AndroidHealthClinic

Meer massa

Bezoekers in dit topic

KevinvG

Novice
Lid geworden
22 jun 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
57kg
Hallo,

Ik ben een jaar geleden begonnen met sporten. Ik sport ong 3 tot 4 keer en werk daarnaast 2 tot 3 dagen in een magazijn. Woog ong 52 kilo. Na een jaar sporten nu ongeveer 57 (het schommelt nog al). Ik heb een atletisch bouw en ben droog, te droog. De spieren zie je goed maar zou er graag een laagje over krijgen.

Heb een snelle stofwisseling dus kan maar blijven eten. Ik gebruik naast het sporten Mass perfection zodat balans tussen koolhydraten en eiwitten.

Mijn vraag is wat kan ik het beste doen? Ik ben van plan Pure Mass te halen om wat aan te komen. Ben er alleen nog niet uit welk merk het beste resultaat gaat geven. Daarnaast wil ik misschien gaan bulken omdat ik zo droog ben. Is dit slim? En voor hoelang? Graag wat meer informatie over het bulken.

Gr.
 
vreten als een varken, trainen als een stier en slapen als een buffel simpel zat,



(en ja , voor jouw lichaam is het wat moeilijker om snel en veel massa aan te zetten

dus als je geen skeletto wil blijven zul je moeten bulken )
 
Eten veel eten. Laat die mass gainers voor wat ze zijn of maak ze zelf. Maar richt je vooral op goede voeding! Wat eet je op een dag?
 
Zoals hierboven al gezegd wordt. Meer eten.Echt voedsel niet die weight gain crap.

Weight gainer kan je zelf maken. wheypoeder,rijstpoeder of havermoutpoeder eventueel nog wat mct olie bij.

En maak een deftig voedingsschema. Dan kan je zien of je goed eet of niet.
 
Geen mass gainer gebruiken, gewoon veel eten, heel veel.
 
Geen mass gainer gebruiken, gewoon veel eten, heel veel.

Gewoon beginnen met een voedingsschema op te stellen. Gewoon in het wilde weg vreten en mass gainers naar binnen kappen trekt op niks :)
 
Klopt want 9/10 keer eet de persoon in kwestie ondanks dat hij alles naar binnen kan schuiven wst hij wilt en maar niet aankomt onder zijn kcalbehoefte. (Iets met kcal in vs kcal out)
 
Klopt want 9/10 keer eet de persoon in kwestie ondanks dat hij alles naar binnen kan schuiven wst hij wilt en maar niet aankomt onder zijn kcalbehoefte. (Iets met kcal in vs kcal out)

Denk eerder 999/1000 :) die ene heeft dan een medisch probleem.
 
Alles eten wat er is
 
gewoon meer eten.... hoe vaak moet dat nog gezegd worden
 
gewoon meer eten.... hoe vaak moet dat nog gezegd worden

Kun je blijven roepen zo vaak als je wilt, veel mensen zijn gewoon te ignorant om het te geloven
 
Daarnaast vinden mensen het ook nog eens makkelijker om 200000x het zelfde topic te starten
 
Eigenlijk zou je die lui pillen met olijfolie moeten geven en zeggen dat het aankom pillen zijn, miss dat ze het dan geloven
 
10 big tasty's per dag

9000 kcal

Doe dat een maand en kijk eens hoeveel je dan bent aangekomen :D
 
10 big tasty's per dag

9000 kcal

Doe dat een maand en kijk eens hoeveel je dan bent aangekomen :D
Ligt eraan want als je een snelle stofwisseling hebt dan heb je een zwart gat in je maag waar alles plotseling in verdwijnt dus dat kan niet
 
Ligt eraan want als je een snelle stofwisseling hebt dan heb je een zwart gat in je maag waar alles plotseling in verdwijnt dus dat kan niet

Dit kan wel degelijk. Ik heb ook een zwart gat en daar verdwijnt ook vanalles in.
 
Back
Naar boven