XXL Nutrition

Medicatie voor bloeddruk en kuren

Bezoekers in dit topic

B1988

Novice
Lid geworden
30 apr 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m93
Vetpercentage
14%
Hallo ik kuur al een aantal jaren nu heb ik een periode met veel stress en drukte achter de rug waar me bloed druk te hoog was 168 boven druk om 95 onder druk nu heb ik sinds een maand medicijnen daarvoor en nu is me bloed druk weer aardig goed toch moet ik nog ff 2 maand doorgaan met de pillen en dan afbouwen nu is mijn vraag kan ik er wel bij gaan kuren of raden jullie het af
 
Waarom zou je uberhaupt willen kuren als je gezondheid niet optimaal is??
Ik vraag me serieus af waar sommigen mee bezig zijn...
 
Nou daar zeg je het, 'ik heb een periode met veel stress ACHTER DE RUG' was stress dan gewoon de boosdoener? Moeilijk te weten nu met je medicatie.

Ik plan m'n kuren zo dat ik tijdens stressvolle perioden (vb examenperiode) cruise.
 
Nou daar zeg je het, 'ik heb een periode met veel stress ACHTER DE RUG' was stress dan gewoon de boosdoener? Moeilijk te weten nu met je medicatie.

Ik plan m'n kuren zo dat ik tijdens stressvolle perioden (vb examenperiode) cruise.
Ja stress was de boosdoener te veel hooi op de vork heb hart filmpjes bloed laten prikken fietsen bij de cardioloog alles was perfect vandaar heb er verder ook nooit last van gehad vandaar
 
Ja stress was de boosdoener te veel hooi op de vork heb hart filmpjes bloed laten prikken fietsen bij de cardioloog alles was perfect vandaar heb er verder ook nooit last van gehad vandaar
Alles is goed dan, ik zou het vaker meten maar dan niet in stressvolle periodes of althans minder gewicht aan hangen gezien je de boosdoener zo kunt aanwijzen
 
Back
Naar boven