Fitness Seller

Mealprep

Bezoekers in dit topic

Henk123456

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
3.246
Waardering
2.683
Lengte
2m28
Massa
148kg
Vetpercentage
7%
Hoe doen jullie dit en dan het liefst op een manier die zo min mogelijk tijd kost.
 
Vroeger kookte ik voor 5 dagen. Bewaarde alles in de koelkast maar kon t ook invriezen.
15 duo bakken, 3 bakken per dag (10:00 12:30 16:00, ontbijt en diner thuis)
5x400 gr groentemix
500 gr macaroni
500 gr rijst
2x800 gr chilibonenmix (potten)
1 kg kipfilet (avond ervoor snijden/marineren--> knippen... ideaal een keukenschaar :D) of je koopt muscle meat kant en klare kipblokjes

Zondag ochtend ca. 2-2,5 uur. 4 pannen

- 2 pannen water --> Macaroni/rijst koken
- ondertussen groente roerbakken met wat sambal/ketjap --> verdelen over 15 porties
- kip kort roerbakken --> verdelen over 5 porties
- macaroni/rijst over elk 5 bakken delen
- potten chili over 5 bakken delen.

Tijdens verdelen 10 eieren koken.

Rijst versie met kip.
Macaroni versie met blikje tonijn in groente.
Chili versie met 2 eieren.

Eieren kan je prima ongepeld gekookt in de koelkast een week bewaren. Kip deed ik ook gewoon in de koelkast. Je kan ook 3 dagen in de koelkast bewaren en overige 2 invriezen.

Als je het invriest, doe het dan wel in duobakken en vlees apart. Dan blijft het t lekkerst.
Had altijd wel ketchup, sweet chilisaus bij de hand staan.

Dit kostte mij ca. 2 uur.
 
Kant en klaar kopen
 
Muscle meat alles in bulk kopen, ramt het in een bakje en warm het op in de magnetron. Snel, makkelijk en zeker niet (veel) duurder dan alles los kopen in een supermarkt en 3 uur in de keuken staan.
 
Vroeger kookte ik voor 5 dagen. Bewaarde alles in de koelkast maar kon t ook invriezen.
15 duo bakken, 3 bakken per dag (10:00 12:30 16:00, ontbijt en diner thuis)
5x400 gr groentemix
500 gr macaroni
500 gr rijst
2x800 gr chilibonenmix (potten)
1 kg kipfilet (avond ervoor snijden/marineren--> knippen... ideaal een keukenschaar :D) of je koopt muscle meat kant en klare kipblokjes

Zondag ochtend ca. 2-2,5 uur. 4 pannen

- 2 pannen water --> Macaroni/rijst koken
- ondertussen groente roerbakken met wat sambal/ketjap --> verdelen over 15 porties
- kip kort roerbakken --> verdelen over 5 porties
- macaroni/rijst over elk 5 bakken delen
- potten chili over 5 bakken delen.

Tijdens verdelen 10 eieren koken.

Rijst versie met kip.
Macaroni versie met blikje tonijn in groente.
Chili versie met 2 eieren.

Eieren kan je prima ongepeld gekookt in de koelkast een week bewaren. Kip deed ik ook gewoon in de koelkast. Je kan ook 3 dagen in de koelkast bewaren en overige 2 invriezen.

Als je het invriest, doe het dan wel in duobakken en vlees apart. Dan blijft het t lekkerst.
Had altijd wel ketchup, sweet chilisaus bij de hand staan.

Dit kostte mij ca. 2 uur.
Bedankt voor deze reactie top!
 
Muscle meat alles in bulk kopen, ramt het in een bakje en warm het op in de magnetron. Snel, makkelijk en zeker niet (veel) duurder dan alles los kopen in een supermarkt en 3 uur in de keuken staan.
Rijst ook?
 
Back
Naar boven