MuscleMeat

Mealtiming (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RosmalenJ

Novice
Lid geworden
29 apr 2015
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
75kg
Hi,

Ik heb hier en daar het forum afgezocht m.b.t. mealtiming maar ik heb toch nog niet gevonden wat ik zocht.
Het volgende probleem doet zich bij mij voor:

Ik werk veel verschillende tijden, van 06.00-14.00 maar ook tijden van 19.00-03.00. Hier zitten verder nog wat andere diensten tussen maar dit zijn de uitersten. Deze maand heb ik voornamelijk diensten van 12.00-20.00 waardoor ik wel een beetje een schema aan kan houden.

Nu vroeg ik me af hoe belangrijk het was om mijn maaltijden altijd op hetzelfde tijdstip te eten. Ik heb zelf het idee dat het het belangrijkste is dat ik mijn macro's binnenkrijg en minimaal 8 uur per dag slaap. Mocht het niet zo zijn, tell me!

Heb je info dan hoor ik het graag!
 
Je hebt idd gelijk
 
minimaal 8uur slaap is overrated.
 
altijd op dezelfde tijdstip denk ik niet. belangrijker dat je om de +-3uur eet, en je macros binnen hebt nu is het geen drama als je eens om de 4uur eet of dergelijke.. stevig ontbijt + voor/na je training goed eten dan ben je al halfweg ;)

edit: idd 8uur is overrated, MIN. 6uur
 
om de 3uur eten is ook overrated.
 
Elke dag genoeg kcal is ook overrated, aangezien je lichaam niet per dag zich aanpast.
Het is handiger om bij te houden, dat wel.

Elke dag gewoon je kcal en macro's behalen en de rest ligt aan jou. Als jij merkt dat je voor het trainen veel eten nodig hebt, dan eet je voor het trainen veel.
 
Back
Naar boven