XXL Nutrition

Mee doen aan wedstrijden zonder begeleiding?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EvilAngel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
222
Waardering
0
Ik vraag dit omdat Ik zo graag zou willen mee doen, maar ik heb geen begeleiding. Ik heb mensen gesproken (in America en Canada) die dat wel hebben gedaan. Door dvd's te kopen en kijken hoe anderen hun poses doen.

Sommigen hebben goeie resultaten geboekt... anderen ook weer niet.
Ik wil meer dan een paar wijsneuzen van de sportschool die mij vertellen hoe ik een oefening moet uitvoeren.
Als ik ooit mee doe is om te winnen. Denkt iemand dat het haalbaar kan zijn (dit jaar nog) zonder goeie begeleiding van iemand die ervaring heeft met wedstrijden?
 
maatje van me heeft pas een wedstrijd gedaan in duitsland. zijn eerste en zeker niet de eerste wedstrijd.stond er ook alleen voor. 4de geworden van de 20. wel het posen tot je eigen maken voordat je het podium op gaat
 
Ik vraag dit omdat Ik zo graag zou willen mee doen, maar ik heb geen begeleiding. Ik heb mensen gesproken (in America en Canada) die dat wel hebben gedaan. Door dvd's te kopen en kijken hoe anderen hun poses doen.

Sommigen hebben goeie resultaten geboekt... anderen ook weer niet.
Ik wil meer dan een paar wijsneuzen van de sportschool die mij vertellen hoe ik een oefening moet uitvoeren.
Als ik ooit mee doe is om te winnen. Denkt iemand dat het haalbaar kan zijn (dit jaar nog) zonder goeie begeleiding van iemand die ervaring heeft met wedstrijden?

Post eens een foto, dan kan er pas wat van gezegd te worden.
Ik denk dat je best een wedstrijd kan draaien zonder begeleider, maar je moet dan wel heel kritisch naar je zelf kijken en veel zelfdiscipline hebben.
 
ik had ook geen begeleider. Ik deed me dieet zelf ryu bijvoorbeeld ook. Dus is zeker mogelijk
 
Ik deed het ook. `1e keer ging het goed en 2e keer niet.

Ik denk dat als je de tijd en geld hebt dat een begeleider toch handig is.
 
nou heb ik niet veel wedstrijd ervaring( 1 keer mee gedaan aan YBF), maar ik had het denk ik niet gered zonder begeleider. het poseren etc is niet zo'n probleem, daar kan je ook genoeg voorbeelden van vinden! maar het dieet moet je wel begeleiding in hebben, maar dat is mijn mening. ik begin veel te snel aan mezelf te twijvelen en ben ook nooit tevreden met hoe ik eruit zie, dan zou ik juist helemaal de mist in gaan met mijn dieet en helemaal verkeerde beslissingen nemen denk ik... maar dit was dan ook de eerste keer :)
 
Oh jej. Er komt wel heel veel bij kijken, huh? Ach ik ga er gewoon voor. Ik ben lang niet klaar. Dat weet ik wel. Misschien dat ik iemand kan vinden. Thanks guys!!
 
Oh jej. Er komt wel heel veel bij kijken, huh? Ach ik ga er gewoon voor. Ik ben lang niet klaar. Dat weet ik wel. Misschien dat ik iemand kan vinden. Thanks guys!!

Niet alleen doen.. Zoek iemand met ervaring die je kan helpen. Je hebt gewoon iemand nodig zeker voor de laatste weken. Dieet kan je veel zelf maar de laatste weken zijn heel belangrijk mbt het vashouden van vocht enzo.. Ik zou ook best verkomen alleen maar ik zou me toch geen raad weten zonder iemand met veel ervaring die je helpt. Dan heb je in ieder geval geen twijfels of het allemaal wel goed gaat.

René
 
Niet alleen doen.. Zoek iemand met ervaring die je kan helpen. Je hebt gewoon iemand nodig zeker voor de laatste weken. Dieet kan je veel zelf maar de laatste weken zijn heel belangrijk mbt het vashouden van vocht enzo.. Ik zou ook best verkomen alleen maar ik zou me toch geen raad weten zonder iemand met veel ervaring die je helpt. Dan heb je in ieder geval geen twijfels of het allemaal wel goed gaat.

René

Ik zou niets anders willen dan een begeleider vinden. Maar 1. ik heb het geld niet om iemand voor te betalen en 2. WAAR moet ik zoeken.
Ik probeer mijn lichaam zelf zover mogelijk te "sculpten". En als ik geluk heb en een begeleider vind, hoef ik alleen het een an ander bij te werken.
Ik weet dat het heel erg moeilijk gaat worden, maar ik ga er gewoon voor.
 
waar woon je ergens dan meid?
 
Misschien ligt het weer aan mijn ongepaste arrogantie, maar voor een natural wedstrijd heb je toch geen begeleiding nodig? Als jij weet hoe op een Low BF al je onderhuidse water weg te trekken op het tijdstijp van je optreden ben je er toch? De tijdsschatting van beginnen met dat proces en de wijze kun je makkelijk zelf doen.

Als ik eens hoor waar het op hoger niveau met nadruk om gaat is het vooral het chemisch weten van de roids goeroe's, en welke nutrition / depleting afstelling daar het beste bijpast zodat je als de droogste mother****er on stage gaat.
 
denk toch dat er wel iets meer bij komt kijken.
 
Misschien ligt het weer aan mijn ongepaste arrogantie, maar voor een natural wedstrijd heb je toch geen begeleiding nodig? Als jij weet hoe op een Low BF al je onderhuidse water weg te trekken op het tijdstijp van je optreden ben je er toch? De tijdsschatting van beginnen met dat proces en de wijze kun je makkelijk zelf doen.

Als ik eens hoor waar het op hoger niveau met nadruk om gaat is het vooral het chemisch weten van de roids goeroe's, en welke nutrition / depleting afstelling daar het beste bijpast zodat je als de droogste mother****er on stage gaat.

Jup dat klopt.

Er komt wel meer bij kijken, maar dat kunnen het beste de mensen zeggen die het hebben meegemaakt of de begeleiding geven.
 
Ik zou niets anders willen dan een begeleider vinden. Maar 1. ik heb het geld niet om iemand voor te betalen en 2. WAAR moet ik zoeken.
Ik probeer mijn lichaam zelf zover mogelijk te "sculpten". En als ik geluk heb en een begeleider vind, hoef ik alleen het een an ander bij te werken.
Ik weet dat het heel erg moeilijk gaat worden, maar ik ga er gewoon voor.

Anja timmer - Den Haag ( Meen 50 € per maand )

Marjolein schilperoort - Den Haag ( geen idee , even aan Davy0 vragen. Je kan hier eventueel ook je poseerkleding halen. Leuke winkel met zeer veel keuze, ook goede service. )

Rinus van der Zijden - Almere ( Gratis meen ik, zelf vroeger een keer geweest en was zeer leerzaam )

Andrews Gym - Amersfoort ( € 25,- per consult )

John van Preformance Nutrition, maar geen idee waar hij woont.

Desiree Dumpell - Den Helder ( Meen € 50 euro per keer of maand )

Jack ? uit Joure -Joure, Friesland
( Geen idee hoe duur, maar wel een goede en aardige kerel )
 
anja is gestopt.. en jezelf voorbereiding komt wel wat bij kijken maar is zeker te doen.

Goede post ryu
 
ey jongens,
Ik had het er hier laatst nog over met un vriend van me.
Ik heb zelf wel begeleiding (gratis) van een persoon die veel mensen naar titels heeft geholpen. Zelf ben ik van plan om aan de naturel wedstrijd dit jaar mee te doen. En ben het met verschillende mensen eens die hier gepost hebben dat je vooral voor de laatste weken iemand nodig hebt (die onafhankelijk is) die je kan zeggen hoe je er voor staat en wat er nog moet gebeuren. Vooral qua dieet de laatste puntjes op de i zetten lijkt me moeilijk, daarom ben ik ook zo blij dat ik een goeie begeleiding hebt en ook nog gratis.
EvilAngel succes met je zoektoch naar begeleiding, en je voorbereiding op je westrijd hoop dat je tot je een begeleider hebt gevonden je goed zelf op weg kan helpen.

Gr.
Richard
 
Jup dat klopt.

Er komt wel meer bij kijken, maar dat kunnen het beste de mensen zeggen die het hebben meegemaakt of de begeleiding geven.

Do tell. Want als ik met 4,5% het podium opga met volgepompte aders, hardheid en vrijwel geen onderhuids water ben ik nog benieuwd welke elementen ik dan nog mis.

Begeleiding zie ik meer als mental coaching, naasten die je gedrag over zich heen laten komen, je tas sjouwen en je op elk fysiek en geestelijk punt ontzien.
 
Back
Naar boven