XXL Nutrition

Media Box (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
3.199
Waardering
322
Lengte
1m81
Zat er aan te denken om zo'n media box aan te schaffen voor boven. Beneden heb ik er ook één staan van UPC waarmee je dingen kunt opnemen enzo.

Vind ik toch wel handig om er boven ook één neer te zetten. Maar, geen idee waarnaar ik moet kijken? Ik zie zoveel verschillende prijzen. Volgens mij kunnen bij de meeste ook een usb stick erin waar je films vanaf kunt afspelen, toch? Lezen die dingen ook .SRT bestanden af (ondertiteling)?

En kunnen die dingen wel TV programma's opnemen? Of kunnen alleen die dingen van XS4ALL/UPC etc. etc. dat?

Edit:
Ben dus gewoon opzoek naar een losse mediabox die je kunt kopen. Geen extra rotzooi van m'n provider waar de helft vaak niet van werkt. Hoef geen On demand shit erbij dus waarmee ik films kan huren. Alleen Opnemen en USB ingang heeft om films te bekijken die ik zelf download op PC.
 
Laatst bewerkt:
Hier hebben we de FULL HD mediabox ( die zwarte ) beneden staan.

Heb er boven ook een bij genomen was maar 5 euro per maand extra ofzo, werkt allemaal goed alleen er zit helaas geen harddisk in, on demand kan je wel gewoon gebruiken.
Maar wij gaan overstappen naar canal digitaal want alleen maar gezijk met die mediabox van UPC, zoals veronica HD doet het niet foxlife HD doet het niet en nog een paar zenders.

Boven bij de mediabox nog meer problemen ( nog meer zenders die het niet doen ).
Ook doet on demand boven het vaak niet omdat de kabels los zitten geeft dat ding aan wat een onzin:roflol:.
 
Ja, dat gezeik hebben wij met die box van UPC ook.

Maar, al dat On Demand gebeuren boeit mij vrij weinig.

Enige waar ik naar op zoek ben is een box, die kan:
- programma's opnemen (liefste automatisch een serie helemaal kan inplannen zoals dat die van UPC ook doet, zodat je niet telkens handmatig hoeft op te nemen)
- USB ingang heeft en die dus ook film bestanden kan lezen. Met het liefst nog .SRT bestanden voor de ondertiteling.
 
Back
Naar boven