XXL Nutrition

Meer plassen door creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneth1988

Novice
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
68kg
Hey

Ik ben sinds kort begonnen met een creatine kuur, ik zit nu in mijn oplaadfase (5gr/4xdag).
het is mij opgevallen dat ik constant moet plassen (ik drink ook wel veel meer water aangezien ik niet wil uitdrogen), nu ben ik niet zeker of het door de creatine komt en of dit normaal is.

kan iemand zich hierin terug vinden of gaat er een alarmbel rinkelen?

mvg
 
Creatine monohydraat bestaat uit 88% creatine en 12% water. Dit wordt gemakshalve bestempelt als 100% puur. In het geval meer dan 100% creatine wordt geclaimd is de verhouding tussen creatine en water net wat groter b.v. 90% om 10%

het "afval" kreatinine verlaat ons via plassen.

+ extra drinken

samenloop van omstandigheden dus
 
ik merk dat ik van pwo's altijd moet pissen als een dulle... creatine met caffeine en je kunt ieder half uur gaan..
 
ik pis me ook rot
Train in de avond en dan drink ik ook meer (incl de creatine)
Pis dan vooral snachts als ik net lekker lig te pitten :(
 
ik pis me ook rot
Train in de avond en dan drink ik ook meer (incl de creatine)
Pis dan vooral snachts als ik net lekker lig te pitten :(

Dat is wel vervelend ja, op je 49ste nog bedplassen :D
 
creatine zelf houd vocht vast, daarom word er ook aangeraden om meer te drinken. maar hoeveel drink je nu ongeveer extra? want 2 liter meer is overdreven natuurlijk, al is veel drinken niet ongezond!
 
creatine zelf houd vocht vast, daarom word er ook aangeraden om meer te drinken. maar hoeveel drink je nu ongeveer extra? want 2 liter meer is overdreven natuurlijk, al is veel drinken niet ongezond!

Zeker als je weet dat je iets van 2 kilo zwaarder wordt bij een laad-protocol van een week .. dus je zou daar hoogstens 300 cl per dag voor nodig hebben .... een groot glas water ... waarvan je waarschijnlijk toch al genoeg binnen kreeg.
 
Dat is wel vervelend ja, op je 49ste nog bedplassen :D

Tja zo kan je het ook lezen :D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 16:10 ----------

ik drink zelf op zich niet zo veel meer
moet alleen voor en na de training Total muscle solution nemen en dan met wat water
dus voor 20.00 uur een glas water met TMS / tijdens de training een fles vocht / en na de training 21.30 weer een glas water met TMS. je kan de klok er op gelijk zetten dat ik rond 3 uurs snachts moet pissen. :( nee niet in mijn bed.
En van de eiwitten moet ik dan weer scheten laten :)



http://www.youtube.com/watch?v=LIgViH2mamI&feature=related
 
Laatst bewerkt:
ooh eiwitten leveren de meest stinkende scheten op..
 
Hey

Ik ben sinds kort begonnen met een creatine kuur, ik zit nu in mijn oplaadfase (5gr/4xdag).
het is mij opgevallen dat ik constant moet plassen (ik drink ook wel veel meer water aangezien ik niet wil uitdrogen), nu ben ik niet zeker of het door de creatine komt en of dit normaal is.

kan iemand zich hierin terug vinden of gaat er een alarmbel rinkelen?

mvg

Niet alleen drinken, je moet ook wat(meer) eten.
 
Ik moet van alles meer pissen. Visolie steekt er bovenuit op dat vlak, moet er maar 2 nemen en ik moet om de 3 kwartier gaan pissen. Met een multi en crea om het uur.
 
simple te houden zonder al die moelijke worden creatine zorgt er voor dat er veel water in je spieren komt je drinkt veel water en daarom moet je veel naar de plee
 
Oplaadfase is goed voor je supplementen leverancier, 5x5gram is niet nodig! 5 gram per dag is genoeg, de rest pis je uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven