MuscleMeat

meer dan een oprichter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

blackeyed

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
165
Waardering
32
Lengte
1m72
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Lange vakantie gehad, en met groot verdriet net zijn overlijden vernomen. Hoewel ik weinig actief ben op het forum ben ik al jaren trouwe bezoeker. Zo heb ik enkele jaren geleden samen met jullie kennis genomen van zijn vreselijke ziekte.

Puur toeval heeft ertoe geleid dat ik Tijl persoonlijk heb ontmoet. Ik zag een zoekertje op een tweedehandssite passeren waarbij iemand een voorraad whey verkocht (bv. gesealde pot iso 100 voor een belachelijk lage prijs). De accountnaam was....ook big-T. Ik heb enkele potten overgekocht en ben wat met hem aan de praat geslagen. Op een bepaald moment kon ik mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken en heb ik hem gevraagd of hij big-t van dit forum was, wat dus bleek. Dit was in een periode dat Tijl aan de beterhand was na enkele ziekenhuisopnames. De vechtlust die hij op het forum uitstraalde bleek absoluut geen schijn, integendeel!

Ongeveer een half jaar later is er bij mij ook kanker vastgesteld. Laagagressief, maar het heeft wel een grote impact gehad. Ik heb vaak zijn blog opnieuw gelezen en daar veel kracht uit gehaald. Ik heb via pm ook contact met tijl gehad omtrent kanker, waarop hij me een hart onder de riem heeft gestoken.

Tijl, dank voor het mooie forum dat je achterlaat, maar vooral ook voor de steun en de ervaringen die je hebt gedeeld.

De kerk waar de uitvaart heeft plaatsgevonden ligt op letterlijk 100 meter van mijn gym. De sessie van vanavond wordt er één ter zijn gedachtenis.
 
Ongeveer een half jaar later is er bij mij ook kanker vastgesteld. Laagagressief, maar het heeft wel een grote impact gehad. Ik heb vaak zijn blog opnieuw gelezen en daar veel kracht uit gehaald. Ik heb via pm ook contact met tijl gehad omtrent kanker, waarop hij me een hart onder de riem heeft gestoken.

Je bent hopelijk volledige genezen ondertussen?
 
absoluut. Ik ben één van de happy few waarbij tumor operatief verwijderd is en geen nabehandeling vereist was. binnen de maand na de operatie zat ik terug in de gym en was ik terug aan het werk. Dit was echter bij aanvang van mijn behandeling niet meteen duidelijk, tijdens deze periode heb ik ook het meeste contact met Tijl gehad.

Ik heb dus maar een schijn mogen ervaren van de strijd die Tijl heeft gevoerd, waarvoor verschrikkelijk veel respect...
 
Back
Naar boven