Fitness Seller

Mee doen aan Amerikaanse bodybuild wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Is het voor een C klasse deelnemer mogelijk om deel te nemen aan een wedstrijd in Amerika zonder eventueel ooit een wedstrijd hier in NL te hebben gewonnen?
 
Geen idee.

Kameraad van mij heeft wel aan 2 wedstrijden meegedaan in USA.

NPC was dat.

Lijkt mij geen probleem, maar amerika zijn alle junioren al huge ;)
 
Geen idee.

Kameraad van mij heeft wel aan 2 wedstrijden meegedaan in USA.

NPC was dat.

Lijkt mij geen probleem, maar amerika zijn alle junioren al huge ;)

Ik ga namelijk volgend jaar september naar California en omstreken en dan ga ik sowieso cutten. Als ik dan op t begin van mijn vakantie een wedstrijdje zou kunnen meepikken zou ik dat overwegen maar dan moet ik wel zeker weten of dat geen problemen geeft.
 
Ligt er aan welke bond en of je lid moet zijn enz enz ....
 
Ligt er aan welke bond en of je lid moet zijn enz enz ....

Klopt ook weer inderdaad, iedereen hanteert zijn eigen regels. Ik ga vanavond eens proberen op te zoeken of er al wedstrijden bekend zijn rond die data
 
Succes man! Zou vet zijn moest het lukken!
 
Ik ga er 3 weken heen en als die wedstrijd meteen in de eerste dagen valt, waarom niet? Zou een hele mooie ervaring zijn en erna heb ik nog tijd zat om flink te genieten van mijn vakantie zonder bodybuilding:D
 
Ik ga er 3 weken heen en als die wedstrijd meteen in de eerste dagen valt, waarom niet? Zou een hele mooie ervaring zijn en erna heb ik nog tijd zat om flink te genieten van mijn vakantie zonder bodybuilding:D

Wanneer ga je naar Californië ? Ik ga namelijk ook volgend jaar daarheen ..
 
Ik weet dat je als A atleet toestemming moet vragen en krijgen van de bond. Ik weet niet hoe dat voor C werkt.
Daarbij moet je je wel realiseren dat bodybuilding daar een heel ander niveau kent als hier.

Lullig als je flink inschrijf geld neer gaat leggen om waarschijnlijk weinig kans te maken een eerlijke line up.
 
Wanneer ga je naar Californië ? Ik ga namelijk ook volgend jaar daarheen ..
Waarschijnlijk ga ik niet meer helaas


Ik weet dat je als A atleet toestemming moet vragen en krijgen van de bond. Ik weet niet hoe dat voor C werkt.
Daarbij moet je je wel realiseren dat bodybuilding daar een heel ander niveau kent als hier.

Lullig als je flink inschrijf geld neer gaat leggen om waarschijnlijk weinig kans te maken een eerlijke line up.

Ik doe niet meer mee aan bodybuilding wedstrijden dus dit topic mag dicht eigenlijk
 
Wow geen Cali en geen wedstrijden meer en dat in een week tijd!
 
Back
Naar boven