XXL Nutrition

Meer immigratie dan emigratie in Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
RIJSWIJK - In de eerste helft van dit jaar is de bevolking met bijna 30.000 mensen toegenomen. Dit komt omdat er meer mensen naar Nederland zijn gekomen dan dat er vertrokken. Dat is weer voor het eerst sinds het tweede halfjaar van 2003, meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op 1 juli had Nederland 16,4 miljoen inwoners.

Twee op de drie immigranten kwamen uit Europa. Het aantal Poolse immigranten nam in de eerste zes maandan van dit jaar met 6900 het sterkst toe. Uit Bulgarije kwamen 2600 immigranten, uit Roemenië 1200.

Zowel het aantal geboorten (89.800) als het aantal sterfgevallen (69.400) is licht toegenomen ten opzichte van dezelfde periode van 2007.

http://www.nu.nl/news/1695605/10/Meer_immigratie_dan_emigratie_in_Nederland.html
Verbaast me wederom niks.
 
Immigratie uit oost europa zal nog wel toenemen denk ik.
Maar wanneer de inkomensverschillen bijtrekken zal dat wel meer emigratie van diezelfde groep met zich meebrengen omdat die mensen meer dan gemiddeld gehecht blijken aan hun thuisland.
 
gorrilor wat is er met je avater en tekst gebeurd ?


ontopic : Genoeg reden om een regel in te voeren die ervoor zorgt dat de grenzen dicht moeten en nooit meer los gezet mogen worden.
 
slechte evolutie
 
Immigratie uit oost europa zal nog wel toenemen denk ik.
Maar wanneer de inkomensverschillen bijtrekken zal dat wel meer emigratie van diezelfde groep met zich meebrengen omdat die mensen meer dan gemiddeld gehecht blijken aan hun thuisland.

Dit zal nog heel lang duren als het ooit al gaat gebeuren.Dus maak jezelf niet gek met deze enorme grap.

Het worden er zoveel en zullen er altijd veel blijven.
 
Tijd dat ikzelf dan maar vertrek.
 
Bijna elk groot land in europa heeft nog een cultuur dat er sterk bovenuit steekt en dat is hun eigen cultuur.

Kijk naar duitsland, frankrijk, engeland.....

Maar nederland word een mixlandje, een beetje van dat en een beetje van dat.

Het centrum van culturen.


En dan potverdomme nieuws verspreiden dat ze nodig zijn voor werk, schop eerst die allochtonen werklozen die al hier zijn eens aan de bak en de nederlanders die in staat zijn te werken met een uitkering.Want zo los je het probleem niet op.
 
Bijna elk groot land in europa heeft nog een cultuur dat er sterk bovenuit steekt en dat is hun eigen cultuur.

Kijk naar duitsland, frankrijk, engeland.....

Maar nederland word een mixlandje, een beetje van dat en een beetje van dat.

Het centrum van culturen.


En dan potverdomme nieuws verspreiden dat ze nodig zijn voor werk, schop eerst die allochtonen werklozen die al hier zijn eens aan de bak en de nederlanders die in staat zijn te werken met een uitkering.Want zo los je het probleem niet op.

En Belgie niet denk je? goed bezig , niks doen ze eraan die lamme takken
van een regering enkel maar profiteren op de kap van de burger sukkels
 
Tja de gevolgen van het 'groot-europa'.

Maar goed dat ze in Nederland, die nieuwe tasers hebben gekocht. Want die gasten komen heus allemaal niet gezellig doen.
 
En Belgie niet denk je? goed bezig , niks doen ze eraan die lamme takken
van een regering enkel maar profiteren op de kap van de burger sukkels

Jah belgie natuurlijk ook, kijk bijvoorbeeld een stad als antwerpen of brussel.Een grote mix


Antwerpen op z'n best !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
oosblok vrouwen mogen van mij wel komen. bruidjes zoeken via zo'n postorderbedrijf kost ook steeds meer centjes.
 
Jah belgie natuurlijk ook, kijk bijvoorbeeld een stad als antwerpen of brussel.Een grote mix


Antwerpen op z'n best !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

en ga zo maar verder: Gent , Genk , Charleroi, Turnhout overal beginnen ze zich uit te breiden eigenlijk..
 
oosblok vrouwen mogen van mij wel komen. bruidjes zoeken via zo'n postorderbedrijf kost ook steeds meer centjes.

is er geen andere weg om een vrouw te vinden? :eek:
 
en ga zo maar verder: Gent , Genk , Charleroi, Turnhout overal beginnen ze zich uit te breiden eigenlijk..

En hoe zit het eigenlijk met brussel ?


Ik snap ook niet dat jullie belgen er niks tegen doen.. :D;)
 
grenzen dichtgooien voor mannen en alleen de mooie vrouwen toelaten. juist:thumbs:
 
Bijna elk groot land in europa heeft nog een cultuur dat er sterk bovenuit steekt en dat is hun eigen cultuur.

Kijk naar duitsland, frankrijk, engeland.....

Maar nederland word een mixlandje, een beetje van dat en een beetje van dat.

Het centrum van culturen.


En dan potverdomme nieuws verspreiden dat ze nodig zijn voor werk, schop eerst die allochtonen werklozen die al hier zijn eens aan de bak en de nederlanders die in staat zijn te werken met een uitkering.Want zo los je het probleem niet op.

Zeg dat maar tegen de werkgevers :roflol: Als een vervoersbedrijf ivm werkzaamheden oid ineens een blik met 40 chauffeurs open getrokken moet zien, komen die wel mooi uit Polen.

Nee jongens, dit is het Europese Westen. Liberaal, vrij en zonder grenzen.
 
En hoe zit het eigenlijk met brussel ?
Ergst van allemaal. Dat wil je niet eens weten :(


Ik snap ook niet dat jullie belgen er niks tegen doen.. :D;)
Wat kan je doen? 25% stemt reeds op Vlaams Belang (die stemmen worden door het cordon sanitaire straal genegeerd) en zeker 40% ook nog op centrum-rechts. Maar het Belgisch regime negeert de burger/het volk. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Zeker de liberalen bij ons zijn gewoon links geworden. Je kan ze totaal niet vergelijken met de VVD bij jullie, die nu juist meer opschuift naar rechts. Het probleem in België is ook dat de Walen altijd extreem-links zijn en die immigratie nodig hebben als kiesvee. Dus je zit met 40% Belgen die gewoon weer een goed centrum -rechts beleid blokkeren.
 
En hoe zit het eigenlijk met brussel ?


Ik snap ook niet dat jullie belgen er niks tegen doen.. :D;)

In brussel hebben die buitenlanders 3 maanden geleden nog weerstand
gehad van hooligans, dus als het echt uit de hand zou lopen zullen er wel
genoeg belgen staan. :cool:
 
Ergst van allemaal. Dat wil je niet eens weten :(



Wat kan je doen? 25% stemt reeds op Vlaams Belang en zeker 40% ook nog op centrum-rechts. Maar het Belgisch reguime negeerd de burger/het volk. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Zeker de liberalen bij ons zijn gewoon links geworden. Je kan ze totaal niet vergelijken met de VVD bij jullie, die nu juist meer opschuift naar rechts. Het probleem in België is ook dat de Walen altijd extreem-links zijn en die immigratie nodig hebben als kiesvee. Dus je zit met 40% Belgen die gewoon weer een goed centrum -rechts beleid blokkeren.

Omg, ik dacht dat brussel nog redelijk belgisch was.

Maar als rechts bij jullie zo groot is en er word niet geluisterd spreken we toch helemaal niet van een democratie ?

Is dit eigenlijk wel legaal dan, mag je het volk zomaar negeren ?

Misschien moet er eens wat gebeuren bij jullie waardoor ze de oren wel los kunnen doen.
 
Back
Naar boven