Fitness Seller

Meal timing = overrated ?!

Bezoekers in dit topic

Als je in een stevige bulk zit en je doet niet aan meal timing dan succes aan het eind vd dag. Op gevoel eten in een bulk is leuk als je 3k calorieeen zit, maar moet je rond de 5k eten dan is timing echt zeer belangrijk anders kom je gegarandeerd in de knoei dat je voor het slapen nog ff 2k calorieeen moet vreten.
Ik moet me dag echt plannen tijdens een bulk omdat ik anders niet uitkom met eten :')
 
Bij uitzondering doe ik wel eens krachttraining 's ochtends nuchter omdat ik geen zin heb om dan nog twee uur eerder op te staan om te eten en dat te kunnen laten zakken.
Qua kracht maakt het eigenlijk geen klap uit, zeker niet als ik de avond ervoor gewoon goed gegeten heb. Misschien is het in een cut handig om wat snelle carbs te nemen, omdat je in een deficit natuurlijk geen volle glycogeenvoorraden hebt.
Ik neem trouwens wel een bak koffie om mij wat wakkerder te voelen en eventuele trek te onderdrukken. Maar dan daarna gewoon op het gemakje een degelijke maaltijd.
 
In b4 Anabolic Window!!!!
 
meal timing is niet relevant

meal timing op werkdagen omdat het niets anders kan;

7:30
10:00
12:00-13:00
16:30 (pre)
20:00 (post)
22:00

zit tussen middagmaal en pre soms 4 uur, nooit geen last van ondervonden.
 
Zeker overrated.

Zolang je natuurlijk normaal blijft nadenken en niet alles in 1x maaltijd eet. Als je gewoon 3x eet op een dag prima.
Dit. Tenzij je bij de top hoort, er niet eens over nadenken en gewoon normaal je maaltijden spreiden zodat jij het op lange termijn vol kan houden.
 
Back
Naar boven