Fitness Seller

Meer eten lukt niet

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 aug 2013
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
51kg
Vetpercentage
7%
Beste mensen,

Sinds 8 maanden ben ik bezig met fitnessen ik sport momenteel 4 keer in de week.
Nu is het probleem dat ik wil aankomen qua gewicht.
Ik weeg momenteel 50kg en ben 170cm.

Ik heb een voedingsschema en tips gekregen van de sportschool, maar het lukt echt niet wat ik ook doe.
Na 1 dag volgehouden te hebben is het s'avonds feest op de wc

Nu hadden ze het vandaag over shakes ik neem aan weight gainer.
Als ik hieraan wil beginnen waar moet ik dan opletten.
Welke merken zijn goed?
Of zijn er nog andere tips

Thnx
 
Post je voedingsschema eens?
 
Qua sups zit je goed bij XXL.

Maar ik zou in jouw geval toch gewoon wat meer proberen te eten. Extra schep rijst/aardappelen vlees. Boterhammen met pindakaas, etc.
 
Schema:
Ontbijt volle kwark met havermout 2 handjes + glas chocomelk
Na training whey shake banaan
Lunch 2 boterhammen/ tosi mozzarella kipfilet
Tussendoortje fruit appel oid
Avond eten rijst/pasta kip of rund
Voor slapen gaan kwark of noten

Dit haal ik dus al niet (soms wel maar met moeite) :-(
 
Hoeveel eet je van alles? Want je geeft niet aan hoeveel grammen je van alles eet.
Als je zegt rijst kan het wel 1 lepel zijn maar ook een half bord.

Je moet het gewoon rustig aan opbouwen.
Als je nu gewoon eens zoiets eerst probeert:

250 gr kwark + 50-100 gr havermout + 30 gram noten
Tussendoor in je shake nog eens 50 gr havermout en eventueel een schep pindakaas erdoor oid.
Lunch 2 boterhammen (na een paar dagen 3 boterhammen) + beker melk oid
Tussendoor een banaan en 30 noten/pinda's
Bij je avondeten 75 gram pasta/rijst (ongekookt afgewogen dat is gekookt zo een 150-200 gram) +100-150 gr kip/vis/vlees + 2 ons groente
avond 250 gr kwark + 30 gram noten of pinda's

Je moet ergens beginnen en het is gewoon een kwestie van opbouwen. Het went met een paar dagen ook weer.
 
Beste mensen,

Sinds 8 maanden ben ik bezig met fitnessen ik sport momenteel 4 keer in de week.
Nu is het probleem dat ik wil aankomen qua gewicht.
Ik weeg momenteel 50kg en ben 170cm.

Ik heb een voedingsschema en tips gekregen van de sportschool, maar het lukt echt niet wat ik ook doe.
Na 1 dag volgehouden te hebben is het s'avonds feest op de wc

Nu hadden ze het vandaag over shakes ik neem aan weight gainer.
Als ik hieraan wil beginnen waar moet ik dan opletten.
Welke merken zijn goed?
Of zijn er nog andere tips

Thnx
Wat bedoel je feest op de wc? En hoeveel kcal zit je nu op dan? ;).
 
Je moet het wel opbouwen ,en niet opgeven na paar dagen als het niet lukt.Als ik het kan moet het jou ook lukken.Woog anderhalf jaar geleden ook 51 kilo nu tik ik ook de 73 aan.
 
Als je maar 51 kg weegt gaat je onderhoud echt niet hoog zijn.

Haal je makkelijk om daarboven te zitten zonder weight gayn rommel.
 
Thnx voor de tips
 
Elke dag 3 big tasty heb je al 2700 kcal te pakken :D
 
Meer puddingbroodjes eten :emo:
 
Als je bij voorbaat al zegt dat je het niet opkrijgt dan gaaat het niet lukken nee.
 
Als hij op de wc zit en zich niet goed voelt kan het gewoon door de lactose komen verander dat naar iets anders.
 
Maak je naam waar, voeg een aantal puddingbroodjes toe aan je schema:thumb:. Die vullen voor tenslotte geen meter.
On a serious note: zoals al is gezegd, rustig opbouwen. Steeds een beetje meer rijst, havermout of wat dan ook pakken. Dan zul je zien dat je er al snel gewend aan raakt en ieder aantal calorieën wat je binnenkrijgt als te weinig aanvoelt:o
 
Probeer ook eens koolhydraten die je niet te lang verzadigd houden zoals witte rijst ipv zilvervliesrijst, of tortilla's i.p.v. brood (gemiddeld 220 kcal per tortilla).
 
Liter chocomel per dag in je schema doen.
 
Weight gainers zijn zonde van je geld.

500ml halfvolle melk
100gr havermout
50gr rijst poeder
25gr whey
30gr pindakaas

1100kcal, 125gr koolhydraten, 60gr eiwit, 30gr vet.
 
Wat mij helpt om over de dag meer te is m'n maaltijden kleiner te maken en per stuk in bakjes te doen. Meerdere maaltijden zorgt voor een gelijkmatigere verbranding en meer honger over heel de dag.
Voorheen nam ik één grote bak mee waar ik al m'n eten voor een dag in stouwde. Nu neem ik meerdere bakjes mee. Dit werkt eigenlijk hetzelfde als bij kleinere kinderen. Als je een klein kind wil laten eten en je gooit te veel op het bord, dan is de kans groot dat het zal weigeren te eten.
 
Back
Naar boven