Fitness Seller

Medicijnen

Bezoekers in dit topic

Jelleggg

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2013
Berichten
784
Waardering
903
Lengte
1m71
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Beste mede BBer's

Ik neem al een tijdje quetiapine voor het slapen gaan omdat ik anders niet slaap
Kan ik quetiapine combineren met test enanthaat ?
 
Bij mijn weten is het niet echt een slaappil en wordt het genomen om hallucinaties, psychoses enz. tegen te gaan.

Lijkt mij zeker niet verstandig en kun je beter van AAS afblijven. Durf er voor de rest verder niks op zeggen.
 
Bij mijn weten is het niet echt een slaappil en wordt het genomen om hallucinaties, psychoses enz. tegen te gaan.

Lijkt mij zeker niet verstandig en kun je beter van AAS afblijven. Durf er voor de rest verder niks op zeggen.
Ja toch heb ik het van men dokter gekregen voor te slapen neem ook een hele licht dosis puur voor het slapen dus pas aas nemen als ik van die pil vanaf ben ?
lijkt mij ook het verstandigste :D wou gewoon eens zien of iemand hier nog ervaringen mee heeft
 
Ja toch heb ik het van men dokter gekregen voor te slapen neem ook een hele licht dosis puur voor het slapen dus pas aas nemen als ik van die pil vanaf ben ?
lijkt mij ook het verstandigste :D wou gewoon eens zien of iemand hier nog ervaringen mee heeft

Zelf geen ervaring met het medicijn.

Lijkt mij toch dat je beter kunt wachten tot je klaar bent met quetiapine.
 
Zelf geen ervaring met het medicijn.

Lijkt mij toch dat je beter kunt wachten tot je klaar bent met quetiapine.
nja wou zoiezo niet kuren met quetiapine was gewoon benieuwd of iemand dit nam in combinatie met aas
 
Beide zullen natuurlijk werken op je psyche, als het echt puur voor het slapen is zou misschien een andere optie aan je arts vragen, maar lijkt me dat hij het weloverwogen voorgeschreven heeft i.p.v. een benzo.

Waarom niet gewoon vragen aan je arts?
 
Beide zullen natuurlijk werken op je psyche, als het echt puur voor het slapen is zou misschien een andere optie aan je arts vragen, maar lijkt me dat hij het weloverwogen voorgeschreven heeft i.p.v. een benzo.

Waarom niet gewoon vragen aan je arts?

Gewoon een benzo .. benzo's zijn niet gewoon man ben verslaafd geweest aan de benzo's voornamelijk xanax maar ook tranxene temesta enz heeft me 2 weken gekost voor dat ik van de afkcik verschijnselen af was echt ik raad niemand benzo's aan echt niet grootste rommel dat er is en quetiapine is geen benze btw
 
  • Like
Waarderingen: KaLe
g
Bij mijn weten is het niet echt een slaappil en wordt het genomen om hallucinaties, psychoses enz. tegen te gaan.

Lijkt mij zeker niet verstandig en kun je beter van AAS afblijven. Durf er voor de rest verder niks op zeggen.

wordt wel degelijk gebruikt als slaappil... in lagere doseringen worden bepaalde 5-ht receptoren geraakt welke slaap induceren. 5-ht is serotonine ;-) dan heb ik het over een dosering van 25 tot max 50mg. bij psychose zitten doseringen dacht ik tussen de 300 en 600 dacht ik, want dan worden weer andere receptoren geraakt.

tevens worden sommige anti depressiva in lage dosering gegeven bij slaap problemen
voordeel is dat deze middelen geen tolerantie geeft zoals gaba varianten (de slaap pillen). in deze lage.doseringen is afhankelijkheid ook nihil.

dus dit soort middelen met deze doelen is prima te combineren met AAS

ik zou alleen zelfd de seroquel/quantapine laten schieten en vragen om mirtazipine. werkt fantastisch en geen zombi like gevoel de volgende dag ;-)
 
KaLe top reactie man zit zelf op 100mg ben enkel smorgens een beetje voos in men hoofd rond de namiddag heb het ook nodig want het is angstremmend en heb paar maanden een paniekaanval/angstaanval gehad
 
KaLe neem jij seroquel/quetiapine ?
 
Met jouw mentale gesteldheid kan je beter niet kuren.
 
Met jouw mentale gesteldheid kan je beter niet kuren.
ben ik nog niet van plan man ga een half tot een jaartje wachten voor ik terug ga kuren
 
Ik heb zelf van de neuroloog van het slaapcentrum Mirtazapine gekregen om in te slapen. Minimale dosis (halve van 7,5 mg dus maar 3,75 mg)
werkt goed. Mogelijk daar inderdaad eens naar vragen zoals KaLe aangeeft.
 
  • Like
Waarderingen: KaLe
Back
Naar boven