Fitness Seller

Meer power en energie nodig

Bezoekers in dit topic

gohigher

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2007
Berichten
27
Waardering
0
Ik heb echt dringend iets nodig waarvan ik echt meer energie en kracht krijg. Ik weet niet wat ik de laatste tijd voor heb maar ik ben echt elke dag zo moe en heb echt geen energie meer over voor te trainen. Ik heb al betamax geprobeerd en dit werkte redelijk goed maar ik heb echt nog iets zwaarder nodig . Weten jullie soms echt iets heel goed waar jullie al heel goeie ervaringen mee hebben? Alvast bedankt.

grtz

jo
 
Is je voeding in orde? Krijg je wel voldoende vitaminen binnen?
 
neem gewoon dan caf. pillen werkt perfect ! lol hij vroeg toch niet of ze voeding in orde was.........
 
Vermoeidheid kan een gevolg zijn van een tekort aan vitaminen
Als je dan cafeïne pillen neemt ga je een teken bestrijden maar niet de oorzaak
 
Hoe vaak train je?
Kan een vorm van overtraining zijn.
 
Je lichaam geeft aan vermoeid te zijn. Dat heeft een oorzaak. Zou eerst de oorzaak zoeken voordat je het gaat bestrijden.
Slecht geslapen? Veel stress? Slecht voedingspatroon? Te veel getraind? Ziekte onder de leden?
Zoek het rustig uit voor jezelf. Ben je erachter wat het is, kijk dan verder of er producten zijn die bij je passen.

Succes ermee!
 
Vermoeidheid kan een gevolg zijn van een tekort aan vitaminen
Als je dan cafeïne pillen neemt ga je een teken bestrijden maar niet de oorzaak

Ja idd cafeine da zie ik niet echt zitten ze. Nadien ben je dan nog meer moe als je er mee stopt. Die vitaminen dat kan al een reden zijn. Heb wel altijd redelijke zware weekenden tegenwoordig :p
 
Hoe vaak train je?
Kan een vorm van overtraining zijn.
Ik probeer toch wel redelijk veel te trainen maar het komt er niet echt meer van de laatste tijd omdat ik zo moe ben.

Programma

maandag : van 18u tot 20u ongv training en om 21u tot 22u reality fighting
dinsdag : van 18u tot 20u ongv training en nadien rust
woensdag : van 18u tot 20u ongv training en om 21u tot 22u reality fighting
donderdag : van 18u tot 20u ongv training en nadien rust
vrijdag : van 18u tot 20u ongv training en om 21u30 tot 22u30 reality fighting
Zaterdag : soms training ( te zien hoe zwaar vrijdag nacht geweest is :p )
Zondag : rustdag en soms eens gaan zwemmen.

Ik zou echt iets moeten hebben waarvan mijn energie pijl eens terug komt en ook wa meer kracht. Met betamax heb ik dit wel maar zijn er bv nog producten die nog beter zijn?

grtz

jo
 
Je lichaam geeft aan vermoeid te zijn. Dat heeft een oorzaak. Zou eerst de oorzaak zoeken voordat je het gaat bestrijden.
Slecht geslapen? Veel stress? Slecht voedingspatroon? Te veel getraind? Ziekte onder de leden?
Zoek het rustig uit voor jezelf. Ben je erachter wat het is, kijk dan verder of er producten zijn die bij je passen.

Succes ermee!

Slecht slapen : ja de laatsten tijd heel slecht, overdag heel moe en s'avonds geraak ik niet in slaap.
Stress : eigenlijk redelijk veel door mijn werk en door te weinig tijd moet ik mij altijd haasten.
Ik eet normaal op de gewone uren en dat is al ver gans mijn leven zo.
Teveel trainen doe ik niet echt omdat ik zo moe ben de laatsten tijd dusja...
En ziek ben ik denk ik niet.

grtz

jo
 
je hebt zojuist zelf al aangegeven waardoor je zo moe bent:)
met allerlei pepmiddeltjes geraak je alleen maar in een vicieuze cirkel

volgens mij moet je het e.e.a. gaan veranderen wat betreft je werk en daarna weer fatsoenlijk gaan trainen..
 
Minder zware weekends kunnen wonderen doen
 
meer rust en meer slapen, zorg voor minder stress
 
meer rust en meer slapen, zorg voor minder stress


ik kan niet meer rusten en meer slapen want daar heb ik de tijd niet echt voor. En als het dan tijd is om te slapen dan kan ik niet meer slapen. Weet er echt niemand een goed middel , waarvan veel mensen resultaat hebben? Ik zoek echt iets goed want er word nogal veel brol verkocht. En het enige dat ik kan doen is vitamines nemen en iets in den aard van betamax. Maar ik zoek eigenlijk iets beter nog. En mss moest dit in pilletjes bestaan zou ik het nog liever hebben.

grtz
 
lekker doorgaan ja totdat je een burn-out hebt :|
 
ENERGIE KAN JE KOPEN!
Soms wordt het verzonden via de kabouter post.

als je daar niet zo een liefhebber van bent kan je ook gewoon stackers nemen. geeft een hoop energie en power.
 
ENERGIE KAN JE KOPEN!
Soms wordt het verzonden via de kabouter post.

als je daar niet zo een liefhebber van bent kan je ook gewoon stackers nemen. geeft een hoop energie en power.

Ja of D-Amphetamine. :rolleyes:

Ik gok een combinatie van overtraining, weinig slaap, spacende weekenden en slechte voeding. :D
 
Back
Naar boven