MuscleMeat

Mealprep shops anno 2022 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Op het forum laatste versie uit 2016? Kunnen vinden.. benieuwd naar huidige ervaringen.

Ik weet dat we een populaire sponsor hebben op dit forum waarbij ik persoonlijk goede ervaringen heb, maar ook ik moet op mijn centjes gaan letten.

in het kort: hebben jullie ervaring bij een van de onderstaande webshops? Zo op het oog zijn dit (buiten musclemeat) om de populairste opties in NL. Ik ben opzoek naar een aanvulling op mijn bestellingen bij Musclemeat:

1. www.fuelyourbody.nl
2. https://www.smart-meals.nl/
3. www.prepthefood.nl
4. www.musclemeals.nl
5. www.themusclechef.nl

Of andere webshops die aangeraden zijn?

Dank
 
Ik weet dat we een populaire sponsor hebben op dit forum waarbij ik persoonlijk goede ervaringen heb, maar ook ik moet op mijn centjes gaan letten.
Vind je de voorverpakte maaltijden dan niet veel te duur als je op je centjes moet letten?
 
Vind je de voorverpakte maaltijden dan niet veel te duur als je op je centjes moet letten?
dit als je op je centen moet letten, moet je zelf je eten maken. kant en klare kip is logisch, want vaak wel goedkoepr in verhouding.
maar rijst 2.5kg is bijv. 7 euro +/-, 1kg rijst in de supermarkt is euro. wat gekookt ook 2.5kg word.
 
Ik snap dat dit allemaal goedkoper is dan bestellen, maar ik probeer gewoon te besparen waar mogelijk... alles zelf maken is een optie natuurlijk, maar het gemak van kant&klaar / voorgegaarde producten blijft aantrekkelijk ;)
 
Ik snap dat dit allemaal goedkoper is dan bestellen, maar ik probeer gewoon te besparen waar mogelijk... alles zelf maken is een optie natuurlijk, maar het gemak van kant&klaar / voorgegaarde producten blijft aantrekkelijk ;)
Je kan toch gewoon kant en klare kip en kant en klare groente kopen
Hoef je alleen zelf de rijst te koken
Dat scheelt je echt 50% aan geld en is amper moeite
 
Je kan toch gewoon kant en klare kip en kant en klare groente kopen
Hoef je alleen zelf de rijst te koken
Dat scheelt je echt 50% aan geld en is amper moeite
Is ook zo, maar geen ervaring met een van bovenstaande? ;)
 
Mag ik aanhaken met een vraag naar webwinkels buiten mealprep bestanddelen variërend van bij voorbeeld rauwe, gegaarde en/of bereide kip, diepvriesmakreelfilet, sardientjes en andere vis, bevroren en eventueel ook gegaarde groente, rijst en andere bronnen van carbs enz, enz?

Of heb je, HertogSandBox, liever dat ik een eigen topic aanmaak?
 
Je kan toch gewoon kant en klare kip en kant en klare groente kopen
Hoef je alleen zelf de rijst te koken
Dat scheelt je echt 50% aan geld en is amper moeite
Volgens mij dat het qua kip niet zoveel scheelt, toch? Althans als je meerekent dat je vocht verliest
 
Volgens mij dat het qua kip niet zoveel scheelt, toch? Althans als je meerekent dat je vocht verliest
Bij de Aldi ben je 2.50 goedkoper uit per 2.5kg voor kip
Maar dan moet je het nog halen snijden bakken en koken

Dus musclemeat heeft mijn voorkeur sowieso
 
Bij de Aldi ben je 2.50 goedkoper uit per 2.5kg voor kip
Maar dan moet je het nog halen snijden bakken en koken

Dus musclemeat heeft mijn voorkeur sowieso
Dus een euro per kilo. Als je nagaat dat je 20% verliest tijdens het bereiden, dan komt het toch op hetzelfde neer?
 
Dus een euro per kilo. Als je nagaat dat je 20% verliest tijdens het bereiden, dan komt het toch op hetzelfde neer?
Dan inderdaad helemaal!
 
Mag ik aanhaken met een vraag naar webwinkels buiten mealprep bestanddelen variërend van bij voorbeeld rauwe, gegaarde en/of bereide kip, diepvriesmakreelfilet, sardientjes en andere vis, bevroren en eventueel ook gegaarde groente, rijst en andere bronnen van carbs enz, enz?

Of heb je, HertogSandBox, liever dat ik een eigen topic aanmaak?
Neehoor hoeft geen nieuw topic. Eigenlijk als ik het teruglees heb ik mijn vraag niet helemaal goed geformuleerd, en bedoel ik ongeveer wat jij vraagt haha
 
Neehoor hoeft geen nieuw topic. Eigenlijk als ik het teruglees heb ik mijn vraag niet helemaal goed geformuleerd, en bedoel ik ongeveer wat jij vraagt haha
Over het algemeen heb je dan ook meer aan mij om betere vragen te krijgen dan om antwoorden op je vragen te krijgen. Betere vragen zouden soms kunnen leiden tot betere antwoorden, uiteindelijk, ooit...
 
Meal “prep” anno 2022

Mm kip laten ontdooien is al bereid en weegt wat je nodig hebt.

Rijst/ aardappels als carbs

Groente als vitamine

Klaar.
 
Back
Naar boven