XXL Nutrition

Meer vet binnenkrijgen! Hoe?

Bezoekers in dit topic

JagV

Cool Novice
Lid geworden
24 jan 2016
Berichten
99
Waardering
17
Lengte
1m80
De vraag luid heel simpel. Wat is een makkelijke manier om voldoende vetten binnen te krijgen? Pindakaas ben ik echt helemaal beu en krijgt het ook niet meer weg. Noten mag ik niet, dus wat dan? Ongezouten pinda's daar haal ik nu de meeste vetten uit, maar dit moet toch ook makkelijker kunnen.

Ik eet 1 a 2 keer per week vis.
Elke avond 40 gram ongezouten pinda's.
Boter op brood is een optie.
Kan ik bepaalde olie aan mijn shake's toevoegen?

Tips zijn zeer welkom.
 
Allergie voor bepaalde noten?

Olijfolie is makkelijk. Avocado. Vette vis. Ik gooi vaak ook amandelboter door m'n havermout 's morgens.
MCT olie kan ook nog. Genoeg opties.
 
Eieren met spek voor het ontbijt drool:
 
Ik weet niet of je op het moment magere zuivelproducten eet/drinkt, maar overstappen op de volvette versie kan natuurlijk ook een optie zijn (en 't is lekkerder imo:o).
 
Eieren, vette vis, volle zuivel (denk oko aan turkse of griekse 10% yoghurt), roomboter, olie (aan je avondmaaltijd of in je shake), pure chocolade, Avocado, beetje mayonaise (is tenslotte ook olie en ei), olijven, zelf eiersalade maken met wat mayo.

Je zegt wel pinda maar geen noten. Kan je wel tegen zaden en pitten? Zonnebloempitten/pompoenpitten door je eten/shakes.
 
Bij de ah hebben ze ook van die tussendoor repen van nature valley. 200kcals per stuk, voornamelijk eiwit en vetten. Prima te eten.. wel prijzig
 
Bij de ah hebben ze ook van die tussendoor repen van nature valley. 200kcals per stuk, voornamelijk eiwit en vetten. Prima te eten.. wel prijzig
Zitten pinda en NOTEN resten in...
TS kan niet tegen noten...
 
Kan je wel tegen zaden en pitten? Zonnebloempitten/pompoenpitten door je eten/shakes.[/QUOTE]

Dit is echt NOT DONE. Ooit n keer zonnebloempitten door m'n shake gedaan en ging echt over m'n nek. Door het eten is het wel gewoon een lekker toevoeging idd. Gaat er ook lekker van schijten :D
 
Chocoladepasta :cheer:
 
De vraag luid heel simpel. Wat is een makkelijke manier om voldoende vetten binnen te krijgen? Pindakaas ben ik echt helemaal beu en krijgt het ook niet meer weg. Noten mag ik niet, dus wat dan? Ongezouten pinda's daar haal ik nu de meeste vetten uit, maar dit moet toch ook makkelijker kunnen.

Ik eet 1 a 2 keer per week vis.
Elke avond 40 gram ongezouten pinda's.
Boter op brood is een optie.
Kan ik bepaalde olie aan mijn shake's toevoegen?

Tips zijn zeer welkom.

Olijfolie of mct olie bij je shake. Mct olie is wel pakje duurder dan olijfolie.

Ik giet mn olijfolie van de avond ervoor al over mn rijstpoeder en whey. Dan proef ik de olijf olie minder.

Volle melk ipv magere melk gebruiken.
 
Flesje koud geperste koolzaadolie. Staat gewoon bij de AH. Beter als olijfolie en walnootolie.
 
Kokosolie.
 
Back
Naar boven