XXL Nutrition

Meditrope GH

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.616
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Heren,
Hier een kitje van gekregen om te testen.. echt/nep? Zie er 1 ander topic van hier met allemaal fake accounts die erop reageren en dan word ik toch altijd weer een beetje achterdochtig :o

upload_2019-3-11_11-34-17.png
 
Volgensmij zit er een krascode op om de echtheid te verifieren.
Bij ongelabelde is dat niet zo.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Opgeschoond, geen bronnen en/of kwaliteit bespreken.
 
Opgeschoond, geen bronnen en/of kwaliteit bespreken.

Zie dat je ook mijn post aangepast hebt. Ik bespreek geen bron als ik zeg dat ik witte doosjes heb van de makers van 't merk, het is zelfs nog van waarde daar ik nog nooit doosjes anders dan de witte heb gezien en me dus afvraag waarop het 'real' antwoord gebaseerd is..?
 
Zie dat je ook mijn post aangepast hebt. Ik bespreek geen bron als ik zeg dat ik witte doosjes heb van de makers van 't merk, het is zelfs nog van waarde daar ik nog nooit doosjes anders dan de witte heb gezien en me dus afvraag waarop het 'real' antwoord gebaseerd is..?
Daar had ik je eigenlijk een startpunt voor moeten geven.
 
Zie dat je ook mijn post aangepast hebt. Ik bespreek geen bron als ik zeg dat ik witte doosjes heb van de makers van 't merk, het is zelfs nog van waarde daar ik nog nooit doosjes anders dan de witte heb gezien en me dus afvraag waarop het 'real' antwoord gebaseerd is..?

Ik denk dat het "real antwoord" gegeven wordt op basis van ervaringen. Maar jij weet ook dat daar verder niks over gezegd mag worden.

Jij besteld ze dan gewoon ongelabeld. Als je met originele verpakking hebt dan kan je de meditropes middels de krascode laten controleren of ze echt van de "makers" komen. Zonder originele verpakking kan dat niet.
 
Ik denk dat het "real antwoord" gegeven wordt op basis van ervaringen. Maar jij weet ook dat daar verder niks over gezegd mag worden.

Jij besteld ze dan gewoon ongelabeld. Als je met originele verpakking hebt dan kan je de meditropes middels de krascode laten controleren of ze echt van de "makers" komen. Zonder originele verpakking kan dat niet.

Als ik dat goedbegrijp kan je de code op de website van de fabrikant dan controleren ?... Klop dat paprika ?
 
Back
Naar boven