je thuis komt niet gewoon lekker een bordje voor je op tafel staat :o

IN

Succes met het behalen van je doel!
Laat de chocolademelk maar vloeien :o

thanks. Maar ben alergisch voor chocolade :o :o Wel vanille vla af en toe dat is ook wel goeie kcals

Op hoeveel kcal bulk je? in

ik denk dat onderhoud op 2800-3000 ligt. Dus ik hopelijk lukt 3200 en daaruit doorbouwen. Vorige zomer toen ik 3500 at kwam ik wel redelijk goed aan.

In. Wat wordt je plan kwa voeding?


Legendarische kracht. Wat ga je eten? Succes kerel!

voedingschema ga ik vanavond even maken

In... gunfactor is hoog bij jou meaantje. Ik stem altijd op de underdog als die zijn best doet :thumb:

thanks. Beste fysiek zal ik zeker niet hebben maar hoop wel progressie te maken
 
Laatst bewerkt:
3500 kcals is ez te halen met vanille vla bro :D. Heel veel succes. Ik ga je volgen en ben benieuwd hoe je het er van af brengt!
 
in

mooie bonsai heb je :o:o
 
Innn!
Epic squat man! Teach me!
 
Succes bro.

Grind hard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven