Fitness Seller

Meer Test vs stacken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

int3x0r

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
611
Waardering
30
Hallo,

Mijn eerste cycle was een test E only @ 600mg / week voor 12 weken.

Voor een tweede cycle zou ik willen stacken met EQ, maar dit product heeft veel tegenstanders die beweren dat het weinig uithaalt.

Nu is mijn vraag wat het beste is:

Een 12 weken 1000mg Test E per week met 6 weken TBol

Of

Een 14 weken 600mg Test E met 600mg EQ per week met 6 weken TBol

Het is in beide gevallen +1000mg aan gear.

Arimidex als AI en Nolvadex voor PCT zijn binnen.

Tren is voor mij geen optie. Ik ben er nog niet klaar voor en de sides zijn me te heftig.
 
Wanneer is je vorige kuur afgelopen?
Hoe hoog wou je de dbol doseren?
Vind het vrij forse doseringen voor een 2e kuur trouwens.
 
Mijn PCT was 40/20/20/10/5 met nolva. Die is nu bijna 2 maand gedaan. Alles is weer top met libido etc. Nooit echt een dip gekend.

De 600mg uit de eerste cycle kon ik perfect verdragen. Geen noemenswaardige sides.

Het is geen dbol maar TBol, Turinabol.

Persoonlijk zou ik de 600mg test en 600mg Eq kiezen, maar dat is ook 1200mg gear per week. Wat zou 1000mg Test E only dan als alternatief kunnen bieden?
 
wat zijn je stats?
waarom geen 500test en 200 deca?

ga je ook goed op gaan en is maar 100mg meer dan je vorige
kickstartje met tbol op 4 weken houden imo...

als 2e kuur al aan 1000 test... moet niet gekker worden.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is optie 2 14 weken? en niet ook 12
 
je hoeft niet al met 400 test te gaan verhogen met je tweede kuur .... pffff hardstikke veel man
 
Stats voor eerste kuur: 31 jaar, 10 jaar training, 1m83, 103kg @ 15%.

Na die kuur was dat 104kg met 12%. Idd ik heb er mee gecut.

Ik zeg niet dat ik 1000mg Test E ga nemen, maar ik vraag me de heisa af die hierover ontstaat?

Waarom is 1000mg Test only iets slechts en 600mg test+600mg Eq (=1200mg gear) niet?

Of 500mg test + 50mg Dbol ED + 300mg Tren A + 300mg Masteron (= 1450mg gear per week) is dan plots een stevige maar aanvaardbare kuur?

1000mg Test E is dan af te raden? Why?
 
1000 mg test- e is veel voor 2de kuur imo.
500mg test + 50mg Dbol ED + 300mg Tren A + 300mg Masteron is imo ook al veel voor tweede kuur.

het is niet nodig meteen zo hoog te gaan doseren wanneer je nog gaint op lagere doseringen.

maar dit is slechts mijn mening
 
Laatst bewerkt:
Moet prima kunnen,
mijn 2e was test 500 & deca 400
 
Wat wil je bereiken deze keer?
 
Voor ik aan de 2de kuur begin wil ik eerst verder cutten tot rond de 10% en dan lean mass bijkomen. Deca is me wat teveel vocht. Mijn maat zit aan de Tren en die shit is me wat te hevig.

Daarom dacht ik aan 600mg Test E En 600mg EQ beiden met frontload, gedurende 14 weken. De extra turinabol is nog een twijfelgeval.

Ik krijg helaas wel geen antwoord op m'n vraag... 500mg test en 500mg deca is ook 1000mg gear...
 
ik zeg doen
 
Voor ik aan de 2de kuur begin wil ik eerst verder cutten tot rond de 10% en dan lean mass bijkomen. Deca is me wat teveel vocht. Mijn maat zit aan de Tren en die shit is me wat te hevig.

Daarom dacht ik aan 600mg Test E En 600mg EQ beiden met frontload, gedurende 14 weken. De extra turinabol is nog een twijfelgeval.

Ik krijg helaas wel geen antwoord op m'n vraag... 500mg test en 500mg deca is ook 1000mg gear...

500test en 200deca gaat prima genoeg zijn. heb die fout ook gemaakt om teveel gear ineens te nemen
en heb ondervonden dat ik even goed ga op 300 test en 300 para in de week dan op 750test en 600 tren... de keus is snel gemaakt voor mij.
probeer het een eindje uit en dan kan je nog verhogen als je zegt dat je 14 weken wil gaan.

en vocht van deca ligt aan wat je eet... ken kerels die cutten op deca (maar die zijn echt ziek dedicated) ... zegt genoeg imo
 
Laatst bewerkt:
Voor ik aan de 2de kuur begin wil ik eerst verder cutten tot rond de 10% en dan lean mass bijkomen. Deca is me wat teveel vocht. Mijn maat zit aan de Tren en die shit is me wat te hevig.

Daarom dacht ik aan 600mg Test E En 600mg EQ beiden met frontload, gedurende 14 weken. De extra turinabol is nog een twijfelgeval.

Ik krijg helaas wel geen antwoord op m'n vraag... 500mg test en 500mg deca is ook 1000mg gear...

Je wil Lean mass bijkomen en geen vocht. Dan is bold een prima keus alleen zou ik de test verlagen naar 200 of nog lager.. Of Begin met 400mg bold en 500 test. Na 6 weken als de bold inkickt verlaag je test naar 100mg. 12 weken lijkt me zat imo, maar ik ben ook niet zo voorstander van het lange kuren...
 
Je wil Lean mass bijkomen en geen vocht. Dan is bold een prima keus alleen zou ik de test verlagen naar 200 of nog lager.. Of Begin met 400mg bold en 500 test. Na 6 weken als de bold inkickt verlaag je test naar 100mg. 12 weken lijkt me zat imo, maar ik ben ook niet zo voorstander van het lange kuren...

test verlagen naar 100mg/week???
moet niet gekker worden, eerst je axis plat leggen om dan je normale test waarden te injecteren (trt dosis)

onderbouw je uitleg of theorie eens.
 
als je nu voor 1000mg zou gaan, hoe zal je 3e kuur er dan uit gaan zien?
 
Meer gear staat niet gelijk aan meer gains, al moeten de meeste de fout eerst zelf maken voor ze dit beseffen.
 
100 is wel aan lage kant ja. ik zou 250mg doen, bloat zal te verwaarlozen zijn. maar ik snap t gelul over 'vochtgains' nooit. gasten nemen een sterk aromatiserende middel zoals test en lopen dan te klagen dat ze geen vochtretentie willen. dohhhhh
die beetje vocht moet je voor lief nemen. en anders pas je je voeding erop aan of neem je iets anders. genoeg alternatieven
 
Voor ik aan de 2de kuur begin wil ik eerst verder cutten tot rond de 10% en dan lean mass bijkomen. Deca is me wat teveel vocht. Mijn maat zit aan de Tren en die shit is me wat te hevig.

Daarom dacht ik aan 600mg Test E En 600mg EQ beiden met frontload, gedurende 14 weken. De extra turinabol is nog een twijfelgeval.

Ik krijg helaas wel geen antwoord op m'n vraag... 500mg test en 500mg deca is ook 1000mg gear...

Als je kiest voor een frontload is kickstart met t-boll niet nodig vind ik. Maar je hebt 4 kilo spiermassa gewonnen met kuur van 600mg test/week?
 
Back
Naar boven